לא, זה לא בגלל הקיץ שחם לך. גם לא בגלל הגלובל ווארמינג. (מ. פסקל) חם לך כי בניית אתרים יוקרתיים זה הדבר הכי לוהט שקורה בעולם כרגע. אם אתה בעל עסק, אתה פשוט צריך אתר אינטרנט כדי להרגיש שאתה קיים ובועט. במיוחד עכשיו, בעולם בו הכל הופך להיות מקוון ונטול בקורונה, אתר יוקרתי לעסק שלך הוא הכרחי ונחוץ מתמיד כדי לקדם את העסק שלך ולגרום לך להיראות מקצועי יותר.
אז נשמח להתחיל עם שבירת הסטיגמה הידועה ביותר בנושא בו עסקינן - האם בניית אתרים יוקרתיים היא בהכרח עסק יקר? האם בעל עסק צריך לשלם הון על אתר? ובכן, תלוי למי אתם פונים. אבל אם אתם שואלים אותנו - ממש לא!
לפני שנציג בפניכם 5 דוגמאות מרהיבות לאתרים יוקרתיים ומרשימים, נספר לכם על סיבת ההקמה של לין בניית אתרים. לין בניית אתרים הוקמה במטרה לעזור לבעלי עסקים לחסוך אלפי שקלים בבניית אתרים יוקרתיים. הסיבה שבגללה התחלנו במהפכה בעולם בניית האתרים, היא המחירים הגבוהים ביותר שבוני האתרים בשוק דורשים. אם תערכו סקר שוק קצר, כנראה שתקבלו הצעות של 3,500-7,500 ש"ח רק בעבור הקמת האתר (לא כולל דמי אחזקה לאורך השנה).
ועכשיו, כמו שהבטחנו: 5 דוגמאות מרהיבות לאתרים יוקרתיים ברשת. לאחר שסרקנו את האינטרנט, הכנו עבורך את הרשימה הכי שווה של האתרים היוקרתיים האהובים עלינו. תוכל לקבל השראה מהרשימה הלוהטת הזאת לבניית אתר יוקרתי ומפואר לעסק שלך. מוכן לקחת את המותג שלך לשלב הבא?
אממובילי
בשנת 1879, החברה האיטלקית "טגליבאו" החלה בעיצוב רהיטים רב-שכבתיים בהתאמה לתעשייה האווירית. אך חידושי שנות ה-80 לא פסחו עליהם, "טגליבאו" הפכה ל"אממובילי", ומיד החלה לטפח מוניטין בינלאומי לעיצוב חדשני של רהיטים יוקרתיים.
"בעת ייצור המוצרים שלנו, ניסינו להראות את ההבדל בין איכות לכאורה לבין איכות אמיתית: איכות אמיתית היא ההשראה לתפוקה שלנו, ועל כך רק הזמן יוכל להעיד. "
למפה גרא
למפה גרא מוסיפה לרשימה שתי מילים מרכזיות שמגלמות את אחד מהעקרונות החשובים ביותר בבניית אתרים יוקרתיים: עקביות המותג. לא רק שמוצריהם ניתנים לזיהוי מיידי (בעזרת העיצוב הגאומטרי ההיסטרי שלהם), אלא גם אתר האינטרנט שלהם מוכר וידוע בעולם. בעקבות אותה אסתטיקה, שנוכחת להפליא גם בלוגו שלהם, אתר האינטרנט היוקרתי של למפה גרא עשוי מקווים שחורים נקיים.
בנוסף לעקביות ולאסתטיקה, חווית המשתמש בלמפה גרא יוצאת מן הכלל. הפילטרים בצד ימין של דף המוצרים מאפשרים למשתמש לצמצם את המוצרים המוצגים בלחיצת כפתור פשוטה.
מונקלר
כן. מונקלר. העיניים שלנו לא יכלו לעמוד בתוכן הוויזואלי המדהים של מונקלר. בשניית הנחיתה בדף הבית, פנייך מקבלות את הקולקציה הכי חדשה שלהם שבתכלס עושה לך חשק למות. אבל בקטע טוב... בדפדוף מטה, הדף מסונן באמצעות קריאות לפעולה פשוטות המתאימות לתמונות האיכותיות והיוקרתיות, שמושכות את המשתמש עמוק יותר לאתר.
מוג
אתר האינטרנט היוקרתי של מוג הוא פשוט מגניב. ממש אבל. גישתו המרהיבה והלא שגרתית משקפת את המנטרה של המותג בפשטות:
"עיצוב דמוקרטי ומראה מסוגנן שפתוח לכל. גימורים מינימליסטיים ובסיסיים בלי טעויות. הטבעיות היא סימן ההיכר של מוג."
הפשטות של אתר האינטרנט היוקרתי של מוג גורמת לך להבין שהם נמצאים ברמה אחרת לגמרי. הצבע המשתנה של הלוגו והעובדה הפשוטה ש'לכל מוצר היסטוריה משלו!',עושים את מוג למותג בלתי נשכח שאף לא עין אחת נשארת אדישה כלפיו.
מאקר
מאקר מצליחה להעביר את כל הפרטים הקטנים ביותר של המוצרים שהם מוכרים דרך תמונות - ככה עושים מסחר אלקטרוני! בנוסף לתוכן הוויזואלי המציאותי, ערבוב הצגת המוצרים של מאקר מועבר בצורה מושלמת בעזרת שימוש חכם בתמונות בעלות פרופורציות שונות, קרוזים זזים, GIF ואנימציות.
אנחנו רואים עליך יוקרה. יא מלך
לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)
ביבליוגרפיה: