בניית אתרים ליועצים פנסיוניים הולכת וצוברת תאוצה בשנה האחרונה.
באופן כללי, בעולם הדיגיטלי שלנו קשה לשרוד ללא נוכחות אינטרנטית כלשהי, ובניית אתר היא הבסיס של כל עסק קטן כגדול.
במאמר זה נדבר על בניית אתרים לסוכני ביטוח:
1) למה יועצים פנסיוניים צריכים אתר אינטרנט?
2) מה צריך להכין מראש לפני שבונים אתר?
3) כיצד ניתן לגייס לקוחות באמצעות אתר ליועץ פנסיוני?
מוכנים? התחלנו!
אתר ליועץ פנסיוני - למה צריך את זה בכלל?
בניית אתרים לסוכני ביטוח יכולה לשמש את הסוכנות במספר מישורים:
1) שיפור משמעותי של תדמית היועץ - כאשר ליועץ פנסיוני יש אתר אינטרנט מרשים ויוקרתי, יסתכלו עליו אחרת. למרות שמדובר בעולם שלם של המלצות מפה לאוזן, בימינו גם כשימליצו עליכם - הממליץ ישר יחפש את השם של הסוכנות שלכם בגוגל כדי למצוא עוד מידע על אודותיכם ועל המומחיות שלכם בעולם הביטוח.
2) גיוס לקוחות חדשים - באמצעות אתר אינטרנט תוכלו לגייס לקוחות חדשים. בין אם תעשו קידום ממומן ובין אם קידום אורגני, בין אם בגוגל ובין אם ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט הוא הכלי המושלם לגיוס לקוחות חדשים בימינו.
3) שימוש באתר כ-"כרטיס ביקור" - בעולם הדיגיטלי אין כרטיס ביקור טוב יותר מאתר אינטרנט. אם בעבר נהגו לשלוח מצגות Powerpoint, היום נהוג לשלוח לינק לאתר. במידה שתשתתפו במכרז, או שתרצו לעניין לקוחות פוטנציאליים בשירותים שלכם, תוכלו לשלוח לו לינק לאתר ישר למייל או ל-WhatsApp שלו.
בניית אתרים ליועצים פנסיוניים - מה כדאי להכין מראש?
כדאי לעשות שיעורי בית לפני שניגשים לשירות לבניית אתרים, ולהכין את האלמנטים הבאים:
1) לוגו - ודאו שיש לכם לוגו שאתם מרוצים ממנו, אוהבים אותו, ובקובץ תמונה באיכות גבוהה.
סביר להניח שהלוגו שלכם יוצג בראש כל דף באתר שלכם.
2) טקסט על אודותיכם - ספרו על עצמכם ועל הסוכנות שלכם. אנשים ירצו לדעת מי הולך לתת להם שירות וחשוב לפרט בפניהם ככל שניתן.
3) טקסט על השירותים / ביטוחים שלכם - ביטוח רכב? דירה? סיעודי? פרטו בהרחבה על כל סוגי הביטוחים שאתם מציעים ללקוחותיכם.
4) תמונות שלכם ושל צוות המשרד - אתם One Man Show? יש לכם צוות? זה יהיה נחמד לאנשים לראות מול מי הם הולכים לעבוד.
5) המלצות - יש לכם המלצות מלקוחות? רכזו אותם בטרם בניית האתר.
6) פרטי התקשרות - טלפון, מייל, כתובת / איזורי מתן שירות, קישור לפייסבוק העסקי, ללינקדאין וחשבו על כל דרך ליצירת קשר שתרצו להציע ללקוחות הפוטנציאלים והקיימים שלכם.
כיצד ניתן לגייס לקוחות באמצעות אתר ליועץ פנסיוני?
ניתן לחלק ל-2 את עולם קידום האתרים:
1) קידום ממומן - קידום תמורת תשלום לפלטפורמה כזו או אחרת כמו למשל קידום בגוגל, קידום בפייסבוק וכו'.
2) קידום אורגני - קידום שמתבצע בעיקר באמצעות כתיבת תוכן. תוכלו לשלב באתר שלכם בלוג, לכתוב פוסטים שונים על עולם הפנסיה, ולהתחיל תהליך של קידום אורגני.