יצירת חוויה נהדרת בטלפון הנייד היא חלק חשוב בבניית אתרים. כאשר השימוש בטלפון הנייד נמצא במגמת עלייה מתמדת, והמכשירים הסלולריים שלנו מהווים 52% מתעבורת האינטרנט העולמית, לבנות אתר מותאם למובייל בצורה הטובה ביותר עבור משתמשי הסמארטפונים הוא חובה מוחלטת.
בניית אתר תדמית מותאם למובייל יכולה לעשות יותר מסתם לשפר את חווית המשתמש באתר האינטרנט של העסק שלך. זה יכול גם להשפיע לטובה על ביצועי האתר שלך בתוצאות החיפוש, כחלק מהאינדקס הראשון של גוגל לנייד (עוד על זה בהמשך).
כדי לעזור לך בבניית אתרים תדמיתיים מותאמים למובייל, הדגשנו 10 דוגמאות שכולן נבנו בפלטפורמת וויקס לבניית אתרים:
האתר הראשון: S&W Beauty
חלק מפרויקט נרחב של המעצבים הנודעים סטפן סגמייסטר וג'סיקה וולש, אתר זה הוא חגיגה של כל הדברים היפים ויופי הכוח מחזיק בנו. האתר מפתה את המבקרים לעולם של אסתטיקה מהפנטת, שלם עם מידע על תערוכת היופי והספר.
אתר היופי משדר שפה חזותית מגובשת לכל אורכה. עיצוב דף הבית המסנוור והמסנוור שלו מלא בדפוסים ופרטים מורכבים, המאוזנים על ידי ערכת הצבעים המינימליסטית של שחור לבן בלבד. העיצוב המובהק של הפרויקט ניכר בכל פרט ופרט, עד לתפריט המותאם אישית באתר המותאם למובייל הכולל גרסת תכשיטים מעוטרים בסמל ההמבורגר.
האתר השני: Charcoal
האתר Charcoal הוא פרסום אמנות המוקדש לאנשים בעלי צבע. עם עיצוב הצבעים בהשראת הסתיו, עיצוב האתר למובייל הזה מורכב ממערך פס רוחב מלא, כאשר כל רצועה מכילה תמונה או טקסט על רקע צבעוני.
כדי להפוך את הניווט לפשוט, ישנן מספר דרכים לגלוש באתר: אתה יכול להשתמש בתפריט ההמבורגר בחלקו העליון, ללחוץ על אחד מכפתורי הקריאה לפעולה ברחבי האתר, או ללחוץ על כפתור "חזרה לראש האתר" שמופיע בנוחות כאשר המבקרים מתחילים לגלול במורד הדף.
האתר השלישי: piboco
אתר רב-לשוני זה משיק למסך קבלת פנים מונפש כדי לברך את המבקרים בזמן שהדף נטען ברקע. כאתר לאפליקציית קריאה לילדים, הקדמה מונפשת זו היא יותר מתאימה, באופן תואם את האנימציה באפליקציה עצמה.
ניתן לראות אנימציות דומות באתר של צורות גיאומטריות בעלות עיניים גוגיות בעמוד 'אוסף', תוך חזרה על ערכי זמן הסיפורים המהנים והאינטראקטיביים העומדים מאחורי זהות המותג של פיבוקו .
כל ספר באוסף של פיבוקו מוצג באמצעות מצגת תמונות, המאפשרת הצצה לדפים המאוירים בפנים. לצד הדימויים יש תיאור טקסטואלי קצר של הספר כדי להסביר את הנושא העיקרי ואת קו העלילה שלו.
האתר הרביעי: AutoFleet
עיצוב האתר המותאם למובייל של AutoFleet עשיר בתוכן, החל מאמנות וקטורית מונפשת המסבירה את הפתרון העסקי שלהם, ועד מצגת שקופיות של יכולות המוצר. לאורך כל התכנים המגוונים באתר הזה, הוא שומר על שימוש עקבי בצבעי המותג, עם חתימתם הכחולה ירוקה כצבעי היסוד, ושני גוונים של ורוד כצבעים משניים.
האתר החמישי: SomiSomi
אתר המסעדה של קינוח קוריאני זו ממותג במלואם עם בולטים בעיצוב לוגו על גבי לקפל, אשר גם מוביל חזרה אל דף הבית שלחיצה עליו. יישור הלוגו שלך לדף הבית הוא תרגול ניווט באתר חשוב. תכונה זו הופכת חיונית עוד יותר לנייד, מכיוון שהיא יכולה לשפר באופן דרסטי את חוויית המשתמש.
סומי סומי, המתגאה בגלידה הפוטוגנית ביותר שלהם המוגשת בתוך קונוס בצורת דג זהב, החליטה להטמיע את האינסטגרם שלהם באתר האינטרנט שלהם.
בניית אתרים תדמיתיים מותאמים למובייל היא קריטית בימינו. ככל שהאתר של העסק שלך ייראה טוב יותר במובייל, הוא ישפר את התדמית של העסק שלך ויותיר רושם טוב יותר על המבקרים בו. ניתן בנוסף להתרשם מעשרות רבות של דוגמאות לאתרי תדמית שבנינו כאן: www.lin.co.il/websites
ביבילוגרפיה: https://www.wix.com/blog/2020/02/mobile-website
המאמר תורגם מ-Wix Blog.
לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)