top of page

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר

בניית אתרים מדהימים ב-1,890 ₪ + מע"מ

*לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

טיפים לשימוש בפייסבוק פיקסל

בניית אתרים משתלבת טוב עם פייסבוק, ואפילו עוד יותר עם פייסבוק פיקסל. פעילות שוטפת ופרסום מודעות בפייסבוק הן שיקול שרבים מהעסקים הקטנים חושבים עליו, בשלב כזה או אחר. עם זאת, אם אין לך מושג קלוש בפרסום - הפעלת מודעות בפייסבוק עלולה להיות מאיימת מאוד. הצלחה אמיתית בשימוש במודעות הפייסבוק מסתכמת בהיכרות עם הקהל שלך. אך, האם איסוף תובנות על הקהל שלך באמצעות שיחות אישיות ארוכות עם כל אחד מהם אפשרי? לא תמיד. ומה אם היית יכול לאסוף נתונים ספציפיים עליהם שיעזרו לך למקד טוב יותר את מסעות הפרסום שלך? כאן פייסבוק פיקסל נכנסת לתמונה. כאשר פיסת הקוד הקטנה - פייסבוק פיקסל - מתווספת לאתר שלך, היא יכולה לספק לך נתונים חשובים להפליא שיעזרו לך בדרך שלך לפרסום בפייסבוק. בהמשך נסביר לך מה צריך לעשות בדיוק על מנת להתחיל עם זה.

מה זה פייסבוק פיקסל?

פייסבוק פיקסל הוא קטע קוד קטן של Javascript. מי ששמע על כך בפועל, עשוי להניח שהפיקסל משמש רק למעקב ומדידת אינטראקציות משתמשים; אך זה לגמרי לא הטריק היחיד שלו.

פייסבוק פיקסל הוא כלי נהדר לסיוע בבניית הקהל שלך, במעקב אחר אירועי המרה כלליים או ספציפיים ובמיקוד מחודש של מודעות. הנתונים שנאספו מפונקציות אלה מתורגמים למיקוד חד יותר של קהל, וזה מספק ידע מעמיק יותר על אופן השימוש של המבקרים באתר שלך. ניתן להסתכל על פייסבוק פיקסל כעל כלי משלים של האתר שלך. תוכל לפרסם מודעות פייסבוק ממוקדות למי שביקר באתר האינטרנט של העסק שלך ובכך לנסות להגדיל את אחוזי ההמרה (להפוך את המבקרים ללקוחות).

אני עדיין לא מוכן לפרסם בפייסבוק, האם עלי להתקין פייסבוק פיקסל?

כן! גם אם אינך מוכן עדיין להתחיל לפרסם בפייסבוק, עליך להתקין את הפייסבוק פיקסל בהקדם האפשרי. למה? כי כשתהיה מוכן להתחיל לפרסם, כבר יהיה לך מאגר נתונים עצום לעבוד איתו. פייסבוק פיקסל מתחיל באיסוף הנתונים מרגע התווספותו לאתר שלך, ואתה בוחר לשמור נתונים אלה עד 180 יום בשיטות מעקב מסוימות.

איך ליצור פייסבוק פיקסל?

גם יצירת פייסבוק פיקסל וגם הוספתו לאתר שלך הן פעולות פשוטות ביותר:

  1. התחבר למנהל המודעות בפייסבוק

  2. לחץ על Tools בתפריט הסרגל העליון

  3. לחץ על Pixels

  4. לחץ על Create A Pixel

  5. תן לפיקסל שלך שם

  6. לחץ על Create Pixel

מה הפייסבוק פיקסל יכול לעשות בדיוק?

פייסבוק פיקסל תוכנן עם כמה פונקציות ליבה, אך אופן השימוש בהן תלוי בסוג היעדים שלך ובנתונים שאתה מחפש לעקוב אחריהם.

מעקב המרות

מעקב המרות מאפשר לך לחקור את הפעולות הספציפיות שמבקרים באתר שלך ביצעו בדפים שלך. אתה יכול להשתמש במידע זה לטובתך לפעולות שאנשים מבצעים או לקידום דפים מסוימים באתר שלך שכבר ביקרו בהם בעבר. אתה יכול אפילו להוסיף קוד קופון בתוך המודעה, דבר שימריץ את המבקרים לחזור לאתר שלך. המרות שנמצאו במעקב יופיעו במרכז השליטה של ​​פייסבוק ובמרכז השליטה של ​​Analytics לבדיקה.

ישנן שלוש דרכים לעקוב אחר המרות עם פייסבוק פיקסל:


אירועים סטנדרטיים:

אירועים סטנדרטיים הם פעולות טיפוסיות המוגדרות מראש בעת יצירת הפיקסל שלך, למשל כאשר מבקר מוסיף פריט לעגלה או לרשימת המשאלות שלהם, יוזם או משלים קופה, מציג תוכן, ממלא טופס ועוד. אלו מאפשרים לך לעקוב אחר פעילויות ספציפיות המבוצעות באתר שלך. כל אירוע רגיל דורש פיסת קוד נוספת שנוספה לאתר שלך, אם כי אתה יכול להימנע מכך באמצעות המרות מותאמות אישית (מידע נוסף על אלה יגיע בהמשך).


אירועים בהתאמה אישית:

אירועים מותאמים אישית הם פעולות שאתה מגדיר ושהפיקסלים עוקבים אחריהן. אירועים אלה חורגים ממה שהאירועים הסטנדרטיים מציעים. בעיקרו של דבר, כל דבר שאינו מוגדר מראש לקביעת האירועים הרגילים, נחשב לאירוע מותאם אישית. לדוגמה, קישורים נכנסים / יוצאים. לדוגמה, השתמש באירועים מותאמים אישית כדי לעקוב אחר המבקרים שלחצו על CTA ספציפי ועקוב אחר פעולותיהם משם.


המרות בהתאמה אישית:

אם אתה רוצה לקבל נתונים ספציפיים יותר, הגדר המרות מותאמות אישית.

היתרון בשימוש בהמרות בהתאמה אישית הוא ביסוסן על כתובות אתרים, שלא כמו באירועים סטנדרטיים, בהם יש צורך בהוספת קוד לאתר שלך. בהמרות בהתאמה אישית כל שתצטרך זה את הפייסבוק פיקסל הבסיסי שיצרת.

קהלים בהתאמה אישית

פייסבוק פיקסל מאפשרת ליצור קהלים מותאמים אישית למיקוד מחדש של מודעות. בעת יצירת קהל מותאם, תוכל למקד מודעותך לכל מבקרי האתר או לאנשים שביקרו בדפי אינטרנט ספציפיים. שתי האפשרויות מאפשרות לך לסנן את הרשימה שלך על ידי הגדרת מקסימום על מספר הימים שחלפו מאז הביקור האדם האחרון. בבחירת האפשרות "מקד לאנשים שביקרו בדפים ספציפיים", אתה יכול להוסיף את כתובת האתר המדויקת שאחריה אתה רוצה לעקוב, או להשתמש בתיבה "מכיל URL". אתה יכול גם להשתמש ב"הכללות״ כדי להמשיך ולהגיע לקהל המדויק שאליו אתה מנסה להגיע. אתה יכול לכלול דפי אתרים ספציפיים או חלקים מהקהל שלך שביצעו פעולות מסוימות. תרחיש שקורה לעתים קרובות מדי, הוא אנשים שמבלים זמן רב באתר האינטרנט שלך אך לעולם לא מבצעים רכישה. באמצעות התאמת קהל אישית, אתה יכול גם ליצור קהל מותאם אישית על סמך משך הזמן שהמבקרים בילו באתר שלך.

קהלי LookAlike

אם אתה מנסה להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, אתה יכול ליצור קהל LookAlike מבוסס על קבוצה של לקוחות קיימים שלך. יצירת קהל LookAlike היא פשוטה, וכל מה שנדרש למלא זה קבוצת מקור, מיקום וגודל קהל. אנשים שיש להם תכונות או תחומי עניין דומים של קבוצת המקורות שלך יוצבו בקהל החדש שלך, כך שתוכל להתחיל למקד אליהם את המודעות. לכן, יש סיכוי סביר שקהל דומה יתעניין בעסק שלך, אפילו שמעולם לא נחשף אליו.

גודל הקהל

טווח גודל הקהל נע בין 1% ל -10% מכלל האוכלוסייה במדינה שנבחרה, כאשר 1% הם המתאימים ביותר לקבוצת המקור שלך. לכן, אם תבחר בארצות הברית, 1% יעניק לך גודל קהל Lookalike של יותר משני מיליון איש. אם ברצונך ליצור קהלי Lookalike מרובים ושונים זה מזה רק בגודל, יש באפשרותך לבחור בתפריט "הצג אפשרות מתקדמת" בתחתית המסך. שם, בחר את מספר הקהלים שתרצה ליצור ולאחר מכן בחר את הערך באחוז הגודל עבור כל אחד.


יצירת קהל LookAlike מקהל מותאם אישית

אתה יכול ליצור קהל LookAlike כמו קהל מותאם אישית באמצעות נתוני התעבורה באתר שלך בפייסבוק פיקסל. דוגמה נהדרת היא לבנות קהל מותאם אישית של כל האנשים שרכשו מהאתר שלך.

לסיכום, פייסבוק פיקסל הוא כלי הכרחי בערכת הכלים העסקית שלך. ברגע שאתה יודע להשתמש בפייסבוק פיקסל כדי לעקוב אחר המרות, למקד מחדש את המודעות שלך ולבצע אופטימיזציה של הצגת המודעות לאנשים הטובים ביותר, לעולם לא תחזור לשיטות הקודמות.


המאמר תורגם מ- Wix Blog.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים. צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page