top of page

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר

בניית אתרים מדהימים ב-1,750 ₪ + מע"מ

*לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

7 טיפים מנצחים לשיפור ביצועים באתר

העולם הדיגיטלי. אין שנייה שמשהו לא משתנה או מתפתח בו. וכן, גם עולם בניית האתרים, והאתר שלך שנכלל בתוכו. אם אתה רוצה לשמור על הקהל שנכנס לאתר האינטרנט של העסק שלך משועשע ועל התוכן שלך רצוי, תצטרך להישאר תמיד בעניינים ולוודא שאתה מכיר את כל הטרנדים האחרונים. ולחילופין, אם האתר שלך ישאר אותו דבר יותר מדי זמן ולא יתעדכן בתוכן חדש ומלהיב מדי פעם, העסק שלך עלול להצטייר כמעופש ולא רלוונטי. ואת זה אנחנו ממש לא רוצים!

בגלל שאתה מספר 1, הכנו לך מדריך מאוד פשוט שיפרוש בפניך את הצעדים לשיפור הביצועים באתר של העסק שלך בקלות וביעילות. אז איך תעניק לאתר שלך את הריענון הנחוץ לו?


האם הגיע הזמן לעדכן את האתר שלי?

לפני שאתה מתחיל בעיצוב מחדש של האתר שלך או בבניית אתר חדש, חשוב על הדברים הקטנים והפשוטים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לו להשתדרג. זכור: לדעת לעצב אתר זה דבר אחד, אך לשמור על עדכניותו באופן שוטף זה לגמרי דבר אחר. אם אינך בטוח עדיין שמא אתר האינטרנט שלך זקוק לשיפוצים קלים, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • האם עיצוב האתר שלי קצת מיושן?

  • האם המכירות שלי ירדו לאחרונה?

  • האם אוכל להגדיל את התוצאות בעזרת צילום איכותי יותר של מוצרים או בעזרת חווית משתמש טובה יותר?

  • האם אלמנטים נוספים יכולים להתווסף למותג שלי, כמו בלוג או חנות מקוונת?

אם ענית "כן" על כל אחת מהשאלות, אז מישהו פה צריך שיפצור של החיים. אל דאגה, אנחנו כאן!


שיפור ביצועי אתר האינטרנט שלך ב-7 שלבים פשוטים:

  1. בדוק את התוכן והעיצוב הנוכחיים שלך

  2. בדוק את נתוני האתר שלך

  3. חקור את אתרי המתחרים שלך

  4. קבל השראה

  5. התאם את העיצוב שלך לטרנדים הכי חמים

  6. בצע בדיקות A / B פשוטות

  7. קדם את האתר שלך אורגנית

01. בדוק את התוכן והעיצוב הנוכחיים שלך

השלב הראשון בשיפור ביצועים באתר שלך יהיה הערכה יסודית של התוכן והעיצוב בו. בשלב זה אינך יוצר תוכן חדש, אלא פשוט בודק מה עובד אש ומה מעלה עובש. בדרך זו תוכל ליצור רשימה ברורה של כל הפרטים שצריכים להתעדכן.

  • תוכן חזותי: בדוק את האיכות והרלוונטיות של הנכסים הויזואליים שלך, כמו תמונות וסרטונים. זהה כל דבר שנראה מטושטש או מיושן באופן כללי. אתה עשוי להיתקל בתמונות פחות רלוונטיות או כאלה שסוטות מזהות המותג הנוכחית שלך.

  • תוכן כתוב: בנוסף לבחינת התמונות באתר שלך, עבור גם על תוכן האתר הכתוב. חפש קישורים שלא עובדים, כמו גם מידע חסר או שגוי. יתכן שיש לך פוסטים ישנים בבלוג שכבר אינם משרתים את המטרה שלך, או משפטים למיניהם שאינם דוברים את שפת המותג שלך. חשוב על איך תוכל למסור פרטים נוספים על מוצר או שירות מסוים שאתה מוכר, או לתאר מחדש את הטקסט בכפתור הקריאה לפעולה כדי לייצר קליקים נוספים.

02. בדוק את נתוני האתר שלך

בנוסף לסקירת האתר שלך מנקודת מבטם של המבקרים, בדוק את נתוני האתר שלך. זה יעזור לך להבין את התנהגות הקהל ואת הדרך בה תוכל להתאים את האתר שלך כך שיתאים יותר לצרכים שלהם. וויקס מציעה כלי מעקב ואנליטיקה שיאפשר לך לעקוב אחר התנועה באתר שלך. תוכל לגלות מידע חשוב, כמו אילו דפים הם הפופולריים ביותר, כמה זמן מבקרים משקיעים בכל עמוד ומה הם שיעורי הכניסה שלך (כלומר, כמה מבקרים עזבו את האתר שלך מבלי לפעול בו בכלל).

לאחר שתבין את התנהגות הלקוחות, קח אותה צעד אחד קדימה על ידי ניתוח הפעולות שלהם. למה הם עושים את מה שהם עושים? מה משך אותם? מה היה מגה טרן-אוף? אם מבקרים רבים עוזבים דף מסוים באתר שלך מבלי לפעול בו, תחשוב מה עלולה להיות הסיבה. האם יש בו יותר טקסט מאחרים? לוקח לו זמן להיטען? תובנות אלה יעזרו לך לקבל החלטות מושכלות יותר בעת עדכון האתר שלך.


03. חקור את אתרי המתחרים שלך

בזמן שאתה עסוק בעדכון האתר שלך, אל תשכח לבדוק מה הלו״ז אצל המתחרים שלך על ידי ביצוע חקר שוק. לאחר גלישה בכמה מאתרי האינטרנט שלהם, השווה את הממצאים לאתר הפרטי שלך. האם אתה מחסיר מידע, דפים, או תוכן חיוני? האם נתקלת ברעיון או שניים נחמדים שתוכל לאמץ וליישם על מנת לעזור בהעצמת האתר שלך?

קח את ההערכה שלך צעד אחד קדימה על ידי בחינת נתוני המתחרים שלך. זה ייתן לך את ההזדמנות להשוות את התנועה של האתר שלך לאחרים, באמצעות ערכים ספציפיים שתוכל לבחור.


04. קבל השראה

זה הזמן לעשות קצת שיעורי בית ולהכיר את השוק לאורכו ולרוחבו. חפש השראה על ידי עיון בדוגמאות לעיצוב אתרים, הן באתרי עסקים דומים לעסק שלך, והן באתרי עסקים שונים שסתם תפסו לך את העין. חפש השראה במקורות אלטרנטיביים, כמו מוזיאוני עיצוב או כתבי עת לעיצוב גרפי. אולי תיתקל גם במשהו שמעורר את היצירתיות שלך מתחומים אחרים לגמרי.

לאחר שקיבלת קצת השראה, הגיע הזמן ליישם את הממצאים על עדכון האתר שלך. נסה לא להיסחף עם שינויים רבים מדי; אחרי הכל, אתה פשוט מחפש לעדכן את האתר שלך עם נגיעות קטנות שירימו אותו לאוויר.


05. התאם את העיצוב שלך לטרנדים הכי חמים

בקיאות בטרנדים חמים בעיצוב ובניית אתרים יכולה להיות קשה אם לא היית עם היד על הדופק. ברור, זה לא אומר שאתה צריך להיות מעצב או בונה אתרים מקצועי; אך בתור בעל אתר עליך לפקוח את העיניים כדי להבטיח שאתה נשאר דומיננטי ורלוונטי.

כנס לאתרי המתחרים שלך באופן קבוע כדי לזהות ולעקוב אחר כל שינוי או עדכון באתרים שלהם, כגון שימוש בוידאו, הוספת דפים רלוונטיים ועוד.

דרך נוספת להישאר מעודכן היא קריאת מגזינים ופרסומי בלוגים על טרנדים חמים לעיצוב אתרים. בדרך זו תוכל להבין מה באמת הולך בעולם הכולל של העיצוב הגרפי, ואולי ליישם אלמנטים מסוימים באתר שלך. אצלנו בלין תוכל לקרוא הכל על הטיפים הכי שווים!


06. בצע בדיקות A / B פשוטות

לאחר שביצעת כמה שינויים באתר המעודכן והיפה שלך, בצע בדיקות A / B. צורת בדיקה זו כוללת יצירת שתי גרסאות שונות של אתר האינטרנט שלך לאיסוף נתונים סטטיסטיים על תנועה ומעורבות משתמשים. זה יעזור לך לבסס את החלטותיך על נתונים אמיתיים, ולבצע שינויים באתר שלך בהתאם.

לדוגמה, אתה יכול להתנסות בשתי קריאות לפעולה (CTAs) שונות כדי לראות איזו מהן מפתה משתמשים ללחוץ עליה יותר.


07. קדם את האתר שלך אורגנית

אחרון חביב ואנחנו עוזבים אותך לנפשך - זכור שאתה רוצה שקהל היעד שלך ימצא אותך בקלות במנועי חיפוש כמו גוגל. יתכן שכבר פעלת לשיפור ה- SEO שלך (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בעבר, אך בהחלט כדאי לבדוק את זה כשאתה מחדש את האתר שלך.

מקום טוב להתחיל בו הוא ביצוע מחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן ביטויים של שתיים עד חמש מילים שהלקוחות הפוטנציאליים שלך היו מקלידים במנועי חיפוש כאשר היו רוצים למצוא עסק כמו שלך. כדי להגדיל את הסיכוי שלך לדירוג גבוה יותר, קרא על הטיפים הכי חשובים בקידום אורגני של האתר שלך בוויקס.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה:

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page