כתיבת תוכן אפקטיבי לאתר או לבלוג שלך יכולה להיות משימה מאתגרת, אבל ממש לא בלתי אפשרית. כתיבה שיווקית לא חייבת להיות מונוטונית ומשעממת, ואנחנו כאן כדי לעזור לך לשפצר את התוכן הנוכחי באתר שלך בעזרת כמה טיפים שווים שפשוט עובדים.
כתיבת תוכן - 10 טיפים ורעיונות לכתיבה שיווקית:
1. כתוב בבלוג
כתוב פוסט בבלוג של מדריך למתחילים על נושא כלשהו שקשור לתחום שלך. כתיבה שיווקית בבלוגים מעידה עליך כבעל ניסיון וסמכות בתחומך. כשאנשים נתקלים בכתיבתך האינפורמטיבית, הם כבר בטוחים שאתה יודע יותר מהם - והם סומכים עליך. לאחר שכתבת כבר מספר פוסטים, כתוב פוסט בבלוג שמדגיש ומפרט (עם קישורים) את כל המאמרים הקודמים שלך בנושא מסוים. כל זה יסייע לקידום האורגני של האתר שלך.
2. הזמן כתב אורח - Sharing is caring
הזמן כתב אורח שיכתוב פוסט באתר שלך. פשוט קבל בלוגר או חבר שיספק כמה תובנות בנושא מסויים, ופרסם את התוכן שהוא מייצר ישירות באתר שלך. הקפד לציין בבירור על הנושא המדובר ועל כותב התוכן האורח - Sharing is caring :)
3. תן לאנשים סיבה לחכות
התחל קמפיין קבוע בו אתה מעלה תמונה או פוסט באופן עקבי, למשל "הפוסט היומי", "התמונה היומית". מסע שיווקי זה מושך קוראים רבים, שרוצים לחזור לתוכן שאתה מפרסם תוך כדי ציפייה לפוסט הקבוע שלך.
4. קבל השראה מפינטרסט
אתה יודע מה זה פינטרסט, נכון? אם עדיין לא, לא נגלה לאף אחד - אבל כנס להוריד את האפליקציה דחוף. בפינטרסט תוכל להיתקל ברעיונות יצירתיים לכתיבה שיווקית בכל תחום אפשרי: מעיצוב בתים, ועד לאופנה ומתכונים מגוונים. אם תוריד את האפליקציה של פינטרסט לנייד, תוכל להנות ולקבל השראה מהתוכן המפואר בה בכל רגע נתון. אומרים שזה ממכר...
5. על באפר, שמעת?
באפר הוא המאסטר לכתיבת תוכן לאתרים, והוא עושה עבורך כמעט את כל העבודה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לתוכנה ולקבל הצעה לכתיבה שיווקית. אין לך מושג כמה יעיל הכלי הזה בכתיבת תוכן חכם ומינימלי.
6. כל המרבה, הרי זה משובח
צור חשבון מדיה חברתית חדש - כזה שעדיין אין לך. אינסטגרם, נגיד, זו פלטפורמה מושלמת לפרסום צילומים ותכנים אטרקטיביים. היא גם מעולה לאיסוף לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך. אז לאחר שתגדיר חשבון חדש במדיה חברתית, אל תשכח להוסיף אותו לאתר שלך עם האפליקציה החברתית המתאימה לו (וויקס כבר תעזור לך עם האייקון).
7. עם החברים כבר דיברת?
קצת סיעור מוחות עם האנשים הקרובים אליך ביותר לא יזיק. ספר להם שאתה תקוע, שאתה מחפש משהו אדיר לכתוב עליו. כתיבה שיווקית טובה מתחילה ברלוונטיות, והאנשים הצעירים בחברתך הם הרלוונטיים ביותר.
8. ערוך סקר
ערוך סקר שמגלה על מה הלקוחות שלך הכי רוצים לקרוא. מה הם רוצים לדעת? תוכל ליצור תוכן אדיר ומעניין על סמך תוצאות הסקר שערכת.
9. בצע מחקר
עשה קצת מחקר מקוון כדי לגלות מה הטרנד הכי חם - וכתוב עליו. חפש נושאים שמתאימים למוצרים, לשירותים או למותג שלך. תוכל להשתמש בתוכן מושאל מרחבי האינטרנט כמו אינפוגרפיקה מגניבה, סרטוני יוטיוב או כל דבר אחר שמתאים לתחום שלך. אל תשכח לתת קרדיט - לקחת בעלות על תוכן שלא שייך לך זה לא מגניב.
10. הוסף שאלות נפוצות
הוסף סעיף שאלות נפוצות לאתר שלך וענה על שאלות המבקרים עוד לפני שהן נשאלו. בכתיבת התוכן שלך, תמיד חשוב על הלקוחות שלך - מה יסייע להם? מה יקל להם על החיים?
לין בניית אתרים מציעה בניית אתרים יוקרתיים ב-1,000₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם)
ביבליוגרפיה: