top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

מיתוג עסקי - איך בוחרים צבעים למותג?

מהקסדה הצהובה של פועלי הבניין ועד לשמלת הכלה, הצבעים נועדו להעביר לנו מידע חשוב. ההשפעה החזקה והמיידית שלהם היא מרכיב מכריע במאמצי המיתוג של כל עסק.


ערכת הצבעים שתבחר עבור המותג שלך ממלאת תפקיד מפתח בכל נכסי השיווק השונים - החל מבניית אתר אינטרנט, ועד לעיצוב גרפי של לוגו. שימוש בצבעי המותג באופן עקבי, ובכל הפלטפורמות, יכול לגרום למראה ולתחושה אחידים של החברה שלך, ובכך להפוך אותה לבלתי נשכחת עבור לקוחותיך הקיימים והפוטנציאליים.


אז קצת לפני העיצוב הגרפי, אנחנו כאן כדי לעזור לעסק שלך להתבלט עם צבעי מותג נכונים! מדריך מלא זה מכסה את כל הדברים שאי פעם רצית לדעת על צבעים והשפעתם על מוח האדם. בנוסף, בחרנו וניתחנו עבורך 7 דוגמאות לחברות עם צבעי מותג מצליחים להשראתך. אנג'וי!



כיצד לבחור את צבעי המותג שלך?

  1. קבע את זהות המותג שלך

  2. עשה חקר על צבעים ומשמעותם

  3. חפש השראה

  4. בחר את הצבע העיקרי ואת צבעי המשנה של המותג שלך

  5. שלב צבעים ניטרליים

  6. בחן את צבעי המותג שלך


מיתוג עסקי נכון מתחיל בבחירת הצבעים הנכונים. מהם צבעי מותג?

צבעי מותג הם פלטה של כחמישה עד עשרה צבעים המשמשים לייצוג של חברה מסוימת. יישום עקבי ואסטרטגי של צבעי המותג יכול להגביר את המודעות וההכרה שלו. כמה מהיישומים העיקריים של צבעי המותג כוללים: לוגו של חברה, ערכת צבע לאתר, ערוצי מדיה חברתית, עיצוב כרטיסי ביקור ומודעות מודפסות ודיגיטליות. לעסקים שפועלים בדרך שאינה מקוונת, צבעי המותג יכולים לחול גם על עיצוב החנות עצמה, מדי הצוות, אריזת המוצרים ועוד.


01. קבע את זהות המותג שלך

הצבעים של המותג שלך משקפים את זהותו. לכן, על לוח הצבעים שלך להתאים לערכים ולמסר שאתה מנסה להעביר. כדי להשיג מטרה זו תצטרך תחילה להגדיר את זהות המותג שלך. ההמלצה היא לערוך רשימה של תארים המתארים את אופי החברה שלך, כאילו אתה ממש מדבר על בן-אדם. שאל את עצמך כיצד תרצה שהמותג יתפס בעיני אחרים, ומה מבדיל אותו מהתחרות.

02. עשה חקר על צבעים ומשמעותם

לאחר שקבעת את זהות המותג שלך, הגיע הזמן לבחור לבייבי את הצבעים הנכונים. זה ידרוש ממך לערוך מחקר קטן על עקרונות פסיכולוגיית הצבעים ועל משמעויות נפוצות שלהם. עם זאת, חשוב להזכיר כי צבע הוא לא מדע מדויק, ואין משוואה שתגדיר את הפרשנות ה"אמיתית" של כל צבע וצבע. לכן, כאן נכנסים שילובי צבעים. שילובי צבעים עוזרים להשגת מראה המעורר רגשות מסוימים בקרב הצופים במותג שלך.