top of page

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר

בניית אתרים מדהימים ב-1,750 ₪ + מע"מ

*לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

מצגת עסקית - טיפים שכדאי ליישם

מתחילים להכין מצגת עסקית? קראו טיפים שפורסמו ממומחים מרחבי העולם, שיעזרו להפוך את המצגת העסקית שלכם למעולה!


1. חשוב על הקהל שלך והתמקד במה שהוא רוצה לדעת

מצגת עסקית צריכה להכיל את מה שהקהל רוצה לדעת. כשאתה מכין את המצגת, אתה תמיד צריך לזכור מה הקהל צריך ורוצה לדעת, ולא מה אתה יכול לספר להם.

בזמן שאתה מעביר את המצגת, עליך גם להישאר ממוקד בתגובת הקהל שלך ולהגיב לכך.


2. שמור על זה פשוט: התרכז במסר הליבה שלך

בעת תכנון המצגת שלך, עליך לזכור תמיד את השאלה:

מה המסר המרכזי (או שלוש נקודות המפתח) שהקהל שלי יכול לקחת?

אתה אמור להיות מסוגל להעביר את המסר המרכזי בקצרה.

יש מומחים שממליצים על 'סיכום מעליות' באורך 30 שניות, ואחרים שתוכל לכתוב אותו על גב כרטיס הביקור, או לומר אותו בלמעלה מ-15 מילים.

לא משנה מה הכלל שתבחרו, הדבר החשוב הוא לשמור על המסר המרכזי שלכם קצר וממוקד.


3. כלל 10-20-30 למצגת עסקית


זה טיפ של גיא קוואסאקי מאפל. הוא מציע שמצגות צריכות:

  • להכיל עד 10 שקופיות

  • שמצגת לא תימשך מעבר ל-20 דקות

  • להשתמש בגודל גופן של לא פחות מ-30

הטיפ האחרון חשוב במיוחד מכיוון שהוא "יעזור" לכם לא להכניס יותר מדי מידע לשקופית אחת.

ככלל, שקופיות לא צריכות להכיל יותר מדי מידע.

אם אתה צריך לספק מידע נוסף, צור חלוקת מידע על פי הזמנה ותמסור אותו בנוסף למצגת.


מצגת עסקית - טיפים לעיצוב:

פונטים

  • השתמש באותו גופן לכל הכותרות שלך.

  • השתמש בגופנים גדולים יותר כדי לציין חשיבות.

  • השתמש בצבעים, בגדלים ובסגנונות שונים (למשל מודגש) לצורך השפעה.

  • הימנע מגופנים נטויים כיוון שקשה לקרוא אותם במהירות.

  • הימנע ממשפטים ארוכים.

  • הימנע מקיצורים וראשי תיבות.

  • הגבל סימני פיסוק.

  • לא יותר מ-6-8 מילים בשורה.

  • השתמש בטקסט כהה על רקע בהיר או בטקסט בהיר על רקע כהה. עם זאת, רקע כהה לפעמים מקשה על אנשים מסוימים לקרוא את הטקסט.

  • שים אלמנטים חוזרים (כמו מספרי עמודים) באותו מיקום בכל עמוד.

  • כדי לבדוק את הגופן, עמדו מטר וחצי מהצג ובדקו אם תוכלו לקרוא את השקף.

צבעים

  • הגבל את מספר הצבעים במסך יחיד.

  • צבעים עזים קשים לקריאה כאשר מוקרנים - השתדל לא להשתמש בהם

  • השתמש בלא יותר מארבעה צבעים בתרשים אחד.

  • בדוק את כל הצבעים על גבי מסך הקרנה לפני המצגת בפועל. צבעים עשויים להיות מוקרנים באופן שונה ממה שמופיע על המסך במחשב.

עיצוב כללי ותמונות

  • כלול רק מידע נחוץ.

  • התוכן צריך להיות מובן (זכרו - התוכן הוא לקהל ולא למציג המצגת)

  • השתמש בצבעים מנוגדים ומחמיאים.

  • שמור על רקע עקבי.

  • שמור על עיצוב נקי ומסודר.

  • הגבל את מספר התמונות הגרפיות בכל שקופית.

  • הימנע מתמונות צעקניות ואפקטים של אנימציה רועשים אלא אם כן הם קשורים ישירות לשקופית.






לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page