רוצים לשדר פאסון? עיצוב לוגו יוקרתי היא משימה שצריך להקדיש עליה מחשבה רבה.
כדי לטפח מותג אמיד משלך, אתה זקוק לעיצוב לוגו יוקרתי - כזה שמעורר תחושות של אלגנטיות, איכות וכמובן - יוקרה.
במאמר זה נציג בפניכם מספר רעיונות לעיצוב לוגו יוקרתי.
1. מונוגרמה
לוגו מונוגרמה מורכב מאותיות (בדרך כלל שתיים או יותר, או ראשי תיבות של המותג).
האותיות יכולות להיות זו לצד זו, חופפות, או אפילו הפוכות. שני מותגים מפוארים המשתמשים במונוגרמות הם מגוצ'י ולואי ויטון.
גוצ'י הוא אולי מותג היוקרה המבוקש בעולם, והלוגו שלו מורכב משני G. הם הפכו את ה- G השני ושילבו אותם כדי ליצור צורה סימטרית ייחודית המוכרת בכל רחבי העולם.
לוגו המונוגרמה של לואי ויטון משתמש בכמה מאותם רעיונות עיצוביים כמו גוצ'י; כלומר, הם חופפים גם את ראשי התיבות V ו- L כדי ליצור לוגו יוקרתי.
2. מינימליזם
לפעמים לגישה המינימליסטית יכולה להיות ההשפעה הגדולה ביותר. עיצוב לוגו יוקרתי מינימליסטי -קווים לדמותו: - בד"כ בצבע שחור או בעל 2 גוונים בלבד - גופן לא מסובך - שטוח, ללא הצללה או אפקטים תלת ממדיים - פשוט
בואו נסתכל במהירות על שני מותגי יוקרה המשתמשים במינימליזם בלוגו שלהם:
דולצ'ה וגבאנה
דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבנה הם שני מעצבים איטלקים שיצרו את מותג היוקרה האיקוני דולצ'ה וגבאנה. אבל מתי בפעם האחרונה שמת לב עד כמה הלוגו שלהם פשוט?
הלוגו שלהם כולל את שני ראשי התיבות שלהם, כמו גם את שם המותג למטה.
הצבע היחיד הוא שחור, עם גופן פשוט וברור למדי.
אין צורות, קווים נוספים או כל פרט נוסף כלשהו.
3. קווים
עיצוב לוגו יוקרתי יכול להיות מורכז מקווים אלגנטיים. לעתים קרובות הם קשורים לתחושות של שפע ומותרות, מכיוון שזה יכול לעלות הרבה כסף ליצור עיצוב כזה. למרבה המזל, בעידן הדיגיטלי, מחשבים מסוגלים לעשות את העבודה בשבילנו - אך הקשר הלא מודע בין לוגו גמיש למותגים ברמה גבוהה קיים. לוגו המורכב מקווים הוא בחירה מצוינת אם ברצונכם למכור פריטים יקרים, למקד לבעלי הכנסה גבוהה או למתג את עצמכם כעסק מפואר.
4. סמלים
לעתים קרובות העיניים שלנו נתפסות על סמלי לוגו מסורתיים, יוקרתיים ואיכותיים.
בדרך כלל, סמל מייצג את המורשת הארוכה של אדם או חברה, וזה לעתים קרובות סימן ההצלחה! שימוש בסמל או בלוגו שלך יכול להעניק למותג שלך הילה מיידית של שפע ועושר.
5. גופני סקריפט
גופני סקריפט מחקים כתב יד והם סגנון גופן נפלא לשימוש בעת עיצוב לוגו יוקרתי.
קרטייה, התכשיטן הצרפתי הנודע, מוכר פריטים כמו טבעות, צמידים ושעונים. קרטייה יודעת דבר או שניים כיצד לקדם את עצמה כמותג יוקרה.
הלוגו שלהם הוא יותר מסתם שם מותג; זה חותמת של איכות, והחתימה שלהם על כל אחד מהתכשיטים שלהם - מה שמעניק תחושה אישית לכל אחד ואחד מהמוצרים שלהם.
ביבליוגרפיה: https://www.tailorbrands.com/blog/luxury-logos