תדמיתך המקצועית המקוונת מושפעת מהאופן בו אתה מתקשר עם הלקוחות שלך. בימינו, חלק ניכר מהתקשורת עם הלקוחות מתבצע באמצעות מיילים וניוזלטרים. מייל עסקי משפר משמעותית את תדמית העסק בקרב לקוחות פוטנציאליים וקיימים, ומייצר תחושה של מותג מבוסס ואמין. איך פותחים מייל עסקי? ומי יכול לעזור לי לעשות את זה?
מייל עסקי - מה זה?
מייל עסקי הוא בעצם כתובת דואר אלקטרוני מותאמת אישית שמשתמשת בשם הדומיין של העסק שלך. לדוגמה, המייל העסקי lin@lin.co.il מבוסס על הדומיין שלנו lin.co.il.
הסיבה העיקרית לפתיחת מייל עסקי היא יכולת זיהוי קלה של החברה שלך ע"י הלקוחות הקיימים ומתן אמון בה. בנוסף ללקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים נוטים לסמוך יותר על מייל עסקי שבאמצעותו יוכלו להיכנס לאתר שלך ולמצוא בו מידע נוסף. כאשר אתה או העובדים שלך שולחים מיילים באמצעות כתובת ממותגת עם שם עסק ספציפי, הלקוחות מרגישים בטוחים לרקום קשר ישיר ולקבל מהחברה תוכן נוסף.
פתיחת מייל עסקי - כיצד לעשות זאת?
בנה אתר אינטרנט לעסק (לא חובה)
רכוש דומיין (חובה)
01. בנה אתר אינטרנט (לא חובה)
שלב מכריע בהקמת עסק הוא בניית אתר אינטרנט. בין אם אתה רוצה להציג עבודות, להציע שירותים או למכור מוצרים, אתר אינטרנט הוא המקום בו הלקוחות מצפים למצוא אותך. זכור שאתר אינטרנט שווה יכול לעזור לך לנהל ולמלא מספר רב של פונקציות הכרחיות על מנת לתפעל בצורה חלקה את העסק שלך אונליין.
02. רכוש דומיין (חובה)
הבחירה הכי רציונלית היא רכישת דומיין תואם לשם העסק שלך כדי שהלקוחות יוכלו למצוא אותך בקלות. לדומיין יש גם תפקיד חשוב באמינות האתר שלך, והוא מתפקד כמרכיב חיוני בשימור לקוחות. שם הדומיין שתרכוש יהיה בסופו של דבר סיומת המייל העסקי הממותג שלך.
03. פתיחת מייל עסקי
לאחר בניית אתר האינטרנט ורכישת הדומיין, השלב הבא הוא פתיחת מייל עסקי. ניתן לרכוש מייל עסקי במגוון רחב של שירותים בארץ ובעולם. Lin ממליצה על Google Workspace מבית Google. השימוש בממשק הקל, המוכר והנוח של Gmail חוסך ובענק למידה של ממשק מיילים חדש. מה גם שבשרתים של Google אין בעיות אבטחה או בעיות טכניות שמצריכות ממך לרדוף אחרי תמיכה של מוקד כזה או אחר. עלייך להחליט כמה כתובות דוא"ל אתה צריך, מה יהיו שמות המשתמשים שלהן, ואיזו תכנית מנויים תתאים לכל צרכי העסק שלך באמצעות Wix.
אם אתה מנהל חברה עם מספר עובדים, אתה יכול לתת לכל אחת כתובת דוא"ל מותאמת אישית, כמו Linoy@yourdomain.com ו- Moshe@yourdomain.com. כמובן, אם לעסק שלך יש מספר מחלקות, תוכל ליצור חשבונות נפרדים לכל אחת, לדוגמה Contact@yourdomain.com ו- Help@yourdomain.com.