top of page

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר

בניית אתרים מדהימים ב-1,890 ₪ + מע"מ

*לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

קידום אתרים בגוגל - עשו זאת בעצמכם

01. פתחו חשבון

כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל להתחיל קידום אתרים בגוגל זה לפתוח חשבון בגוגל. ההרשמה היא כמובן חינמית.

02. קבעו את התקציב שלכם

קידום אתרים בגוגל פועל על פי מודל תשלום לקליק (PPC), מה שהופך את העניין לבטוח יותר לאלו שבוחנים את זה לראשונה. למה? כי משתמשים משלמים בדיוק על מה שהם מקבלים. ההמלצה היא להתחיל בקטן (100 ש"ח בערך) ולאט לאט לקבוע את התקציב האידיאלי עבור הצרכים והמטרות שלכם. היתרון הכי גדול בקידום אתרים בגוגל הוא שאתם לא מפסידים כסף על לקוחות לא רלוונטיים, כי הפרסום עצמו סובב סביב מילות מפתח אסטרטגיות שמכוונות לקהל יעד שלכם.

03. סמנו את המיקום שלך

קידום אתרים בגוגל מאפשר לכם להגדיר את המיקום שלכם. בעזרת הגדרת מיקום מסויים, המודעה תוכל להגיע לקהל מקומי של לקוחות פוטנציאליים מציאותיים, ולא לבזבז את כספכם על מודעות לאנשים שגרים בסוף העולם שמאלה. תרצו להרחיב את טווח הגעת המודעות שלכם? אין בעיה. הגדירו פרמטרים גיאוגרפיים ספציפיים באמצעות 'מיקוד לרדיוס' תחת 'חיפוש מתקדם'.


04. בחרו את הרשת שלכם

יוצגו בפניכם שתי אפשרויות למקום בו תרצו שהמודעות שלכם יעלו לראשונה. אנו ממליצים לבחור ב'רשת חיפוש', המתייחסת להצגה הסטנדרטית של מודעות גוגל בחלק התחתון של SERPs. האפשרות הנוספת היא 'רשת המדיה', שתרחיב את שטח המודעה שלכם לקידום מכירות נרחב של גוגל, כמו למשל בצידי הסרגל ביוטיוב. 'רשת חיפוש' מציעה הזדמנות רבה יותר לבידול באמצעות תהליך בחירת מילות המפתח, והופכת אותה לבחירה איתנה עבור בעלי עסקים קטנים עם התמחויות ספציפיות יותר.

05. בחרו את מילות המפתח שלכם

אתם יכולים להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל, או בכל כלי קידום אתרים כזה או אחר, כדי להבין אילו מילות מפתח רלוונטיות ביותר לנישה הפרטית שלכם. מה זה מילת מפתח בעצם? מילת מפתח היא ביטוי באורך של כשלוש עד חמש מילים, שגולש אינטרנט עשוי להשתמש כדי למצוא עסק כמו שלכם. לדוגמה, גולש המחפש אחר אופניים חדשים עשוי להקליד: 'אופני הרים באיכות הטובה ביותר.' אתם, כבעלים גאים של עסק למכירת אופניים, תנסו לקלוע בדיוק לחיפוש הרלוונטי של הלקוח הפוטנציאלי שלכם. יש כמה טריקים למציאת מילות מפתח אפקטיביות. מציאת המילות המפתח הנכונות היא קריטית מכיוון שהיא תאפשר לכם להרחיב או לצמצם את הקהל שלכם, ותביא לשיעור הקליקים הגבוה ביותר עבור המודעה שלכם.

06. הזינו את הצעת המחיר שלכם

קידום אתרים בגוגל מציע לכם שתי אפשרויות לשלב זה: מתן הצעות מחיר אוטומטיות או ידניות. אם תבחרו בהצעת מחיר אוטומטית, השירות יציע עבורכם הצעות מחיר עבור מילות המפתח בעלות הנפח הגבוה ביותר שתוכלו להשיג בהתאמה לתקציב שלכם. זה נשמע כמו אחלה דיל, נכון? עם זאת, יש יתרון סמוי בבחירה הידנית של כתיבת הצעת המחיר. אם תעשו זאת באופן ידני, תהיה לכם שליטה מוחלטת ומדוייקת יותר על מתן הצעות מחיר למילות מפתח המתאימות בצורה מושלמת לעסק הקטן שלכם, במקום פשוט ללכת על כאלה עם הנפח הגבוה.


07. כתבו את תוכן המודעה שלכם

אתם תדאגו להיות שנונים ולרתק את קוראי המודעה, ואנחנו נדאג להזכיר לכם בדיוק מה כל מודעה מנצחת חייבת להכיל:

  • מילות מפתח: האם זכרתם להכיל במודעה את מילות המפתח? לשכוח להשתמש במילות המפתח במודעה שלכם זה כמו לגלות שהשארתם את הדרכון בבית בשנייה שהגעתם לנתב"ג. מילות המפתח שלכם הן כרטיס ההגעה שלכם לכל מקום. דאגו לשלב לפחות אחת ממילות המפתח בגוף המודעה שלכם, אל תהיו אלה ששוכחים את הדרכון.

  • פרטים חשובים: ודאו שהפרטים הכי חשובים מופיעים בצורה ברורה ובולטת בתוכן המודעה שלכם. האם המה, האיפה, הלמה והמתי כלולים בגוף הטקסט?

  • קריאה לפעולה: המודעה שלכם צריכה לכלול קריאה לפעולה ברורה (CTA). פעלים חיוניים כמו 'חשבו, קנו, התקינו' ומילים רגישות זמן כמו 'עכשיו, היום, עד סוף השבוע' - הם החברים הכי טובים שלכם בניסוח הקריאות לפעולה במודעה. וגוגל חולה על זה!

  • נחיתה רכה: בדקו היטב את הקישורים שאתם מטמיעים במודעה. האם תיאור המודעה שלכם תואם את הקישור שסיפקתם? אם אתם מפרסמים את מכירת הנעליים הגדולה של חנות הנעליים שלכם, אבל הקישור שסיפקתם במודעה הוא דף הבית של האתר - זו תהיה דוגמא מושלמת לפספוס מכירתי. תהיו מדוייקים.

08. בנו את הקמפיין שלכם

פתחו קמפיין מסודר ומותאם אישית עבור כל שירות שאתם מציעים, או עבור כל מכירה שהעסק שלכם מציע. עם כל קמפיין מגיע הצורך במחקר חדש של מילות מפתח וייצור תוכן מודעה מעט שונה בהתאם לקהל היעד שלכם. יתרון נוסף של חלוקת קמפיינים הוא השוואת נתונים לצורך למידה יסודית יותר של מה עובד ומה לא עבור עסק שלכם.



09. התאימו את הכל למובייל

יישמו את שלבים 2-8 אך באמצעות קמפיין נפרד המכוון למכשירים ניידים. האוכלוסייה שגולשת דרך המובייל, וסביר להניח נמצאת "בדרכים", תחפש במילות מפתח שונות מאלו שיושבים וגולשים במחשב ביתם. לדוגמה, חתימת תוכן המודעה שלכם עם הסיומת "התקשרו עכשיו" תהיה חובה, ותחסוך מזמנם של הקוראים הניידים להגיע לחלק של 'צור קשר' באתר שלכם. אם לא תתאימו את התוכן ומילות המפתח למובייל, תסתכנו באובדן לקוח פוטנציאלי. שמרו על התכנים קצרים ועניינים. וכמובן, דאגו שהאתר עצמו מותאם למובייל. לבניית אתר מדהים ומותאם למובייל לחצו כאן.


10. נתחו את הביצועים שלכם

מרכז השליטה של קידום האתרים בגוגל יכול לעזור להעריך את ביצועי המודעה שלכם באמצעות מדדים מסויימים. במרכז השליטה תוכלו לדעת כמה אנשים ראו את המודעה, מה הוא שיעור הקליקים וכמה כסף הוצאתם בכל מסע הפרסום. מחפשים לצייר תמונה רחבה יותר על מה שקורה לאחר שהגולש ממשיך לאתר האינטרנט שלכם? קשרו את חשבון גוגל המודעות שלכם לגוגל אנליטיקס כדי לאסוף מידע כמו שיעורי הכניסה וזמן ממוצע של שהייה באתר שלכם. כל הגורמים המוזכרים מועילים למדידה ואבחון פוטנציאליים של כל אחד מהרכיבים בנוכחות הדיגיטלית שלכם. אם אתם מבחינים בירידה משמעותית בקליקים בתוך האתר שלכם, אולי האתר שלכם צריך עיצוב מחדש? לחשיבה מעמיקה על חידוש ועיצוב האתר שלכם מחדש, לחצו כאן.


ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)



הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page