ברוך השם! סיימת לעבוד על האתר המהמם שלך, ואחרי 7 ימי עסקים בלבד הוא עלה לאוויר. מה עכשיו? עכשיו זה הזמן לגרום לאנשים לבקר באתר שלך; או במילים מקצועיות יותר - עכשיו זה הזמן לקידום אתרים. עבור בעלי עסקים רבים אתר אינטרנט הוא פשוט הרחבה על העסק עצמו, ועבור אחרים, אתר זה העסק בפועל (חנויות מקוונות). עכשיו כשסיימת לבנות אתר מושלם לעסק שלך, כל שנותר זה להתחיל לעבוד על להביא אליו יותר תנועה.
אם יצא לך לחקור את נושא קידום האתרים בעבר, נתקלת במונח "תנועה" לא פעם ולא פעמיים. מעבר למונחים המעורפלים, שפע האפשרויות בעולם קידום האתרים עלול לסחרר את חסרי המושג. בגלל שאנחנו דואגים לך, כתבנו מאמר שמלמד על 3 טיפים שימושיים למתחילים שמעוניינים בקידום האתר שלהם. קידום אתרים ויצירת תנועה לוקחים זמן ומאמץ, אבל כל אחד יכול לעשות את זה.
01. ניוזלטרים
הכלי הכי טבעי בתהליך קידום והבאת תנועה לאתר שלך הוא שיווק בדוא"ל. אתה בטח ביחסי אהבה/שנאה עם הניוזלטרים שאתה מנוי אליהם (אשמתך בלבד), אבל כדאי לך לדעת שזה בין הכלים הכי חזקים בקידום אתרים. שליחת ניוזלטרים בדוא"ל היא דרך נהדרת להשוויץ בפוסט האחרון שפרסמת בבלוג שלך או ליידע את הלקוחות על מבצע חדש בחנות המקוונת שלך. חוץ מזה, לפעמים "היי" קטן שמזכיר ללקוח שלך שאתה עדיין בסביבה אף פעם לא יזיק.
לפני כתיבת הניוזלטר שווה לשים לב ל:
עיצוב: אם הניוזלטר מבשר על מתנה או מבצע, תן לזה תשומת לב בעיצוב שלו. עצב את הניוזלטר שלך כאריזת מתנה צבעונית שתמשוך את עיניהם של הנמענים.
ישירות: לא באת לכתוב יומן. באת להעביר מסר מאוד ברור וישיר. כשאתה כותב את הניוזלטר, תדאג להגיע לעניין לפני שהקוראים שלך יאבדו את זה.
קריאה לפעולה (CTA): המיקום של הקריאה לפעולה הוא הכי קריטי בניוזלטר. מיקום הקריאה לפעולה זו אסטרטגיה בפני עצמה, ועליך לדאוג למקם אותה במקום כזה שהקוראים לא יצטרכו לחשוב פעמיים לפני הלחיצה.
02. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
אופטימיזציה למנועי חיפוש מוגדרת כ"תהליך מקסום כמות המבקרים באתר מסוים על ידי הקפדה על כך שהאתר יופיע גבוה ברשימת התוצאות של מנוע חיפוש". על-מנת לעשות את זה נכון, התחל עם היסודות הבסיסיים באתר. שלב מילות מפתח בתוכן שאתה יוצר ושמור על עקביות. כל מתכנן מסיבות טוב יודע שלפני שהאורחים מגיעים הכל חייב להיות מסודר פיקס: הבלונים בתקרה, החטיפים על השולחן, המוזיקה כבר ברקע והעוגה במקרר. נכון, כשכולם הולכים הביתה הכל נראה כמו פוגרום רציני, אבל זה אומר שעשית עבודה טובה. אם נקשר תכנון מסיבה ל-SEO, אז אתה מתכנן המסיבה, האתר שלך הוא חלל האירועים ומנועי חיפוש הם האורחים שלך. לכן, לפני שתתחיל למשוך תנועה, וודא שה-SEO של האתר שלך מסודר כך שהוא יהיה מוכן למנועי החיפוש. החלק הכי טוב בקידום אתרים הוא העובדה שזה לחלוטין בחינם. נכון, יש שירותים מסויימים בתשלום, אבל אילו לא שירותים שאתה לא יכול לעשות בכוחות עצמך.
03. נוכחות במדיה החברתית
אנחנו בשנת 2020 - זה כמעט בלתי אפשרי להימנע מרשתות חברתיות. לא משנה מהי הדמוגרפיה של קהל היעד שלך, הוא בטוח נמצא שם. יצירת תוכן איכותי שקשור בנישה שלך תמשוך עוקבים ולקוחות פוטנציאליים רבים. מדיה חברתית יעילה לא רק בפרסום, אלא גם בשירות לקוחות שיטפח את הקהילה הקיימת שלך. ככל שתביע אכפתיות כלפי הלקוחות, הם ישארו איתך לאורך כל הדרך וידאגו גם להמליץ עליך בהמשך. אם אתה רוצה ללכת על הנוכחות במדיה החברתית, תדאג שכל פוסט חדש בבלוג באתר שלך ישותף שם כדי לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלך במהירות. שים את כתובת האתר שלך בכל פרופיל במדיה החברתית, ולהיפך - פרסם קישורים לכל פרופיל שיש לך במדיה החברתית באתר האינטרנט שלך. ככה אתה סוגר את כל הפינות - הכל נגיש, קליל ומהיר יותר.
ביבליוגרפיה: