top of page

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר

בניית אתרים מדהימים ב-1,890 ₪ + מע"מ

*לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

קידום בפייסבוק לעסקים קטנים - מדריך למתחילים

קידום בפייסבוק מציב אתגר קטן בפני בעלי העסקים הקטנים: תקציב. התקציב של העסקים הקטנים לקידום בפייסבוק קטן יותר מזה של החברות הגדולות והאימפריאליות.


לדברי סם אנדרווד, מנהל האסטרטגיה העסקית בסוכנות הדיגיטלית Futurety, "המציאות הקשה של פייסבוק כיום היא שרק 1 מתוך 50 אנשים שעשו לייק לדף הפייסבוק העסקי שלכם יראו כל פוסט שתפרסמו בו. הימים בהם כל פרסום היה נגלה לעיני כל אוהדי דף הפייסבוק עברו מזמן." אך אל תפול רוחכם - לכל דבר יש פתרון. במאמר זה ריכזנו 6 טיפים מנצחים בתקציב מוגבל למציאת הקהל הנכון שיעריך את התוכן שאתם מייצרים!


1. פרסמו עם כוונה

לדברי כריסטינה הגר, ראש אסטרטגיית המדיה החברתית וההפצה במעבדת המדיה Overflow Storytelling Lab, עסקים קטנים צריכים להיות מודעים יותר לאופן בו הם מתקשרים עם הקהל שלהם.

"אתה לא יכול פשוט לזרוק דברים לפייסבוק ולקוות שמישהו יראה אותם. אתה צריך לפרסם עם כוונה, ואז להחליט מה אתה הולך לעשות עם הפוסט הזה."

- או במילים אחרות, להחליט אם אתה הולך להשקיע כסף בפוסט הזה. לשם כך, ויקי אנצמן, קצינת הקריאייטיב הראשית בסוכנות השיווק Creativation Marketing, אמרה להשתמש ב-Facebook Insights כדי לקבוע את הקצב הכי אפקטיבי לפרסומים בעלי תוכן טוב.


2. נסו להשתלב

"מצא דרכים להעביר את המותג שלך באופן מצחיק, ייחודי ואינפורמטיבי," אמר אריק ג'ונסון, מומחה SEO ומשווק דיגיטלי במערכת עיצוב אתרים. "אם תעשה זאת, תגיע בקלות לקהל גדול ורלוונטי יותר." אל תקצינו עם התוכן הפרסומי בפוסטים שאתם יוצרים. מחקרים הוכיחו כי פוסטים בעלי זווית פרסומת סמויה דווקא הגיעו לקהל גדול בהרבה יותר וצברו התקשרויות מבטיחות יותר.


3. אל תפרסמו ללא לוח-שנה לתוכן

בכדי לתכנן את הפוסטים שלכם בצורה היעילה ביותר, יש להשתמש בלוח שנה לתוכן. "לוח שנה לתוכן הוא הדרך היעילה ביותר למקסם את המאמצים שלך תוך צמצום הזמן המוקדש לקידום בפייסבוק", אמר דן מגדלי, מנהל בכיר בשיווק דיגיטלי בחברת השיווק והפרסום ארקיין. "אתה יכול לתכנן תוכן בפעם אחת ובעזרת תוכנית תזמון, אתה יכול להגדיר ולשכוח," הוסיף. "אבל אל תשכח את זה באמת - עדיין תהיה על היד על הדופק והתמקד בניהול הקהילה. הלקוחות שלך יעריכו את זה. "


4. בצעו אופטימיזציה לדף הפייסבוק העסקי שלכם

הכרטיסיות העליוניות בדף הפייסבוק העסקי שלכם משמשות כסרגל הניווט של הדף. על מנת לשפר את יכולתו של הקהל למצוא מידע, חשוב לוודא שהכרטיסיות מסודרות היטב. על ידי ארגון מחדש של ההיררכיה שלהן, תוכלו לספק למשתמש חוויה חלקה יותר, אמר מקנזי מאהר, מנהל חשבון מדיה חברתית בסוכנות השיווק הדיגיטלית Power Digital Marketing.


"אם אתם מוסיפים כרטיסיות המקשרות לדפים חברתיים אחרים שלכם, וודאו שהקישורים הנכונים נמצאים שם."

5. הקימו דף קהילתי

בן טיילור, מייסד פורטל הייעוץ הפרילנסרים HomeWorkingClub.com, אמר כי דפי קהילה נוטים לקבל יותר ביקורים אורגניים מאשר דפים עסקיים מסחריים בפייסבוק. "אם אתה מזמין את לקוחות פוטנציאליים לאהוב את הדף הקהילתי שהקמת, זה גורם להם להרגיש מיוחדים יותר וזו הזדמנות טובה ליצור איתם אינטראקציה אחד על אחד," הוסיף.

6. צרו קבוצת פייסבוק

מריה מורה, מנהלת תוכן בסוכנות השיווק הדיגיטלי Big Sea, מייעצת ליצור קבוצת פייסבוק (לאוו דווקא למטרות מכירתיות) אלא כדי לאפשר חילופי מידע הקשורים לעסק נתון. למשל, אם אתם מוכרים שמנים אתרים, צרו קבוצת פייסבוק מיוחדת לבעלי חיות מחמד שמנסים ארומתרפיה. המפתח הוא למצוא נישה בתחומי העניין של הלקוחות שלכם ולתת להם מרחב להתחבר. עם הרחבת אוהדי הקבוצה, תוכלו לשתף את התכנים שלכם, כמו מאמרים או כל פיסת אינפורמציה רלוונטית. מריה הזהירה שלא להשתמש בקבוצה שתצרו לקידום מכירות או קריאות לפעולה. זו קבוצה ידידותית ונטולת אג'נדות גלויות.


ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page