טרנדים. הם באים והולכים. ניתן לומר שאחד הטרנדים הלוהטים הוא בניית אתרים לעורכי דין. אם בעבר האתרים של עורכי הדין היו משעממים ואפורים, בעידן החדש המצב הוא שונה לגמרי. במאמר זה נציג בפניכם רעיונות יצירתיים בבניית אתרים לעורכי דין ואת מגמות העיצוב המעצבות את הענף המשפטי.
להלן הטרנדים החדשים בבניית אתרים לעורכי דין:
האתר הראשון: www.ladydui.com
אתר זה, עבור עורכת דין עצמאית תרזה דינארדי, הוא דוגמה נהדרת כיצד להשתמש בצבעים ובדפוסים כדי לשדר עדינות. האתר שופע גוונים של סגול והתמונה הגדולה שברשאיתה משדרת קריאה לפעולה. הוסף לזה שימוש מושכל באנימציה ותפריט עליון מסודר, מחולק לפי שלבים ויש לך אתר אינטרנט שמושך את הקורא וגורם לו ליצור עמך קשר! האתר של LadyDUI עובד במיוחד עבור עורך דין סולו בו הדגשת התכונות של אדם אחד היא המפתח. בניית אתרים לעורכי דין חייבת לשלב בתוכה רצינות והשראת ביטחון על הגולשים בו.
האתר השני: https://www.dilworthip.com
סרטון ההיכרות של דילוורת' אייפי מבהיר את ההתמקדות בטכנולוגיה. האתר מציע ללקוחות פוטנציאליים גם עזרה לשפר את המחר וגם הבטחה לשמור על אמון הלקוח. "עדכונים אחרונים" בעמוד הראשון מושכים את העין ולחיצה מובילה לבלוג שמתעדכן לעתים קרובות. בניית אתרים לעורכי דין פשוט חייבת לכלול בלוג.
האתר השלישי: https://www.randallowry.com/
הקרנף עם העור הקשוח הוא פתיחה חזותית מושלמת לאתר אינטרנט של עורך דין. משרד עורכי דין לענייני משפחה שרוצה להקרין עקשנות. קופץ הכחול והכחול בעמוד הראשון באתר נמשך לאורך התפריט העליון כשמגלגלים לאורך האתר. הטיפוגרפיה - תערובת של אותיות גדולות וקטנות עם קלילות - נקייה והתיאור של המשרד על כל תחום תרגול מספק תחושה של יסודיות לצד הקשיחות.
האתר הרביעי: https://www.lb3law.com/
לוין, בלזק, בלוק ובותביLLP , הוא משרד עורכי דין לתקשורת ומידע שמיועד ללקוחות בקנה מידה ארגוני. האתר הוא דוגמא מוצקה לביצוע עבודה טובה בשיווק. למרות שיש בו אלמנטים חזותיים נהדרים כבר בעמוד הראשון, האתר נשען מאוד על קידום המומחיות ותחומי העיסוק של המשרד, כולל מדור חדשות מפורט עם פודקאסטים, מאמרים ומידע על הועידות הקרובות.
האתר החמישי: https://www.unorthodoxlegal.com/
אתר זה של חברת Unorthodox Legal המתמחה בייצוג קריאייטיב משפטי, בולט בעיצובו המינימליסטי. האתר כמעט כולו בגווני שחור, אפור ולבן, אך מצליח עדיין למשוך את העין.
אולם במקום בו האתר באמת זורח הוא בדרך שבה בעלת החברה, אשלי וויליאמס, מפרטת את שירותיה. וויליאמס מספקת חנות קבלנות חד-פעמית בה לקוחות יכולים לרכוש הסכם במחיר קבוע המותאם לקריאייטיב, כולל הסכמי שירות מיוחדים לצלמים ומאפרים.
במקום בלוג, האתר מקשר לאינסטגרם של המשרד. זה שילוב של ציטוטים מעוררי השראה וטיפים משפטיים קצרים. אם וויליאמס לא היה מכוון בבירור לקריאייטיבים צעירים, זה עשוי להיתפס כמעט רדוד, אבל זה עובד טוב עבור המשרד הזה.
לסיכום, בניית אתרים לעורכי דין לא חייבת להיות משעממת. אפשר להעביר מסרים שיווקיים באמצעות אלמנטים שנונים (כמו בדוגמה של הקרנף) ובמקביל להציג את תחומי העיסוק של המשרד בצורה מרשימה.
ביבליוגרפיה: https://lawyerist.com/marketing/websites/
לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)