כשמדובר בבניית אתרים, יש סגנונות וכיוונים רבים ושונים שאליהם האתר שלך יכול ללכת: הוא יכול להיות קלאסי, מינימליסטי, תוסס או מלוטש ומודרני.
בעוד שהעיצוב של אתר האינטרנט אמור להמחיש את הסגנון האישי שלך, קו העבודה וזהות המותג שלך, ישנם כמה כללי יסוד אשר חלים תמיד.
בניית אתרים נהדרת ניזונה מחוויית המשתמש והפונקציונליות של האתר, בדגש על הקלות להבנה של האתר ממבט ראשון. ריכזנו חמישה טיפים פשוטים לבניית אתרים מקצועיים לעסקים שיעזרו לך להפוך את האתר שלך לטוב יותר:
1. שמור על דף הבית שלך מינימליסטי ונקי דף הבית של האתר שלך אמור להעביר את הודעת הליבה שלך באופן מידי. אחרי הכל, לעתים רחוקות אנו קוראים כל מילה באתר. במקום זאת אנו סורקים במהירות את הדף, בוחרים מילות מפתח, משפטים ותמונות. עם התנהגויות ידועות אלה, עדיף לפנות לרגשות ולא לספור מילים. ככל שמבקרים באתר שלך צריכים לקרוא, ללחוץ על משהו או לזכור, כך הם יוכלו לעבד ולהעריך את התוכן שלך טוב יותר. טיפים פשוטים לבניית אתרים אלו, יעזרו לכם לפרוס את התוכן שלכם ולהפוך את דף הבית של אתר האינטרנט שלך למזמין יותר:
שמור על תוכן חשוב בראש האתר - המבקרים צריכים להבין במה האתר שלך עוסק בהקדם האפשרי, מבלי שיצטרכו לגלול או ללחוץ על מקום כלשהו.
הוסף אלמנטים חזותיים – תמונות, סרטונים, אייקונים וכל אלמנט חזותי שיכול לתאר את השירות או המוצר שלך בדרך נעימה יותר לעין. כיום הרבה אנשים גולשים מהמובייל והמגמה היא שהם קוראים הרבה פחות ורוצים לראות יותר תמונות וסרטונים.
קריאה לפעולה – כפתורי יצירת קשר, טופס השארת פרטים, נסו לעודד מבקרים באתר כדי לבצע את הפעולה הרלוונטית אליכם – חשבו מה המטרה שלכם בבניית אתר האינטרנט לעסק שלכם. אתם רוצים למכור!
2. קח בחשבון היררכיה חזותית בעיצוב האתר ההיררכיה היא עיקרון חשוב בעיצוב. יש להציג את התוכן שלך בצורה ברורה ויעילה. באמצעות שימוש נכון בהיררכיה חזותית בעיצוב האתר שלכם, תוכלו להוביל את תשומת ליבם של מבקרי האתר לאלמנטים מסוימים בסדר עדיפות, החל מהקטע המשמעותי ביותר ועד תחתית האתר. המרכיבים העיקריים בהיררכיה החזותית הם:
גודל ומשקל: הדגש את שם העסק והלוגו שלך על ידי הפיכתם לגדולים ובולטים חזותית יותר. הקוראים נוטים לפתח תחילה באופן טבעי לעבר כותרות גדולות ונועזות, ורק אחר כך לעבור לטקסט של פסקה קטנה יותר.
מיקום אלמנטים: השתמש בפריסת האתר הנכונה בכדי לכוון את עיני המבקרים בכיוון הנכון. לדוגמה, אתה יכול להציב לחצן קריאה לפעולה ממש במרכז המסך, או למקם את הלוגו שלך בכותרת העליונה.
לאחר שתקבע היררכיה ברורה למידע שלך, הקוראים לא יכולים שלא לעקוב במודע אחרי פירורי הלחם שנותר להם. לאחר מכן החל צבע, ניגודיות ומרווחים להדגשה נוספת, תוך תשומת לב למה שמושך הכי הרבה תשומת לב וודא שזה תמיד מכוון.
3. הצג תוכן קל לקריאה באתר
הגבל את מספר הגופנים: אל תשתמש ביותר משלושה גופנים שונים באתר אינטרנט אחד. חלק מהפרויקטים עשויים לדרוש שילובי גופנים מורחבים יותר, אך לרוב יותר מדי גופנים מגוונים נראים עמוסים ומסיחים את דעתם מהמותג שלך .
השתמש בטקסט מעוצב: כדי ליצור היררכיה ברורה, וודא שתוכן האתר הכתוב שלך מגוון בגודלו ובמשקלו - מכותרת גדולה, לכותרות משנה קטנות יותר, לפסקה או טקסט גוף קטן עוד יותר. טיפ שימושי לבניית אתרים זה יכול להבטיח שתמיד יש משהו שמושך את תשומת ליבם של הקוראים.
4. התחשב בקלות הניווט באתר שלך קשר את הלוגו שלך לדף הבית: טיפ זה לבניית אתרים הוא מנהג נפוץ שמבקרים מצפים לו, וחוסך להם כמה קליקים יקרים.
שים לב לתפריט שלך: בין אם תבחר ברשימה אופקית קלאסית, תפריט המבורגר או כל דבר אחר, תפריט האתר שלך צריך להיות בולט וקל למצוא. בנוסף, וודא שהוא מובנה בהתאם לחשיבות של כל חלק.
5. וודאו שהאתר מותאם גם למובייל
כל מבקרי האתר שלך צריכים להיות מסוגלים ליהנות מהאתר המקצועי שלך במיטבו, לא משנה מה המכשיר דרכו הם גולשים. עבור על גרסת האתר הנייד שלך תוך כדי הצבת עצמך בעמדת המשתמש, ובחן כל עמוד, פעולת משתמש וכפתור. האתר המותאם למובייל שלך צריך להיות נקי ופחות עמוס מגרסת שולחן העבודה שלך, לכן שקול לצמצם אלמנטים.
לפני שמחפשים חברה לבניית אתרים, חשוב לתכנן היטב את בניית האתר לעסק שלכם. יישום 5 כללי יסוד אלה לבניית אתרים מקצועיים יגדיל את הסיכויים שבניית האתר לעסק שלכם תהיה יעילה יותר, ושהתוצאה בסופו של דבר תהיה מקצועית יותר.
לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)
Comentarios