top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

איך לבחור חברה לבניית אתרים?

החלטתם שהגיע הזמן לבנות אתר חדש לעסק שלכם? עורכים סקר שוק בין כל מיני חברות לבניית אתרים ולא יודעים במי לבחור? המאמר הזה בשבילכם.

אז לפני שנדבר על איך לבחור חברה לבניית אתרים ושבכלל תתחילו בסקר שוק בין חברות שונות, נלמד איך להכין רשימה של כל הדברים שהייתם רוצים שיהיו באתר שלכם.

להלן מספר שאלות שאתם חייבים לענות עליהן בטרם פנייתכם לחברות לבניית אתרים:


1. מה המטרה שאתם רוצים להשיג מהאתר? האם מדובר בבניית אתר מכירתי (חנות אינטרנטית)? האם מדובר בבניית אתר תדמית לעסק שלכם? נסו להגדיר את האתר ואת המטרות שאתם רוצים להשיג באמצעותו. יש הבדלים כבירים במחירים של אתרי תדמית ושל אתרי מכירות. בנוסף, נסו לחשוב אם אתם בונים אתר לצרכי גיוס לקוחות חדשים או רק לצורך "כרטיס ביקור" שיוכלו להתרשם מכם באמצעותו.

2. מכמה שפות האתר שלכם יהיה מורכב?

האם הלקוחות שלכם מישראל בלבד? האם אתם צריכים אתר גם בעברית וגם באנגלית? על השאלה הזאת תוכלו לענות כשתענו על השאלה "מי הם הלקוחות שלי?".

אם הלקוחות שלכם הם ישראלים דוברי עברית, אתם כנראה צריכים אתר בעברית בלבד. בעידן של היום, בו בדפדפנים החדשים יש כפתור לתרגום של דף שלם, אפשר גם להרשות לעצמנו לבנות אתר בשפה העיקרית של לקוחותינו. מי שירצה לתרגם את האתר יוכל ללחוץ על כפתור מובנה בדפדפן ולעשות זאת בקלות. חשוב לענות על שאלה זו מראש כי מספר השפות ישפיע על המחיר שתצטרכו לשלם עבור בניית האתר שלכם.

3. האם יש לכם לוגו? לוגו הוא אחד האלמנטים החשובים בעסק שלכם והוא למעשה הבסיס לאתר שלכם. לפי הלוגו תוכלו לבחור את הצבעים והפונטים הכי מתאימים לאתר שלכם. אנו ממליצים לכם לעצב לוגו ייחודי לכם. ניתן לעשות זאת בפלטפורמות לעיצוב לוגואים כגון Wix Logo ו-Canva, או לפנות למעצב גרפי מקצועי.

4. האם אפיינתם את האתר שלכם? חשוב מאוד שתבצעו אפיון כללי לפחות מבחינת עמודים לאתר שלכם. אפיון אתרים וחווית משתמש היא מקצוע לכל דבר, ואף אחד לא מצפה מכם לעשות זאת. אבל בכל אופן, נסו לחשוב על שמות העמודים, הסדר שלהם ומה יכלול כל עמוד ועמוד. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת, נסו לקחת השראה מאתרים דומים של קולגות ומתחרים שלכם. ברוב החברות לבניית האתרים, מספר העמודים ישפיע על המחיר. אז אם תבואו עם אפיון מוכן, תוכלו לחסוך זמן יקר וכסף רב בהקמת אתר האינטרנט לעסק שלכם.

5. האם כתבתם תוכן? אם תבואו עם תוכן מוכן, מחיר בניית האתר לעסק שלכם יירד משמעותית. כתבו תוכן אודות השירותים שלכם וגם על אודותיכם. אם אינכם מצליחים לכתוב תוכן ברמה מספקת, שכרו את שירותיהם של כותבי תוכן מקצועיים. זה חשוב לכתוב תוכן שיווקי מקורי שימשוך את תשומת לב הגולשים.

לסיכום, נסו לנתח בעצמכם עד כמה שניתן את הצרכים שלכם מהאתר, לאפיין את מבנה האתר, את תוכנו ואת עיצובו.


אחרי שהגדרתם את המטרה שלכם מהאתר והכנתם את כל התוכן הדרוש, תוכלו להתחיל לבצע סקר שוק בין חברות לבניית אתרים ובסופו של דבר לבחור את החברה הכי מתאימה לכם.


אז איך לבחור חברה לבניית אתרים?


1. לפי הפלטפורמה שאיתה החברה עובדת – יש פלטפורמות רבות לבניית אתרים. שאלו את עצמכם האם החברה מציעה לי פלטפורמה שמתאימה לצרכים שלי? אם אינכם יודעים איזו פלטפורמה מתאימה לכם, לפניכם רשימה של הפלטפורמות המומלצות עלינו לכל סוג אתר:

· דפי נחיתה ואתרים בעלי עמוד אחד – וויקס

· אתרי תדמית לעסקים – וויקס

· חנויות פשוטות – וויקס

· חנויות מורכבות – שופיפיי

· אתרים מורכבים שדורשים תכנות – וורדפרס

אם אתם צריכים אתר תדמית פשוט יחסית, חפשו בונה אתרים בוויקס. אם אתם רוצים להקים אתר להזמנת חופשות או אתר היכרויות, חפשו בונה אתרים בוורדפרס. להרבה חברות לבניית אתרים יש נטייה להציע בניית אתרים בוורדפרס למרות שאתם לא בהכרח חייבים אתר בוורדפרס. האינטרס שעומד מאחורי זה הוא שהם רוצים שתשלמו אלפי שקלים יותר על דמי ההקמה – היזהרו מכך!


2. לפי תיק עבודות – אם החברה עברה את מבחן הפלטפורמה בהצלחה, בקשו לראות תיק עבודות. לפי האתרים שהם בנו, תוכלו לדעת מה הרמה שלהם, הסטנדרט העיצובי שלהם והאם הוא מתאים לכם. בקשו להתרשם מבניית האתרים שלהן ולראות כמה שיותר דוגמאות. אם תעשו סקר שוק בבניית אתרים, תקבלו מחירים בין 1,000-10,000 ₪, אבל מה שחשוב זו התוצאה הסופית; וחלק אינטגרלי מהתוצאה הסופית זה רמת העיצוב של האתר. תוכלו לשלם על אתר 1,000 ₪ ולקבל אתר ברמה גבוהה, ותוכלו לשלם 4,500 ₪ ולקבל אתר ברמה נמוכה יותר מאשר האתר שעולה 1,000 ₪ בלבד. מה שיקבע את הסיכויים שלכם להצליח לדעת מה התוצאה תהיה – זה פשוט לראות תיק עבודות.

3. לפי תגובות של לקוחות – אם החברה עברה את מבחן תיק העבודות והאתרים שראיתם מצאו חן בעיניכם, צרו קשר עם לפחות 3 לקוחות של החברה (סביר להניח שתוכלו למצוא את הטלפון של הלקוחות דרך הדוגמאות שנשלחו אליכם 😊) ותשאלו אותם האם הם היו מרוצים מהשירות של אותה החברה וכמובן – האם הם מרוצים מהתוצאה!

4. לפי המחיר – אם לקוחות החברה שדיברתם איתם מרוצים, תוכלו לבקש הצעת מחיר. מחירי בניית האתרים משתנים לפי סוג האתר, הפלטפורמה ומאפיינים רבים ושונים. זאת הזדמנות מצוינת לציין, שאנחנו בלין בניית אתרים חרטנו על דגלנו להוריד משמעותית את מחירי בניית האתרים בישראל ועזרנו ללקוחות לחסוך מאות אלפי שקלים במצטבר בבניית אתרים. לין בניית אתרים מציעה בניית אתרי תדמית בסטנדרט גבוה לעסקים ב-1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור בנושא). עם זאת, יש מספר רב של בוני אתרים שדורשים מחירים מופקעים לבניית אתרי תדמית פשוטים. להלן רשימת המחירים הממוצעים בשוק עבור סוגים שונים של אתרים (ואת זה אנחנו שומעים מלקוחות שהגיעו אלינו):

· דפי נחיתה ואתרים בעלי עמוד אחד – 1,500-3,000 ₪

· אתרי תדמית לעסקים – 1,500-15,000 ₪

· חנויות פשוטות – 3,500-15,000 ₪

· חנויות מורכבות – 12,000-45,000 ₪

· אתרים מורכבים שדורשים תכנות – וורדפרס 15,000-75,000 ₪

נכין אתכם מראש, שאתם עלולים להיתקל בהמון חברות לבניית אתרים שיציעו לכם מחירים של אלפי שקלים על אתרים שנראים לא ממש מקצועיים וזה בלשון המעטה.


5. לפי המאפיינים הנלווים לאתר והמשך ההתקשרות – להלן מספר שאלות שאתם חייבים לשאול את החברה לבניית האתרים שתפנו אליה, לא משנה איזה אתר אתם צריכים:


· האם האתר מאובטח HTTPS? אתר שמאובטח בפרוטוקול HTTPS מונע מהאקרים לפרוץ לאתר ומקודם טוב יותר בגוגל. אם התשובה שאתם מקבלים היא "לא" או "בתוספת תשלום", אנחנו ממליצים לכם לשקול את צעדיכם.


· האם האחסון מאובטח ומה קורה במקרה של פריצה? יש פריצות רבות לאתרי וורדפרס בעיקר ולאתרים שבנויים בקוד פתוח באופן כללי. ודאו מה קורה במקרה של פריצה לאתר שלכם. האם תצטרכו לשלם וכמה? מי ייקח אחריות על הפריצה לאתר שלכם? נסו לעגן בהסכם משפטי את התשובה שתקבלו במידה והיא תהיה תשובה שתספק אתכם.


· כמה יעלה לבצע שינויים עתידיים? האם תקבלו גישה לבצע שינויים עתידיים באתר בעצמכם? האם זה יהיה קל לבצע שינויים עתידיים באתר או שזה דורש ידע מסוים? כמה יעלה לבצע שינויים באתר שיבוצעו על ידי החברה עצמה? חובה עליכם לוודא את כל הדברים האלו כדי לחסוך אלפי שקלים בטווח הארוך. אם לא תקבלו גישה לביצוע שינויים עתידיים בחינם, אתם תיאלצו "להתחתן" עם החברה לבניית האתרים שלכם ולהיות תלויים בהם מבחינת זמן וכסף בכל שינוי ושינוי – וזה מצב שאתם חייבים להימנע ממנו!

לסיכום, בחירת חברה לבניית אתרים היא לא דבר פשוט. אנחנו ממליצים לכם להכין מראש את האפיון של האתר שלכם ולהגיע כמה שיותר מוכנים לסקר השוק שתערכו בבניית אתרים.

אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להתקשר אלינו למספר 058-5832323 לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page