top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים בעלי דף אחד - טרנד חולף או הדבר הבא?

טרנדים. הם בכל מקום. חלקם עשויים להישמע אבסורדיים, וחלקם הגיוניים לחלוטין. בעולם בניית האתרים, בניית אתרים בעלי דף אחד הם מגמה שהולכת וגוברת בזכות הפונקציונליות שלה. בעיקרו של דבר, זהו אתר שמציג את כל התוכן שלך על דף גלילה אחד ארוך. במקום להבדיל את דף הבית מהדפים האחרים, התוכן מפוצל לקטעים שונים באמצעות רצועות.

יותר ויותר מעצבי אתרים הולכים אחר הטרנד של בניית אתרים בעלי דף אחד. למה? מהסיבה שהוא פשוט יותר, אסתטי יותר ומציע עיצוב די מרשים. במדריך זה נסביר מדוע וכיצד לבנות אתר בעל דף אחד לעסק שלך:

בניית אתרים בעלי דף אחד – איך עושים את זה?

1. החליטו אם זה סוג האתר שמתאים לעסק שלכם

2. קבעו תוכנית לתוכן שלכם

3. חלקו את התוכן שלכם לקטעים

4. השתמשו באפקטים של פראלקס

5. בנו תפריט עוגן על מנת לקשר כל קטע

6. כללו כותרת תחתונה מפורטת ועניינית

7. שלבו את חשבונות המדיה החברתית שלכם

8. קחו בחשבון את הSEO

9. הפכו את האתר שלכם למותאם למובייל

1. החליטו אם זה סוג האתר שמתאים לעסק שלכם ישנם שני סוגים עיקריים לבניית אתרים: אתר בעל דף אחד, ואתר קלאסי. הבחירה במי מאלו תלויה בסוג העסק שלך ובסדרי העדיפויות שלך. אתר בעל דף אחד כולל עיצוב מרהיב שהוא מינימליסטי ומסודר כאחד; זה אתר קל לתחזוקה ודורש פחות משאבים מאשר אתר קלאסי. בדרך כלל, סוג זה עשיר יותר בתמונות וכולל כמות קטנה של טקסט, והפורמט מותאם היטב גם למחשב וגם למובייל. הפריסה משפרת את חווית המשתמש בכך שהיא מאפשרת למבקרים לצרוך את התוכן שלך בצורה ליניארית מאוד, במקום ללכת לאיבוד במספר עמודים. בניית אתרים בעלי דף אחד לא מתאימה לכל סוג של עסק, ניתן לומר שזה גם תלוי בכמות החומר שתרצו להציג באתר שלכם.


2. קבעו תוכנית לתוכן שלכם אם החלטתם שהפורמט של אתר בעל דף אחד מתאים לכם, זה הזמן להתחיל לבנות את האתר! ראשית, עליכם לפרוש את כל התוכן באופן אסטרטגי. בניית אתרים בעלי דף אחד היא ההזדמנות המושלמת לשלוט בסדר בו נצפה האתר שלכם; לכן, וודאו שהוא הגיוני ואינטואיטיבי. התחילו עם היררכיה בה אתם מדמיינים את מסע המבקרים באתר שלכם. ראשית עליהם לקלוט את המסר העיקרי שברצונכם להעביר - במילים אחרות, מה אתם רוצים למקם ״מעל הכל״?

3. חלקו את התוכן שלכם לקטעים

כעת תצטרכו לקחת את התוכן המאורגן שלכם ולהציג אותו באתר באמצעות רצועות.

לכל רצועה תוכלו להוסיף טקסט, סרטונים, תמונות, טופס יצירת קשר, המלצות ועוד. הוסיפו כמה רצועות שתצטרכו, וסדרו אותן לפי הסדר שאתם רוצים להציג את התוכן שלכם. באופן מסורתי, תרצו להתחיל עם הקטע 'אודות', ולסיים בכותרת תחתונה מפורטת שמשמשת כקטע צור קשר.

4. השתמשו באפקטים של פראלקס

מגמה נוספת לבניית אתרים בעלי דף אחד ובאופן כללי בניית אתרים בעידן החדש שמושכים את העין היא גלילת פראלקס. זו השפעה שיוצרת אשליה תלת ממדית באתר האינטרנט שלכם עם הרצועות השונות שהוספתם בשלב הקודם. בעזרת אפקטים אלו, השכבות ברקע ובחזית נראות כאילו הן נעות במקומות שונים כאשר המשתמש גולל במורד האתר.

מכיוון שאתרים בעלי דף אחד עשויים להיראות מעט ממדיים, הוספת אפקט כמו גלילת פראלקס מוסיפה לאתר שלך את הניצוץ לו הוא זקוק לו. טכניקת אתר מקצועית זו היא דרך מבטיחה לגרום למבקרים באתר שלכם לגלול עד הסוף.


5. בנו תפריט עוגן על מנת לקשר כל קטע שמעתם בעבר על תפריטי אתרים, אבל זה שונה במקצת ממה שהייתם רגילים אליו. באמצעות תפריט אתר בעל דף אחד, כל פריט (מעוגן) מקשר לקטע אחר באותו עמוד, ולא לדף משלו. אך ראשית, עליכם להגדיר את החלקים האלה על ידי יישום 'עוגנים' בדיוק במקום שאתם רוצים אותם.


6. כללו כותרת תחתונה מפורטת ועניינית

הכותרת התחתונה נמצאת בתחתית אתר האינטרנט שלכם. רוב האנשים מנווטים לשם כאשר הם מחפשים למצוא מידע חשוב, כמו כיצד ליצור עמכם קשר. זו הסיבה שחשוב מאוד להשקיע בכותרת התחתונה; כי היא תכיל פרטי קשר עדכניים, קישורים לחשבונות המדיה החברתית שלך, שעות הפעילות, מדיניות הפרטיות שלך ותנאים והגבלות. בחלק זה, ניתן אף להוסיף מפה למיקום העסק.

7. שלבו את חשבונות המדיה שלכם

הוסיפו קישורים לכל פרופילי הפייסבוק, הלינקדאין והאינסטגרם לאתר שלכם. למה? מכיוון שאתם רוצים למשוך כמה שיותר תנועה מקוונת לאתר שלכם!

8. קחו בחשבון את ה-SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא מרכיב חשוב בכל אתר אינטרנט. באמצעות אופטימיזציה, הדף שלכם יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש הספציפיות של מילות המפתח ומכאן, ימשוך יותר תנועה ולקוחות פוטנציאליים.

9. הפכו את האתר שלכם למותאם למובייל

הגלישה באינטרנט בסמארטפון ולא במחשב היא הנורמה בימינו. זו גם הסיבה שהאתרים מדורגים כעת מבחינת SEO לפי הגרסה הסלולרית שלהם. מה המשמעות של זה עבור האתר שלכם? במילים פשוטות, הוא צריך להיראות טוב באותה מידה ולהיות פונקציונאלי באותה מידה בנייד כמו שהוא במחשב.

המאמר תורגם מוויקס בלוג. לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page