top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים תופסת תאוצה כל הזמן.

כמה חבל. אנחנו בשנת 2023 ועדיין יותר משליש מהעסקים הקטנים בוחרים שלא להשקיע בבניית אתר אינטרנט לעסק. לפני שאנחנו צוללים לתוך המאמר, נתחיל בדמיון מודרך:

יצאנו מהבידוד, הקורונה נגמרה (!) ואתה מת להסתפר כבר מעל לחודשיים. אתה מקליד "מספרה" או "סלון מקומי" ומוצא כזה שנראה מבטיח לפי הביקורות בגוגל או בילפ. יש!!! מצאת מקום. אז מה עכשיו? אתה מחפש בהתרגשות קישור לאתר העסק ומגלה שאין לו כזה. אוף. האם תחליט להסתכן בתספורת במספרה שאין לה אתר אינטרנט, או שתמשיך לחפש מספרה אחרת שיש לה אתר?

אתרי אינטרנט הם משאב מקיף למשתמשים שמחפשים מידע חיוני על עסק מסוים, כמו מיקום, חברי צוות, המלצות ושירותים נוספים. בנוסף, אתרי אינטרנט מאמתים מידע שאנשים עשויים למצוא במקומות אחרים באינטרנט, למשל במדיה חברתית או ביקורות של צד שלישי.

ועדיין, עסקים קטנים רבים בוחרים שלא להשקיע בבניית אתר אינטרנט לעסק הקטן והחמוד שלהם. נסקרו 500 מקבלי החלטות לעסקים קטנים בארה"ב כדי לראות כיצד בדיוק הם משתמשים באתרים בשנת 2020. הנתונים אישרו כי על עסקים קטנים לבנות אתרים מעוצבים, מתוחזקים באופן עקבי ומלאים בתוכן רלוונטי על מנת להצליח באמת.

הסטטיסטיקה:

  • ליותר משליש מהעסקים הקטנים (37%) אין אתר.

  • כמעט שליש מהעסקים הקטנים (29%) שמחזיקים אתר אינטרנט נמצאים בדרגה טובה בתוצאות מנועי החיפוש.

  • כמעט רבע מהעסקים הקטנים (23%) נאבקים עם הזמן והמומחיות הנדרשים לבניה ותחזוקה של אתר אינטרנט.

  • תוכן חזותי הוא הצורה הפופולרית ביותר להצגת תוכן באתרים לעסקים קטנים, והיעילה ביותר בהחזרת התנועה לאתרי עסקים קטנים.

לפניך 5 שלבים הכרחיים לניהול מוצלח יותר של העסק הקטן שלך:


1. קודם כל, בנה אתר אינטרנט

אתרי אינטרנט לעסקים קטנים הם קריטיים לעסקים המתחזקים קשרים עם לקוחות. לרוב, אתרי אינטרנט הם המקומות הראשונים שאנשים יחפשו כאשר הם ירצו לדעת יותר על עסק. עסקים קטנים בוחרים שלא לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם בגלל ההשקעה בעלות או בזמן, או בגלל שהם מאמינים שההצעות העסקיות שלהם לא דורשות נוכחות מקוונת. חברות מסוימות עשויות להתפתות להשתמש במדיה החברתית במקום אתר אינטרנט, אך זה לחלוטין לא מספיק. עם זאת, צרכנים מצפים כי לכל עסק, קטן ככל שיהיה, יהיה אתר אינטרנט! אם אין לך מקור יחיד למידע חיוני כגון פרטי קשר וכתובות, העסק שלך יכול להיראות לא לגיטימי עבור לקוחות פוטנציאליים. כל אחד יכול ליצור חשבון עסקי בפייסבוק. אך בניית אתרי אינטרנט לעסקים קטנים הם דרך סמכותית יותר לשתף את הצעת המותג והערך שלו.


2. בנה את אתר האינטרנט שלך עבור אנשים ולא עבור מנועי חיפוש

ברור, כדי להגיע לקהל המתאים לעסק שלך, דירוג במנועי חיפוש הוא בהחלט חשוב. למרות זאת, כשאתה בונה ומעצב את האתר שים את הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך בראש סדר העדיפויות. אתרים ששמים דגש רב על הקריאות במנועי חיפוש נראים לא אורגניים למבקרים באתר. לכן, כדי לייעל את החוויה של הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך, צור את תוכן האתר שלך עבור האנשים עצמם ולא עבור מנוע החיפוש.

3. תחזק את אתר האינטרנט שלך באופן יומיומי

האתרים הטובים ביותר מתעדכנים באופן שוטף ויומיומי. מבקרי האתר יתאכזבו אם המידע באתר שלך אינו מעודכן. כרבע מהעסקים (23%) אומרים כי האתגר הגדול באתר שעומד בפניהם הוא חוסר הידע והזמן הדרושים לתחזוק אתר. אך זכור: הזנחה או דחייה של תחזוקת אתר האינטרנט שלך עולה בקושי להגדיל את כניסות המשתמשים לאתר שלך. סקר שנערך ב-Clutch בשנת 2018 למשל, מצא כי 63% מהאנשים יפסיקו להשתמש לצמיתות באתר אינטרנט שאינו מעודכן.

4. היעזר בחברה מקצועית לבניית אתרים

בנייה ותחזוקה של אתר אינטרנט הן מלאכה הרבה יותר פשוטה כאשר אתה מסתייע בחברי צוות נכונים ומקצועיים. מרבית העסקים הקטנים (69%) נעזרים באדם מקצועי כדי לבנות ולנהל את אתר האינטרנט שלהם. הדו"ח מצא גם כי 30% מהעסקים הקטנים משתמשים בתוכנות לבניית אתרים, כמו וויקס. תוכנות מסוג זה מקלות על אנשים עם חווית פיתוח מוגבלת ליצור אתר אינטרנט בסיסי מאפס. וויקס, למשל, הוא כלי מדהים לבניית אתרים בחינם המאפשר למשתמשים לבחור בין כלי עיצוב אוטומטי לתבניות הניתנות להתאמה אישית. וויקס גם מאפשרת למשתמשים להתאים אישית תבניות בעזרת גופנים, טקסטים, תמונות וצבעים. כלים אלה מועילים לעסקים קטנים אשר אין להם זמן להתמקד באופן בלעדי באתר. עם זאת, מעצבי ובוני אתרים מקצועיים הם משאב מועיל בהחלט כאשר ברצונך לשפר את האתר של העסק שלך באמצעות פונקציות מתקדמות. חלק ממעצבי ובוני האתרים אף מתמחים בתוכנות לבניית אתרים, כמו וויקס, כדי לעזור לך להפיק את המרב מהכלים. לאחר שבונה האתר שלך סיים את מלאכתו, אתה יכול לבצע תחזוקה שוטפת באיכות גבוהה בהתאם למותג והחזון של העסק שלך.

5. פרסם תוכן חזותי

יותר מדי טקסט באתר יכול להיות משעמם עבור לקוחות פוטנציאליים. עסקים קטנים צריכים לתעדף פרסום חזותי אינטראקטיבי באתרי האינטרנט שלהם. על פי הסקר שנערך, רבע מהעסקים (25%) אומרים כי תוכן חזותי מביא את רוב התנועה לאתר שלהם. אתרים בעלי תוכן טקסטואלי עמוס מידי הם מיושנים יותר, פחות מתוחכמים או ידידותיים למשתמשים של העידן החדש. תוכן חזותי יכול לכלול בתוכו עיצובים גרפיים ותמונות המפרקות חלקים גדולים של טקסט. תמונות וטקסט משולבים יחד הופכים את האתר למרתק יותר עבור לקוחות פוטנציאליים. כלול תוכן חזותי כגון לוגו וגרפיקה בדף הבית שלך ובדפי המוצר. הוסף גם את הבלוגים שלך כדי להפוך את התוכן למעניין יותר עבור הקוראים.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page