top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתר מוצלח לעסק - איך עושים את זה?

בניית אתרים לעסקים הולכת וצוברת תאוצה בעקבות משבר הקורונה. כל עסק מבין כיום שהוא חייב להיות נוכח במדיה הדיגיטלית ובעיקר במנוע החיפוש של גוגל.

בניית אתר אינטרנט לעסק יכולה לא רק להשפיע על מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות, אלא גם לגייס לקוחות חדשים ולבנות אמון. בניית אתר יכולה לעזור להגביר את הרווחים ולבנות בסיס לקוחות איתן. כמובן, כדי להבטיח שללקוחות שלכם תהיה חוויה חיובית, עליכם להפוך את אתר האינטרנט שלכם לאטרקטיבי ככל האפשר. להלן מספר טיפים ליצירת דפי אינטרנט מדהימים המניעים ומניעים מכירות:

1. צור תוכן איכותי ומרתק

אם מבקרים באתר אוהבים את מה שהם רואים, הם יקדישו יותר זמן ללמוד על העסק שלכם. אנשים לא רוצים לקרוא מידע תפל; הם רוצים למצוא משהו שמשפר את חייהם. אם אתר האינטרנט שלך מלא בתוכן מעניין, אתה יכול למשוך מבקרים ביתר קלות. כדי להתחיל, הפוך את דפי הנחיתה שלך למשכנעים, הראה לאנשים את היתרונות שלהם במהירות ובבהירות. מאמרים בבלוגים המספקים טיפים בנושאים שקשורים לעסק שלך יכולים גם להיות פופולריים בקרב הקוראים. הם יכולים לעזור לך לתפוס את תשומת לבם של מי שמחפש פתרונות שהחברה שלך מספקת. לבסוף, אל תשכח למקם כפתורי קריאה לפעולה. תן ללקוחות שלך אופציה ליצור עמך קשר לקבלת מידע נוסף אודות השירותים והפתרונות שהעסק שלך מספק.

2. כלול באתר תמונות וסרטונים

אף אחד לא רוצה לקרוא מגילות של טקסט. הודות לרשתות החברתיות, אנשים התרגלו לראות יותר תמונות וסרטונים ולקרוא הרבה פחות. מה גם שהמון אנשים גולשים דרך המובייל (ואם שכחנו לציין זאת, חובה עליכם לבנות אתר מותאם לנייד!) והם קוראים הרבה פחות. תמונה שווה 1000 מילים כמו שאומרים וכך גם במצב הזה – תמונה אחת יכולה לשקף שירות שהעסק שלך מציע. שימו לב להשתמש בפורמטי תמונות וסרטונים ידידותיים לאינטרנט, במשקל כמה שיותר נמוך.

3. השקיעו בקידום אורגני (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מחייבת לכתוב תוכן על מונחי חיפוש ספציפיים. אין צורך לסבך את הדברים יותר מדי, אבל חשוב להזכיר את הנושא המרכזי בכל דף אתר. לדוגמה, אם ברצונך למשוך לקוחות המחפשים שירותי התקנת מזגן, הקפד לציין את המונח "התקנת מזגן" מספר פעמים בכל עמוד. כתיבת תוכן צריכה להיות מקורית ולא מועתקת, וחייבת לקרות על בסיס שוטף. אם האתר שלכם יהיה סטטי, סביר להניח שלא יהיו לו סיכויים להתקדם באופן אורגני.

4. ודאו שהאתר קל לניווט

אתה תמיד רוצה שלקוחות ימצאו את מה שהם מחפשים במהירות. כמו שבחנות בקניון יש שילוט בחנות כדי לעזור לאנשים למצוא את המוצר הנכון, גם באתר שלך הניווט צריך להיות קל וידידותי. וודא שלכל נושא יש דף משלו, וסדר את הדברים בצורה הגיונית. הרעיון הוא לעזור לאנשים ליהנות מחווית הקנייה שלהם. כל ההצעות לעיל אולי נשמעות כמו עבודה רבה, אך החדשות הטובות הן שלא תצטרכו ליישם את כל ההצעות הללו בעצמכם. אנשי מקצוע בתחום בניית אתרים יכולים לעזור לך ליצור אתר מדהים. יש להם ניסיון להפוך את הרעיונות והחזון שלך למקום אידיאלי עבור לקוחותיך. אתר נהדר ידבר בעד עצמו: שיעור ההמרות שלך, כמויות ההזמנה הממוצעות, כמות ההכנסות כמובן, צפיות בדף, שיעורי קליקים ומדדים נוספים יעידו על הביצועים של האתר שלך.


לין בניית אתרים מציעה בניית אתרים לעסקים במחיר מדהים של 1,000 ₪ בלבד כולל מע"מ (לא כולל דומיין ואחסון, אך נעזור לכם ברכישתם).

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page