top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

החשיבות של בניית אתר לעסק

פתחתם עסק חדש? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לתכנן בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם.

בניית אתר אינטרנט לעסק הפכה לנדבך חשוב ואינטגרלי כחלק מהעולם הדיגיטלי שמתחיל לכסות כל חלקה בעולם העבודה, המסחר והחיים. ניתן לומר שאתר אינטרנט עשוי לפתוח צוהר ואופקים חדשים למגוון רחב של בעלי מקצועות ועסקים אשר מעוניינים לקדם את עצמם ולגייס לקוחות חדשים.


ישנם בעלי עסקים רבים אשר מצליחים לגייס לקוחות חדשים רבים באמצעות קידום אתר האינטרנט שלהם במנוע החיפוש של גוגל ו/או ברשתות החברתיות הפופולריות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

לפני שנדבר על החשיבות של בניית אתר לעסק, נעבור על כמה מושגים בסיסיים שאתם צריכים להכיר:


דומיין – דומיין הוא כתובת האתר שלכם. למשל: www.Lin.co.il לכל אתר יש כתובת, ורצוי שהיא תהיה כמה שיותר רלוונטית לשם המותג שלכם (יש הרבה דומיינים תפוסים...). המחיר המומלץ לדומיין הוא כ-70-80 ש"ח לשנה; תלוי איפה קונים אותו ומה הסיומת שלו. אנחנו באופן אישי ממליצים על www.box.co.il.


אחסון – כל אתר מאוחסן על שרת. ישנם שרתים מאובטחים יותר ומאובטחים פחות, יקרים יותר ויקרים פחות; המחירים משתנים בהתאם לתמורה שמקבלים (אבטחה, שטח אחסון, רוחב פס וכו') אנחנו באופן אישי ממליצים על בניית אתרים ואחסונם ב-www.wix.co.il

על דומיין ואחסון משלמים פעם בשנה (יש גם אופציה יותר יקרה של תשלום חודשי על אחסון). אבל הנקודה היא שאלו דברים שלא קונים באופן חד פעמי.


אתר מותאם למובייל – אתר אינטרנט שמותאם למובייל זה דבר הכרחי בימינו; מספר רב של אנשים גולש באינטרנט דרך הטלפון הנייד ולכן ממש חשוב ומומלץ שהאתר של העסק שלכם יהיה מותאם למובייל. מנוע החיפוש של גוגל אוהב אתרים שמותאמים למובייל.


פרוטוקול HTTPS – אתר מאובטח בפרוטוקול HTTPS מונע פריצות לאתר ואהוב יותר על ידי מנוע החיפוש של גוגל.


אז אחרי שסקרנו מספר מושגים שכדאי שתכירו; מהי החשיבות של בניית אתר לעסק?


1) באמצעות אתר אינטרנט תוכלו להשיג יותר לקוחות – ברגע שיהיה לכם אתר תוכלו להשקיע בקידומו בצורה אורגנית או ממומנת ולגייס לקוחות חדשים. מה זה אומר בצורה אורגנית? קידום אורגני הוא קידום של האתר באמצעות כתיבת תוכן רלוונטי באופן שוטף. ככל שתכתבו יותר תוכן אורגני רלוונטי ומקורי, גוגל תקדם אתכם במעלה תוצאות החיפוש. דרך נוספת לקדם את האתר אורגנית היא לשתף אותו או לשתף תוכן ממנו ברחבי האינטרנט (למשל ברשתות חברתיות) ובכך להביא כניסות לאתר.

מה זה אומר לקדם את האתר קידום ממומן? קידום ממומן הוא קידום של האתר תמורת תשלום (למשל תשלום לגוגל תמורת השמת האתר במקומות הראשונים אשר יובילו ללחיצה עליו, ותחוייבו עבור כל קליק) ניתן גם לשלם לפייסבוק או לאינסטגרם תמורת קידום ממומן של האתר שלכם ברשתות החברתיות (תשלום על חשיפה בניוז פיד של גולשים בגילאים מסוימים למשל)


2) חיזוק המותג והנוכחות של העסק – על הרבה בעלי עסקים אנחנו מקבלים המלצות מפה לאוזן; וכשאנחנו מקבלים המלצה מפה לאוזן אנחנו ישר נכנסים לגוגל ומחפשים את שם העסק שקיבלנו עליו את ההמלצה כדי להתרשם קצת יותר. אם יהיה לעסק שלכם אתר אינטרנט מקצועי שייראה טוב, הוא יתרום משמעותית לחיזוק המותג והעסק שלכם.


3) יותר מכירות בפחות זמן – אם יש לכם חנות ואתם מעוניינים להתחיל למכור את המוצרים שלכם באינטרנט ולחסוך שיחות טלפון עם לקוחות, תוכלו לעשות זאת באמצעות בניית אתר מכירתי לעסק שלכם (מה שנקרא חנות אינטרנטית). ולהתחיל למכור אונליין!


בנוסף ליתרונות הרבים ולחשיבות הכבירה שיש לבניית אתר אינטרנט לעסק, חשוב להדגיש את עניין עיצוב האתר והתוכן שלו. אם האתר שלכם לא ייראה טוב מבחינה עיצובית, ולא יהיה מותאם למובייל – עלולה להיווצר פגיעה בתדמית של העסק והברחת לקוחות פוטנציאליים. לפני שתבחרו חברה לבניית אתרים שתבנה את האתר שלכם, תבקשו לראות כמה שיותר דוגמאות של אתרים שהם בנו, ושוחחו עם לקוחות שלהם כדי לוודא את אמינותם ומקצועיותם! לסיכום, אתר אינטרנט לעסק שלכם הוא נכס דיגיטלי שישרת אתכם נאמנה אם תדעו איך להשתמש בו נכון. לעיצוב ולתוכן האתר יש חלק משמעותי בהצלחתו וביכולת שלכם לגייס לקוחות חדשים באמצעותו.


לא יודעים איזה דומיין לבחור? לא יודעים איפה לאחסן את האתר העתידי של העסק שלכם? אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל מה שקשור לבניית אתרים ללא עלות!


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page