top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

מהפכה בקידום האורגני של אתרי וויקס

קידום אורגני של אתר וויקס הוא כבר לא משימה בלתי אפשרית. בניית אתרים בוויקס זה אחד הדברים המדהימים שקרו בשנים האחרונות, אך בעבר היה מאוד קשה לקדם אתר וויקס בגוגל באופן אורגני. למזלנו, לאור השינויים החיוביים שוויקס עשתה בשנה האחרונה - זה מתאפשר!

אתר האינטרנט שלך הוא אחד מהדברים שאתה הכי צריך לקדם. שלא כמו בפלטפורמות אחרות, קידום אורגני של אתר וויקס יכול להתבצע בצורה נכונה, יעילה וללא עזרת איש מקצוע. וויקס שולטת באומנות הופעת האתר שלך בראש תוצאות החיפוש בכך שהיא מספקת את כל מה שצריך כדי להימצא ביעילות ברחבי האינטרנט.

אם אתה מחפש להופיע בראש דפי החיפוש ולהרוויח זרם קבוע של תנועה אורגנית, קידום אורגני בוויקס כבר יסגור לך את הפינה. כדי להוכיח שקידום אורגני של אתר וויקס הוא פשוט הכי טוב שתוכל למצוא, ריכזנו עבורך את 5 הסיבות הכי מובילות לכך:


1) תגיות מטא - המידע הבלתי נראה שעוזר לאנשים למצוא אותך

תגיות המטא של האתר שלך בוויקס הם קטעי הטקסט הקצרים שאתה רואה בעת ביצוע חיפוש בגוגל. במילים אחרות, תגיות המטא הן הדבר הראשון שאנשים קוראים אודותיך ברשת, וזה מה שהופך אותן למכריעות ביותר בתיעדוף אתרים. תגיות המטא לא מופיעות בדף עצמו, אלא בקוד העמוד כדי לספק למנועי חיפוש מידע ספציפי על תוכן האתר שלך.

כדי שתוכל לוודא שהאנשים המחפשים את הפריטים הספציפיים שלך יוכלו לאתר אותם בקלות, וויקס מאפשרת הוספת תגיות מטא ייחודיות של קידום אורגני לכל עמוד, ואפילו למוצרים נפרדים (אם יש לך חנות). תתחיל מעורך הוויקס על ידי הוספת כותרת, תיאור ומילות מפתח קשורות שעשויות לעזור לקהל היעד שלף בחיפושים אחרייך. קידום אורגני של אתר וויקס אף מאפשר לך לבצע אופטימיזציה של כל קטגוריות מוצרים בנפרד למיקוד לקהלים ספציפיים.

2) כתובות URL - שורת הכתובת התיאורית שלך

תמיד תזכור את הקידום האורגני של האתר שלך בוויקס כשאתה בוחר את הכתובת שלו. כתובת האתר שלך היא הנתון הראשון שאנשים רואים; לכן, נסה לבחור שם דומיין ייחודי שיהיה קל לקהל שלך לזכור. אחרי הכל, כתובת הURL היא הרבה יותר מסתם כתובת אינטרנט, אלא ממש חלק כביר מהמיתוג והאסתטיקה הכללית של האתר שלך בוויקס. שם הדומיין האידיאלי ביותר יכלול את שם העסק שלך ומילת מפתח חזקה שרלוונטית למה שאתה עושה.

בניית אתרים בוויקס מספקת לך שליטה מלאה בכתובת האתר שלך, ואתה יכול לבחור את תוסף הדומיין המתאים מתוך מגוון אפשרויות בהתאם לאופי האתר. אתה יכול אפילו להישאר עם כתובת הוויקס שלך בחינם. בנוסף, ניתן להתאים את כל העמודים באתר שלך באמצעות כתובת אתר פשוטה ומתארת ​​שהיא נקייה וללא פרמטרים.

3) תגיות כותרת - כותרות מותאמות לכל עמוד

לאחר סריקת שם הדומיין שלך, מנועי חיפוש סורקים את כותרות האתר שלך בוויקס כדי לקבל תובנה נוספת על הדיוק של הדף שלך. תגיות כותרת הן טקסטים קצרים הדומים מאוד לכותרת של מדור עיתון, והן חיוניות ביותר בקידום האורגני של האתר שלך בוויקס. מבקרים פוטנציאליים באתר ישתמשו בכותרות אלו כדי לקבוע אם האתר שלך מציע את מה שהם מחפשים. מכיוון שרוב האנשים סורקים דפים במהירות, הכותרות יתנו להם מושג מדויק יותר על השירותים שאתה מציע ויאפשרו להם להתעמק במבוקשם בקלות.

וויקס מאפשרת לך "לפזר" את הקידום האורגני של האתר שלך לכל עבר. מה זה אומר? כל עמוד באתר שלך בוויקס יכול לקבל תגית כותרת ייחודית משלו. זכור: כשאתה כותב את תגיות הכותרת, דאג לשלב מילות מפתח חזקות שיסבירו בדיוק במה האתר שלך עוסק. בבלוג, למשל, כותרות וכותרות משנה חשובות ביותר - במיוחד בפוסטים ארוכים. מיד נתייחס למילות מפתח.

4) מילות מפתח - הטקסט שעוזר לאנשים למצוא אותך

כל חיפוש באינטרנט מתחיל ונגמר במילות מפתח. מילות מפתח חזקות ורלוונטיות בגוף כל עמוד באתר שלך יעזרו בשיפור דירוג תוצאות החיפוש שלך. וויקס מקלה על ההתאמה האישית של תוכן האתר באמצעות עורך גרירה ושחרור המאפשר לך לשנות כל דבר בלחיצת כפתור פשוטה ואינטואיטיבית. כל שעליך לעשות הוא ליצור רשימת מילים ששוק היעד שלך יחפש בגוגל ולהכניס אותן באופן טבעי לגוף דפי האתר שלך.

לא בטוח באילו מילות מפתח עליך להתמקד? גם לזה יש פתרון. אנשים רבים, ואפילו מומחים, פונים לכלי מילות מפתח כמו זה של Explorer ו- Google Explorer של SEMRush. כלים אלה עוזרים לך למצוא רעיונות למילות מפתח ומספקים לך הערכות לגבי הביצועים הטובים ביותר שלהם.

5) קישורי עוגן - הקישורים שמחברים בין העמודים שלך

קישור עוגן הוא הטקסט הגלוי (הכחול) המשמש לקישור למסמך או לדף אחר באינטרנט. מנועי חיפוש משתמשים באלה כדי לאמוד את הרלוונטיות של הקישור, אשר נקבעת על ידי איכות תוכן עמוד היעד ואיכות טקסט העוגן. קישורים לדפים אחרים באתר שלך, כמו גם קישור לאתרים אחרים, היא דרך נהדרת לשפר את הקידום האורגני של האתר שלך בוויקס. תן למבקרים שלך חוויה דינמית באתר באמצעות קישורי עוגן שיחברו אותם לדפים קשורים. הקפד לכתוב בטקסט המקשר לאן בדיוק אתה מוביל את המבקרים שלך בעת הלחיצה על קישור העוגן.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page