top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

ניהול עסקי לבעלי עסקים קטנים בדגש על ניהול זמן

כבעלי עסק קטן אתם יודעים שהזמן הוא הנכס הגדול ביותר שלכם; אבל הזמן לצערנו אינו ניתן לשינוי. לפניכם 5 טיפים לניהול עסקי לבעלי עסקים קטנים - 5 דרכים בהן תוכלו לבצע עבודה טובה יותר תוך ייעול הזמן שלכם!


1) התחילו עם רישום זמן ניהול זמן הוא חלק כביר מניהול עסקי ועליכם להקדיש זמן לניהול זמן! אפשר לעשות זאת עם דף ועט ואפשר לעשות זאת בקובץ על המחשב (אפילו בפנקס רשימות). התפקיד שלכם יהיה לעקוב אחר כל דקה ביום שלכם, לרשום ולתעד את המשימות שלכם ואת הזמן שלקח לכם לעשות כל דבר. ניהול זמן נכון יעזור לכם לנהל את העסק שלכם ותהפכו להרבה יותר יעילים ופרקטיים. הבינו מה גוזל מכם זמן רב ונסו לחשוב איך להפוך תהליכים לאוטומטיים עד כמה שניתן.

2) זהו מה גורם לבזבוז גדול (ולא של כסף!) שימו לב היכן אתם מבזבזים הרבה זמן. נסו לקבוע את אחוז הזמן שאתם משקיעים בכל פעילות בעסק שלכם ובניהול העסקי של העסק שלכם. המטרה כאן היא לדעת איפה אנחנו מבזבזים את הזמן שלנו יותר מדי. יש לקחת בחשבון: עבודה על המייל, שיחות טלפון, פגישות עסקיות, הפסקות ומשימות אחרות.

3) השתמשו בטכניקת הפומודורו טכניקת הפומודורו היא טכניקה מעולה לניהול עסקי טוב. הפומודורו היא שיטת ניהול זמן פופולרית הכוללת קביעת טיימר למשך 25 דקות תוך כדי התמקדות במשימה ספציפית אחת, ואז לקחת הפסקה קצרה של 5 דקות לפני המשימה הבאה. רישום זמן יסייע לכם לראות היכן אתם מבלים יותר מדי זמן ומעט מדי זמן. לאחר מכן תוכלו להתחיל להגדיר יעדים שבועיים ויומיים עבור ה"פומודורוס" שאתם רוצים לבצע. לדוגמה, הגבילו עצמכם ל-10 פומודורוס בשבוע בתור התחלה ותראו האם וכיצד זה הטכניקה משפיעה על ניהול הזמן שלכם בפרט והניהול העסקי שלכם בכלל.

4) החלו את כלל 80/20 דרך יעילה אחת לקבוע היכן כדאי לכם להקדיש זמן רב יותר היא כלל 80/20. כלל 80/20 אומר בעצם ש-80% מהתוצאות מגיעות מ 20% מהמאמצים. אז התפקיד שלך בניהול עסקי / ניהול זמן יעיל הוא להגדיל את משך הזמן שאתה מבלה בכל יום ובכל שבוע באותה קטגוריה של אותם 20% בהם אתם הולכים להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק שלכם. זהו תהליך, אז המשיכו ליישם אותו כל שבוע עד שיהיה לכם מושג ברור היכן אתם יכולים לקבל את "המפץ הגדול ביותר" עבור הזמן שלך.

5) היזהרו מתסמונת "האובייקט המבריק" עשו הכל כדי להימנע מ"תסמונת האובייקט המבריק" בעסק שלכם. הזדמנויות עסקיות שלכאורה נראות מבריקות יצוצו מעת לעת, יתעתעו בכם, ויעשו הכל כדי להסיח את דעתכם ממה שאתם מנסים להשיג כעת. הזדמנויות חדשות הן טובות, אך היו בטוחים שהן לא הופכות לרעות! לסיכום, ניהול עסקי טוב מתחיל בניהול זמן טוב. ככל שנדע לנהל את הזמן שלנו יותר ביעילות, לנסות להפוך תהליכים לכמה שיותר אוטומטיים, להכשיר את העובדים שלנו לבצע משימות על הצד הטוב והיסודי ביותר, נדע לנהל את העסק שלנו טוב יותר ולהשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו הרבה יותר מהר.


ביבליוגרפיה: https://convertwithcontent.com/7-time-management-tips-for-small-business-owners/

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page