Reading%20a%20Newspaper_edited.jpg
  • LIN.co.il

ניהול עסקי נכון באינסטגרם

יותר מ-25 מיליון חברות מרחבי העולם משתמשות באינסטגרם לניהול העסק שלהן.

כאשר פייסבוק מתמקדת בחיבור בין אנשים לתוכן ובין משפחה וחברים, אינסטגרם הפכה "לבית החדש של המותגים" בו המעורבות גבוהה, העוקבים נאמנים למותג וניתן להשיג יעדים עסקיים משמעותיים.

במאמר הזה נספר לכם כיצד ניתן לבצע ניהול עסקי נכון באינסטגרם למען העסק שלכם.


שלב 1: צרו חשבון אינסטגרם עסקי

אם כבר יש לכם חשבון אינסטגרם אישי עם תוכן ועוקבים, כדאי שתמירו אותו לחשבון אינסטגרם עסקי; זה יאפשר לכם גישה לכל המאפיינים העסקיים שבאינסטגרם. אתם יכולים גם ליצור חשבון אינסטגרם עסקי חדש לגמרי אשר יהיה מופרד מהחשבון האישי שלכם.


כיצד להקים חשבון עסקי באינסטגרם מאפס

  1. הורידו את אפליקציית אינסטגרם.

  2. פתחו את האפליקציה והקישו על הרשמה.

  3. הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם והקישו על הבא. אם אתם רוצים לחבר את חשבון העסק שלכם באינסטגרם לדף העסקי שלכם בפייסבוק, השתמשו באותה כתובת הדואר האלקטרוני שאתם מחוברים באמצעותה לפייסבוק, או התחברו באמצעות פייסבוק.

  4. בחרו שם משתמש וסיסמה.

  5. הקישו על סיום וזה הכל! יש לכם חשבון אינסטגרם עסקי.


כיצד להמיר חשבון אינסטגרם אישי לחשבון עסקי

  1. היכנסו לחשבון האינסטגרם האישי שלכם.

  2. הקישו על סמל הפרופיל כדי לעבור לפרופיל שלך.

  3. הקישו על סמל שלוש השורות בפינה השמאלית העליונה של המסך, ואז הקישו על הגדרות.

  4. הקישו על מעבר לפרופיל עסקי ואז על המשך.

  5. הוסיפו פרטי התקשרות: בחשבון אינסטגרם עסקי יש לכלול כתובת דוא"ל, מספר טלפון או כתובת פיזית (או כל אלה).

  6. הקישו על סיום.

זהו! ביצעתם את השלב הראשון ואתם בדרך לדעת כיצד לבצע ניהול עסקי נכון באינסטגרם.

שלב 2: צרו אסטרטגיית אינסטגרם מנצחת

הגדירו את קהל היעד שלכם

ניהול עסקי נכון באינסטגרם מתחיל בהגדרת קהל היעד שלכם. לפני שתוכלו להחליט איזה סוג תוכן לפרסם באינסטגרם, עליכם לחשוב על מי הולך לראות את זה.

הרוב המכריע של משתמשי אינסטגרם הם מתחת לגיל 35, עם פילוג די קרוב בין משתמשים גברים ונשים. הגדרת קהל היעד שלכם הוא אחד החלקים החשובים ביותר באסטרטגיית השיווק של העסק שלכם באינסטגרם; חשבו מי כבר קונה מכם? באילו ערים / מדינות הם נמצאים? בני כמה הם? מה יכול לעניין אותם? איזה סוג תוכן הם רוצים לראות? נסו להבין כיצד הם מתקשרים עם המתחרים שלכם או עם מותגים דומים.


טיפ חשוב: פרסמו תוכן באופן קבוע

ברגע שתתחילו לבנות קהל עוקבים באינסטגרם שלכם, קחו בחשבון שהעוקבים שלכם יצפו לראות מכם פוסטים על בסיס קבוע. עליכם לוודא שהם מודעים למותג שלכם ומעורבים בתוכן שלכם מבלי להציף אותם עד כדי כך. מלבד השוואה למותגים אחרים או למתחרים שלכם, תצטרכו לבצע בדיקות בכדי לקבוע באילו שעות וימים הכי כדאי יהיה לכם לפרסם פוסטים. סוד ההצלחה לניהול עסקי נכון באינסטגרם הוא בין היתר היכולת להבין מתי הקהל שלך מחובר לאינסטגרם.

שלב 3: בצעו אופטימיזציה לפרופיל שלכם

עדכנו וייעלו את הפרטים שהזנתם בפרופיל האיסנטגרם שלכם בעת ההרשמה. אורכו של ביו באינסטגרם הוא רק 150 תווים, אבל צריך להשקיע בו המון – זה בעצם מספר למבקרים שלך מי אתה ומה העסק שלך משדר.

  • השתמשו בקול המותג שלכם: שדרו את האישיות שלכם, היראו מקצועיים ועדכניים. דברו לקהל שלכם.

  • נסו לכלול האשטאגס, ביו-אינסטגרם ניתנים ללחיצה, והם דרך נהדרת להשוויץ על תוכן שנוצר על ידי משתמשים.

  • אם מתאים – שימו גם אימוג'י - הסמלים הקטנים האלה יכולים לעזור להעביר מידע רב בדמות אחת בלבד.

בצעו אופטימיזציה לתמונת הפרופיל

עבור מרבית העסקים, תמונת הפרופיל הטובה ביותר היא גרסה מסוימת של הלוגו שלך. השתמשו באותה תמונה שבה אתם משתמשים בפרופילים חברתיים אחרים (או באתר האינטרנט של העסק שלכם) כדי לעזור לאנשים לזהות את המותג שלכם באופן מיידי.

ודאו שהפרופיל שלכם שלם

השתמשו בכל המאפיינים של חשבון עסקי באינסטגרם:

  • שם משתמש: אנשים יחפשו את שם המותג שלכם באינסטגרם, אז בחרו שם משתמש בחוכמה. כללו את שם המותג האמיתי שלכם על מנת להקל על הקהל שלכם למצוא אתכם.

  • ציינו את כתובת אתר האינטרנט של העסק שלכם: זה המקום היחיד באינסטגרם שבו תוכלו לשים לינק לדף חיצוני. אז נצלו את זה! המטרה שלכם היא לגרום לעוקבים להיכנס לאתר שלכם (במיוחד אם יש לכם חנות ואתם מוכרים מוצרים אונליין). נציין שבניית אתר לעסק זה דבר סופר חשוב וקריטי בעידן החדש; אז אם אין לעסק שלכם אתר, אתם מוזמנים לפנות אלינו. לין בניית אתרים מציעה בניית אתרים מקצועיים ב-1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם).


שלב 4: שתפו תוכן מעולה

צרו אסתטיקה חזותית עבור המותג שלכם. אינסטגרם מבוסס על תמונות וסרטונים, ולכן חשוב שתהיה זהות חזותית ניתנת לזיהוי מידי (הכוונה היא שאיך שיראו את התמונה או הסרטון שלכם – ידעו שמדובר בעסק שלכם!). ראשית, חשבו על מה להציג בפוסטים שלכם. במקרים מסוימים התוכן יהיה ברור: חנות בגדים עשויה להציג את בגדיה, ומסעדה עשויה לפרסם תמונות של האוכל שלה. אם אתם מציעים שירותים, נסו להציג סיפורי לקוחות. לאחר שתחליטו על התוכן, לכו על מראה חזותי עקבי. משמעות הדבר היא צבעים ומסננים עקביים ואסתטיקה כוללת שקל לאתר אותה כאשר המעריצים שלכם גולשים באינסטגרם שלהם. תוכן איכותי ומקורי הוא עמוד תווך בניהול עסקי של עסק באינסטגרם. צלמו תמונות מדהימות

כדי לגרום לאינסטגרם לעבוד בשביל העסק שלכם, אתם פשוט צריכים לצלם תמונות נהדרות, ואתם לא חייבים להיות צלמים מקצועיים או להיות בעלי ציוד מיוחד. הטלפון הנייד שלכם הוא החבר הכי טוב שלכם בכל הקשור לצילומי אינסטגרם, מכיוון שהפרסומים באינסטגרם מתבצעים דרכו. ניהול עסקי נכון באינסטגרם יכול להתממש בעזרת תמונות מושכות ובאיכות גבוהה! להלן מספר טיפים לקבלת התמונות הטובות ביותר בעת צילום עם הטלפון הנייד שלכם:

  • השתמשו באור טבעי – אף אחד לא נראה טוב כשפלאש מאיר את החלקים השמנים ביותר בפנים שלו ומטיל צללים מוזרים על אפו ועל סנטרו. הדבר נכון גם לצילומים של מוצרים שונים. אור טבעי פשוט הופך את הצללים לרכים יותר, צבעים עשירים יותר, וצילומים נעימים יותר להסתכל עליהם.

  • הימנע מיותר מדי אור – שעות אחר הצהריים המאוחרות הן זמן מנצח לצלם. ימים מעוננים טובים יותר מימים שטופי שמש לצילומי אמצע היום.

  • נסה זוויות שונות – כרעו ברך, עמדו על כיסא, עשו כל מה שצריך כדי לקבל את הגרסה המעניינת ביותר של המוצרים שלכם (כל עוד זה בטוח לעשות זאת, כמובן 😊).


ספרו סיפורים מעולים עם סיפורי אינסטגרם (סטורי)

מעל 400 מיליון איש משתמשים בסטורי של אינסטגרם מדי יום, ו-39% מהאנשים שנסקרו אמרו שהם התעניינו יותר במוצר או בלהקה לאחר שראו אותו בסטורי. למעשה שליש מהסטוריז באינסטגרם מתבצעים על ידי עסקים. תוכן שנעלם לאחר 24 שעות ותכונות שידור חי הופכים את סיפורי אינסטגרם למקום המושלם לקחת סיכונים יצירתיים בעזרת תמונות וסרטונים מרתקים תשומת לב. איך אתם יכולים להפיק את המירב מהסטורי באינסטגרם? באופן לא מפתיע, ספרו סיפורים! לסיפור יש התחלה, אמצע וסוף. היו יצירתיים והתחילו לספר סיפורים בעלי ערך אמיתי לצופים שלכם. סיימו את הסיפורים שלכם באמצעות קריאה לפעולה חזקה כדי להמיר את הסטוריז להצלחות עסקיות ניתנות למדידה.


כתבו כותרות משכנעות

אינסטגרם אולי פלטפורמה חזותית שעיקרה בתמונות ובסרטונים, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להזניח את הטקסטים הייחודיים שלכם. טקסטים מאפשרים לנו לספר את הסיפור שהופך את הצילום למשמעותי. טקסטים יכולים לגרום לעוקבים שלכם לחשוב, לצחוק ולחוש חיבור למותג שלכם.


לסיכום, הרשת החברתית אינסטגרם יכולה להועיל מאוד לרוב סוגי העסקים הקיימים. ניהול עסקי נכון ברשתות החברתיות הוא חיוני להצלחת העסק שלכם ולגיוס לקוחות חדשים. השקיעו מחשבה וזמן בפוסטים שאתם מפרסמים לקהל שלכם, והשתמשו באינסטגרם בחוכמה!


ביבליוגרפיה: https://blog.hootsuite.com/how-to-use-instagram-for-business/

לין בניית אתרים נכנסה בסערה לשוק בניית האתרים תחת הסיסמה "מהיום לא צריך לשלם הון על אתר" – בניית אתרים ברמה גבוהה ב-1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם).

בניית אתרים, אתרי תדמית, אתרים לעסקים, בניית אתרי תדמית,

בניית אתרים תדמיתיים, חברה לבניית אתרים, בניית אתר, דף נחיתה, בניית דפי נחיתה, בניית אתר בזול, בניית אתרים בזול, בניית אתר למובייל

נשמח לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים בבניית האתר שלכם

בניית אתרים

הזמינו שיחת ייעוץ חינם

  • בניית אתרים

lin@lin.co.il

058-5832323