ידעת - חסכת

בלוג ידע וחיסכון בדיגיטל

  • LIN.co.il

סטורי באינסטגרם - טיפים לשיווק עסקים

כיום, אינסטגרם עוסקת כל כך הרבה מסתם הצגת התוכן שלך. זו פלטפורמה להצמחת קהילה על ידי מעורבות עמה, במטרה להפוך את אינסטגרם לכלי רב עוצמה עבור המותג או העסק שלך בנוסף לבניית אתר לעסק.


מכיוון שהמעורבות היא בראש סדר העדיפויות, האלגוריתם של אינסטגרם - הגורם הקובע מי רואה את ההודעות שלך ואיך הם מבצעים - מתמקד בדיוק בזה. אבל למה שיהיה לנו אכפת במיוחד מסטורי באינסטגרם?


סטורי באינסטגרם הוא מאפיין יוצא דופן, שיצא לאקרנים לפני כ-3 שנים.

כעת נהנים ממנו יותר מ -300 מיליון אנשים ועסקים. הסטורי באינסטגרם הוא כלי שיווק דיגיטלי מדהים לעסקים. באמצעות הסטורי, עוקבים יכולים להתכתב איתך בהודעות ישירות, להגיב לסקרים שלך, או להעלות את התוכן שלך ולתייג אותך. אבל מה הוא בדיוק סטורי באינסטגרם וכיצד תוכלו למקסם את הפוטנציאל שלו? התשובה היא פשוטה, פשוט בצע את השיטות המומלצות הבאות:


01. מהו סטורי באינסטגרם

קודם כל, אם אין לך פרופיל עסקי באינסטגרם, אתה בהחלט צריך להגדיר פרופיל. זה יוסיף לאמינות המקצועית שלך כעסק או מותג - וכדאי לשקול זאת מכיוון ששליש מהסטוריז הנצפים הם של עסקים.


אז מה זה בעצם סיפורי אינסטגרם? זהו אוסף של תמונות וסרטונים שאתה מעלה לצופים לראות במהלך 24 שעות. כל מרכיב בודד בסיפור שלך נקרא שקופית. כדי להעלות כל שקופית לסיפור האינסטגרם שלך, פשוט לחץ על סמל המצלמה ממסך עדכון האינסטגרם, ואז צלם תמונה או סרטון חי, או החלק למעלה כדי להוסיף תמונה שצולמה בעבר. לכל שקופית תוכלו להוסיף מדבקות אופציונליות, מדבקות GIF, תג מיקום, טקסט ועוד הרבה רכיבים נוספים באמצעות הסמלים בפינה השמאלית העליונה של המסך. לבסוף, לאחר שכל התוכן שלך מוגדר, תוכל ללחוץ על סימן הפלוס בפינה השמאלית התחתונה של המסך כדי להוסיף את השקופית לסיפורי אינסטגרם שלך.


הבנה בסיסית של הטבע האנושי וטווחי תשומת הלב תעזור לך להבין מתי לפרסם כדי להצליח בצורה הטובה ביותר להשיג תוצאות. לרוב האנשים טווח קשב קצר במיוחד, במיוחד כשמדובר במדיה חברתית. באמירה זו, תרצה למקם את המותג שלך בשניות הראשונות של הסיפור שלך.

דרך נוספת לתפוס את תשומת לב הקהל שלך במהירות (ולשמור עליה) היא לבנות ציפייה לאורך כל הסיפור שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הפיכת כל שקופית למעניינת יותר ויותר כאשר הצופים שלך לוחצים עליה. כמו כן, עליך להעלות בתדירות האפשרית כשיש לך משהו שכדאי להראות. בהתאם לעסק שלך, זה יכול להיות בין 3-15 פעמים ביום.


מבחינת מה לפרסם, הציגו את הדגשים והעדכונים הגדולים של העסק שלכם. תן לעוקבים לדעת מה עשית ומה אתה יכול להציע להם. באופן בסיסי, תרצה לשתף את התוכן שלך בצורה של רומן. לא משנה כמה שקופיות תבחרו, צריכות להיות התחלה, אמצע וסוף. זה גם מקום טוב לתאם את סיפורי Instagram שלך לפוסטים הרגילים של העדכונים שלך, על ידי הוספתם בו זמנית.


02. תוכן ספציפי למותג שלך

בדיוק כמו המותג שלך, הסגנון שבו אתה משתמש בסיפור שלך צריך להיות עקבי. זהות המותג שלך צריכה לרוץ לאורך הסיפורים שלך, כמו גם בתיאום עם פרופיל האינסטגרם העסקי שלך.

חשוב על הקול של המותג שלך, על לוח הצבעים, הגופנים וכל מה שמייצג אותך - כל זה כלול יגדיר את המראה השיווקי שלך באינסטגרם.


03. השתמש בסרטונים יותר מתמונות

סרטונים נותנים לעוקבים תחושה אמיתית של מי שאתה. הם כמו תצוגה מקדימה של מאחורי הקלעים של הביזנס שלך. כשאנשים מדברים זה עם זה או עם העוקבים שלהם, זה מעורר יותר צפיות ביחס לצופים מאשר תמונות וגרפיקה מסוגלים לעשות. לכן, הוספת צליל, פנים והרבה אנשים מגדילה את התנועה לסיפור שלך.


זכור שאינסטגרם מגבילה את זמן הסרטון יכול להיות 15 שניות כל אחת. לכן, אם אתה מצלם סרטון של 45 שניות, הוא יחתוך אותו לשלוש ושקופיות של 15 שניות.


ניתן לצלם סרטוני סטורי ישירות באינסטגרם או במצלמת הטלפון.


04. התקשר עם אנשים, מקומות והאשטגים

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיב את הקהילה שלך היא באמצעות פנייה אליהם בנפרד.

ישנן דרכים רבות שתוכל ליזום את זה. בואו נסתכל על כמה בלבד:

  • תייג אנשים ועסקים בסיפור שלך כאשר זה רלוונטי. הם יראו זאת ואולי יתקשרו איתך יותר על ידי תיוג בחזרה, תגובה או מסרים ישירים.

  • תייג מיקומים שבהם אתה מבקר בפוסטים שלך. זה יגדיל את הסיכויים שלך להופיע בקטע 'סיפורים מומלצים' בכרטיסייה 'חקור'.

  • פרסם מחדש את תוכן העוקבים. כאשר עוקבים מוסיפים משהו רלוונטי (כמו הצגת המוצר שלך בסיפור שלהם) דרך נהדרת לבנות את המעורבות שלך היא לצלם צילום מסך של התוכן שלהם ולהעלות אותו לסיפור שלך. דאג לתייג אותם כדי להפיץ את האהבה.

  • השתמש ב-hashtags. משתמשים יכולים כעת לא רק לעקוב אחר אנשים ועסקים אלא גם hashtags. זה מספק הזדמנות נהדרת נוספת להתקשר איתם.


05. המירו את העוקבים שלכם באמצעות קריאות לפעולה (CTA)

למען הגברת המעורבות על ידי המרת עוקבים ליעד המיועד שלך. כגון, בקר באתר האישי שלך, הזמין כרטיס לאירוע הבא שלך, או קנה בחנות המסחר האלקטרוני שלך.

כמה קריאות קריאה פופולריות הן "למידע נוסף", "צור איתנו קשר" ו"קנה יותר ". בסך הכל, CTA טוב צריך להיות קצר, קליט ולהכיל פועל בצורה הכרחית. יתר על כן, יש לחשוב על זה באופן מגובש עם ציפייה לבניין.


הסיבה לכך היא שהמקום הטוב ביותר לכלול אחד כזה הוא בסוף סטורי קצר - בדרך כלל אחד

שאורכו כשלוש שקופיות. לעולם אל תכלול קריאה לפעולה בשקופית הראשונה, מכיוון שהיא תוריד מערך הסיפור שלך, ותעודד את העוקבים לעזוב את הסיפור שלך על ידי לחיצה לדף חיצוני.


הערה צדדית: אם יש לך חשבון עסקי עם יותר מ -10,000 עוקבים או חשבון מאומת, אתה יכול להוסיף קישור לכפתור ה- CTA שלך בסיפור שלך ולהשתמש בתכונה 'החלק למעלה' לשם כך.


ביבליוגרפיה: https://www.wix.com/blog/2018/06/instagram-stories/


לין בניית אתרים עזרה לבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

לין מציעה בניית אתר ב-1,000 ש"ח וחנות אינטרנטית ב-1,500 ש"ח בלבד.

*לא כולל דומיין ואחסון, אך נעזור לכם ברכישתם.