businesswoman-working-with-laptop-headphones.jpg
עשן לבן מלמעלה_edited.png

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר!

בניית אתר ב-1000 ₪ בלבד

*לפני מע"מ. לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

עיצוב לוגו - המדריך השלם

מעוניינים לדעת איך לעצב לוגו? מתעניינים זמן מה בעיצוב לוגו לעסק החדש שלכם? המאמר הזה בשבילכם! עיצוב לוגו הוא מרכיב חיוני למיתוג יעיל, לבניית הכרה ולשליטה בשוק בכל ענף.


כשאתה מתחיל בתהליך עיצוב לוגו משלך, אתה צריך לעשות את זה נכון. זו התחייבות שלוקחת זמן, מחשבה, יצירתיות ושיתוף פעולה - וזה שווה את זה ב-100%. בניגוד למה שאתם חושבים, אינכם זקוקים לרקע עיצובי או לתקציב גדול כדי לעצב לוגו איכותי.


החל ממציאת השראה וכלה בבחירת הצבעים והגופן הנכונים, מדריך זה ימפה כיצד לעצב לוגו מתחילתו ועד סופו, כך שתוכלו להשלים את התהליך לבד.

המשימה שלך - אם תבחר לקבל אותה - היא להשתמש בהנחיות אלה וליצור לוגו שקהל הלקוחות שלך לא ישכח.


ישנם עסקים רבים אשר מעוניינים בעיצוב לוגו מחדש - המאמר הזה גם בשבילכם!


מה זה לוגו?

לוגו הוא עיצוב ממותג המתפקד כסמל לעסק מסוים, המייצג את מהות מטרתו ואישיותו. בדיוק כמו סמל הנייקי או קשתות הזהב של מקדונלד'ס, הלוגו שלך יהפוך לפנים של המותג שלך, וישמש כגורם מזהה לאורך זמן ובסופו של דבר ישויך לאמון בשירותים, בתוכן או במוצרים שלך.


סמלי לוגו מגיעים בצורות שונות, ומפעילים את טווח ההסברים מבסיס טקסט לתמונה ומה שביניהם. לאחר השלמתו, הוא מוטבע על נכסי השיווק של העסק, כגון אתר האינטרנט שלו, כרטיסי הביקור וחומרי האריזה.


למה צריך לוגו?

קטן ככל שיהיה, הלוגו שלך ממלא תפקיד גדול בשיווק העסק שלך לעולם. בסופו של דבר הוא יעביר את המשימה הייחודית של המותג שלך; להיות שונה מאחרים בענף שלך. לוגו מאפשר זאת בכך שהוא משמש כסימן התייחסות חזותי עבור לקוחות חדשים ופוטנציאליים, ויוצר קשר עם קהלים שיוביל למעורבות, נאמנות וצמיחה.


מה עושה לוגו טוב?

בעוד שרוב ההיבטים של עיצוב הלוגו שלך יתגלגלו לאורך כל תהליך היצירה, יש בהחלט כמה טיפים חיוניים לעיצוב לוגו שכדאי לזכור מההתחלה. לכן, לפני שאתם הופכים למעצבים גרפיים משלכם, שימו לב לאיכויות שעושות לוגו טוב:


  • פשוט: הביטוי "פחות זה יותר" מעולם לא היה מתאים יותר. ברוב המקרים, הלוגואים הכי פחות מסובכים הם הכי קלים לזיהוי, אז נסו לעצב לוגו עם מסר פשוט שקל לאנשים להתחבר אליו.


  • מייצג: הלוגו שלך אמור לפנות לקהל היעד שלך ולתאר את הערכים של העסק שלך. וודא שהאלמנטים בהם אתה משתמש בעיצוב שלך רלוונטיים לענף שלך ומייצגים במדויק את המותג שלך.


  • נצחי: ייתכן שתרצה לשפר את עיצוב הלוגו שלך לאורך זמן, אך עליך לשאוף לעצב את הלוגו הזה כאילו היה האחרון שלך. על ידי התמקדות באיכות והימנעות מעיצובים אופנתיים מדי, עצב לוגו שייצמד איתך לאורך כל השנים.


  • רב תכליתי: תרצה עיצוב שנראה טוב ולא משנה היכן הוא ממוקם. לוגו שניתן לשנות את גודלו ולהציגו באמצעי מדיה שונים מההתחלה יגדיל את הנראות של המותג שלכם וימנע מגבלות לא נוחות.


עיצוב לוגו ב-10 שלבים:


01. הגדר את זהות המותג שלך

לא פחות מכך שהלוגו שלך חשוב לעסק שלך, זו לא התמונה המלאה. המותג שלך מורכב ממרכיבים רבים פרט לכך: בניית אתר, תוכן כתוב, חומר שיווקי ועוד. לכל החלקים הללו משותפת מטרה אחת: הם יוצרים זהות מיתוגית מלאה על מנת לייצג ולשווק את העסק שלך בהצלחה.


למעשה, זהות מותג היא הקול והמראה החזותי המובהק של המותג שלך המשמש להעברת משימתו עם שאר העולם. אתה יכול לומר שזהות המותג שלך היא נשמת העסק שלך, וככזו היא צריכה לבוא לידי ביטוי באמצעות האלמנטים הוויזואליים והכתובים שלה.


עם זאת, הלוגו שלך צריך להיות עקבי עם שאר המותג שלך.


02. חפש השראה

ההשראה מגיעה בשתי דרכים - מבחוץ ומבפנים. אז אנחנו נפרק את הצעד הזה לשניים.


ראשית, חקור את הלוגואים סביבך. שים לב לסמלים הטובים ביותר שאתה נתקל בהם ביום יום. תוכלו לגלות מגמות לוגו רלוונטיות ולמצוא רעיוניות מעניינים לעיצוב לוגו ידי גלישה באינטרנט או ברשתות החברתיות.


מחקר יעזור לך לעורר השראה גם בעיצוב הלוגו שלך. בדרך זו תוכלו לראות מה אנשים בתעשייה שלכם עושים, לשים לב מה עובד ומה לא, והכי חשוב - להבטיח שהלוגו שלכם לא יהיה דומה מדי לזה של מישהו אחר.