businesswoman-working-with-laptop-headphones.jpg
עשן לבן מלמעלה_edited.png

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר!

בניית אתר ב-1000 ₪ בלבד

*לפני מע"מ. לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

פרסום באינסטגרם בחינם - טיפים לעסקים

כידוע, בניית אתר לעסק היא הצעד החשוב ביותר להצלחה המקוונת שלך.

אך עדיין נותר הרבה מה לעשות לאחר בניית אתר.


כדי להגיע לקהל שלך, תרצה להגיע למשתמשים במקום בו הם כבר מבלים הרבה מזמנם - רשתות חברתית. אחד מערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר הוא אינסטגרם, שמונה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. שם אנשים באים לקבל השראה, לגלות תכנים חדשים וללמוד על עסקים ומותגים חדשים כמו שלך.


משתמשי פלטפורמת וויקס דיווחו כי שיתוף תכנים באינסטגרם, הגדיל את התעבורה לאתר שלהם ביותר מפי 2. אבל אינסטגרם אינה מועילה רק להנעת קליקים. בעזרת כלים הזמינים רק לחשבונות עסקיים, מאמצי השיווק באינסטגרם מאפשרים גם לעסקים להשיג מודעות למותג, לקדם את המוצרים והשירותים שלהם ולהניע מכירות.


במדריך זה לפרסום באינסטגרם, נדון בכל הדרכים בהן תוכלו להשתמש בערוץ לעמידה ביעדי השיווק שלכם, כולל הקמת חשבון עסקי אופטימיזציה באינסטגרם, יצירת עמודי תוכן מוצקים, הכרת הזמנים הטובים ביותר לפרסום, שותפות עם משפיעים ועוד.


פרסום באינסטגרם בחינם - #התחלנו

1. צור חשבון אינסטגרם עסקי

"סוד ההתקדמות [באינסטגרם] הוא התחלת העבודה," אמר מארק טווין.

אם עדיין אין לך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור חשבון אינסטגרם דרך האפליקציה או האתר.

לאחר הגדרת חשבונך, יהיה עליך להמיר את הפרופיל שלך לחשבון מקצועי. זה יעניק לך גישה לתכונות פרימיום כגון פרסום, ניתוח ופוסטים של קניות.


הוראות לפתיחת חשבון אינסטגרם עסקי:

  1. הירשם לאינסטגרם.

  2. עבור אל הגדרות> חשבון> עבור לחשבון מקצועי.

  3. התחבר לפייסבוק: תישאל אם ברצונך לקשר את חשבונך לדף העסקי שלך בפייסבוק. זה מומלץ כי זה יאפשר לך לשתף בקלות פוסטים בשני הערוצים ולמצוא אנשים רלוונטיים לעקוב אחריהם.

  4. עדכן את ההגדרות שלך:

  • הגדר את הפרופיל שלך לציבורי כך שאנשים שאינם עוקבים יוכלו לראות את ההודעות שלך ולקיים אינטראקציה עם המותג שלך.

  • אפשר קבלת הודעות ממשתמשים על מנת לפתוח ערוצי תקשורת נוספים.

  • הפעל התראות כדי להתעדכן בפעילות בחשבונך.


2. פיתוח אסטרטגיה

הממים המצחיקים של אינסטגרם ותמונות TBT בהחלט משעשעות.

אך כדי להפוך את אינסטגרם לערוץ שיווקי אינסטרומנטלי עבור העסק שלך, תחילה תצטרך לעבוד על פיתוח אסטרטגיה איתנה.


  1. הגדירו יעדים שיווקיים ברורים באינסטגרם

  2. זהה את קהל היעד שלך באינסטגרם

  3. ערוך ניתוח שוק

  4. בנה פרופיל וביו מותאם במיוחד

  5. החלט על אסתטיקה עקבית של אינסטגרם


הגדירו יעדים שיווקיים ברורים באינסטגרם

החלק הקריטי ביותר בכל אסטרטגיה שיווקית הוא קביעת יעדים ברורים.

ההבנה מדוע אתה באינסטגרם תעזור לך למדוד טוב יותר את ההצלחה.

התחל במתווה מטרה ראשונית ומשנית המגדירה מה אתה מקווה להשיג במאמציך.

כמו כן, הקדש מחשבה כמה זמן ותקציב אתה מוכן להשקיע בכדי לעמוד ביעדים אלה באופן מציאותי.


כמה מיעדי השיווק הנפוצים ביותר באינסטגרם כוללים:

  • הצגת מוצרים או שירותים שלך

  • בניית מודעות למותג

  • הגדלת המכירות

  • שיתוף חדשות ועדכונים חשובים של החברה

  • מניע נאמנות ואמון מותג בקרב המשתמשים

  • טיפוח קהילה מרתקת


זהה את קהל היעד שלך באינסטגרם

אם הקהל שלך הוא כולם, הקהל שלך הוא אף אחד, אז וודא שאתה מתאים למי שאתה רוצה להגיע ומה חשוב לקבוצת היעד שלך.

החלט על אישיות לקוח אידיאלית בכל קטגוריות שונות: