top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום אתרים - 5 טיפים לעסקים קטנים

אנחנו לא יכולים לתאר את העולם הזה ללא האינטרנט. במיוחד בעקבות הקורונה והשלכותיה, האינטרנט הפך למוקד המרכזי ביותר לשיתוף והפצת מידע בקרב מיותר מ-4.5 מיליארד משתמשים פעילים - בין אם מדובר בעדכונים על מזג-אוויר, פוליטיקה, מחקר, או סתם עדכונים בין משפחה וחברים.


המעבר לעולם המקוון שינה גם את האופן בו עסקים מקדמים את המוצרים והשירותים שלהם. כידוע, כיום לכל עסק יש אתר אינטרנט. עם תפיסת התאוצה של בניית האתרים, המדיה החברתית והמודעות המקוונות, הוחלף מקומם של שלטי החוצות, המודעות המודפסות ואף גם של אנשי השיווק הפרונטלי.


במדריך זה נסקור מהו קידום אתרים דיגיטלי וכיצד תוכלו להשתמש בו כדי לקדם את המותג שלכם. בעזרת פירוט על הסוגים השונים של קידום אתרים, תוכלו ללמוד על הנהלים הספציפיים שיועילו לעסק שלכם.


קודם כל, מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים מוגדר כשימוש בערוצים דיגיטליים לקידום אתר האינטרנט שלכם. מטרת גישה זו היא לגרום ללקוחות להגיע אליכם באופן מקוון דרך האינטרנט - המקום בו הם מבלים הכי הרבה זמן בחיפוש אחר מידע או כל שירות אחר.


קידום אתרים הוא פרקטיקה רחבה, מכיוון שיש כל כך הרבה ערוצים מקוונים זמינים. פרסום במדיה החברתית למשל הוא סוג של קידום אתרים, כמו גם שיווק בדואר אלקטרוני, וכתיבת בלוגים בתוך אתר שלכם.


מהם היתרונות של קידום אתרים?

כל חברה - מארגונים בינלאומיים גדולים ועד לעסק פרטי קטן - יכולה להרוויח מפרסום האתר שלה ברשת. אז איך בעצם העסק שלכם יכול להרוויח מקידום אתרים?

  • בעזרת קידום אתרים נבנית מודעות למותג שלכם ע"י הצבת חתימתכם ברשת

  • קידום אתרים מסייע למשיכת לקוחות פוטנציאליים ויצירת לידים

  • קידום אתרים מעמיק קשרי לקוחות ובונה בסיס לקוחות נאמן

  • קידום אתרים מנחה לקוחות דרך ה"משפך השיווקי", מנקודת המגע הראשונה ועד למכירה


קידום אתרים - 5 טיפים לעסקים קטנים

קידום אתרים יכול להתבצע בעזרת מספר אלמנטים. כמה מהדוגמאות הנפוצות ביותר לקידום אתרים כוללות:

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

  2. שיווק תוכן

  3. שיווק ברשתות חברתיות

  4. תשלום לקליק (PPC)

  5. פרסום מקומי


01. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אלמנט יסוד בקידום אתרים. מה זה אומר? המשמעות היא ביצוע אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם כך שיופיע גבוה יותר בתוצאות של מנועי חיפוש כמו גוגל. ככל שאתר האינטרנט שלכם יופיע יותר "למעלה" בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, כך הסיכוי שיותר שאנשים ילחצו על הקישור לאתר, ילמדו על המותג שלכם ואולי אף יהפכו ללקוחות - יעלה.

איך עושים את זה?

  • קידום אתרים תוך-עמודי: קידום אתרים תוך-עמודי כולל אופטימיזציה של הדפים באתר שלכם על ידי שילוב מילות מפתח אסטרטגיות. בעזרת שילוב מילות מפתח שידרגו את אתר האינטרנט שלכם גבוה במנועי החיפוש, תוכלו למשוך לקוחות פוטנציאליים עם תוכן רלוונטי וסמכותי.

  • קידום אתרים חוץ-עמודי: קידום אתרים חוץ-עמודי עוסק בשיפור ה-SEO על ידי עיון בדפים חיצוניים שמובילים לאתר שלכם. קישורים חיצוניים שמובילים לאתר הם מרכיב קריטי שיכול להתבצע בעזרת עבודה ברשת עם מפרסמים, כתיבת פוסטים אורחים והצגת תוכן עשיר במידע בבלוג שלכם.

  • קידום אתרים טכני: קידום אתרים טכני עוסק במרכיבי הקידוד, הנתונים המובנים, דחיסת התמונות ועוד שבאתר שלכם. מיטוב רכיבים אלה יכול להקל על מנועי החיפוש "לקרוא" את האתר ולשפר את מהירות העמוד שלכם.


02. שיווק תוכן

התוכן משחק תפקיד מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי. שיווק תוכן וקידום אתרים הם כמו סיר ומכסה, הקשר ביניהם הדוק. שיווק תוכן כרוך ביצירת תוכן חכם ורלוונטי שיענה על מטרות בניית המודעות למותג שלכם, הגברת התנועה באתר האינטרנט שלכם, יצירת לידים והמרת לקוחות.

איך יכול להיראות התוכן שאתם צריכים ליצור?

  • פוסטים בבלוג: כתיבת בלוג באתר האינטרנט שלכם ושימוש במילות מפתח אסטרטגיות היא דרך נהדרת להביא תנועה לאתר ולהרשים את הלקוחות שלכם.

  • ספרים אלקטרוניים: הוספת תוכן מעמיק וארוך לאתר מבססת את המומחיות שלכם בענף ובונה אמון בקרב הקהל. ספרים אלקטרוניים למשל יכולים להיות מוצעים להורדה בתמורה לפרטי הקשר של הקוראים שלכם, ובכך עוזרים לייצר לידים.

  • סרטונים: התוכן באתר האינטרנט שלכם לא תמיד חייב לבוא בצורה כתובה. הוספת סרטונים לאתר היא דרך מרתקת לספק מידע חשוב לקהל שלכם.

  • אינפוגרפיקה: צורה אחרת של תוכן חזותי. אינפוגרפיקה היא דרך מהנה ומועילה להעביר את המידע לקוראים. הסברים וסטטיסטיקות מורכבים מתאימים במיוחד למתכונת תוכן זו.


03. שיווק במדיה חברתית

אבן פינה נוספת באסטרטגיה שיווקית דיגיטלית חזקה היא שיווק במדיה חברתית. שיווק דיגיטלי דרך המדיה החברתית כרוך בקידום המותג והאתר שלכם בערוצים חברתיים על מנת להגביר את מודעות המותג, להניע תנועה לאתר וללכוד לידים. עמודי המדיה החברתית הפופולריים ביותר הם:

הפוסטים שלכם יכולים לכלול כל דבר, החל ממאמרי בלוג ועד לסרטונים של המוצר שלכם בפעולה. בחרו בערוצים שבהם הקהל שלכם פעיל ביותר. חשבו על הדמוגרפיה שלהם ( גיל, מיקום, תחומי עניין וכו').



04. תשלום לקליק (PPC)

השיטות לשיווק דיגיטלי שמנינו עד כה כגון כתיבת בלוגים, קידום אתרים ופרסום במדיה חברתית, הן כולן אורגניות - כלומר, הן מושכות תנועה "באופן טבעי" לעסק שלכם ולא דורשות הוצאה כספית ישירה. עם זאת, יש שיטות אחרות שמגיעות עם תג מחיר. ראשי התיבות של PPC הם תשלום עבור כל קליק. טקטיקה זו היא סוג חזק במיוחד של פרסום מקוון בתשלום. בדומה לקידום אתרים, PPC הוא סוג של שיווק במנועי חיפוש. אם יוצא לכם לראות מודעות עם המילה "מודעה", זה אומר שיצא לכם לראות את טקטיקת ה-PPC בפעולה. לפי מודל זה, מפרסמים משלמים אגרה בכל לחיצה על הקישור שלהם. בדומה לצורות אחרות של שיווק דיגיטלי, מטרת ה-PPC היא להעביר תנועה לאתר אינטרנט בכדי לייצר לידים ולבצע מכירות.



05. פרסום מקומי

גם פרסום מקומי הוא מודל שיווקי מקוון פופולרי. בניגוד למודעות קופצות שמופיעות לכם באתרים שונים, פרסום מקומי תואם את הפורמט והטון של הפלטפורמה בה הוא מופיע. מודעות מקומיות מופיעות לרוב באתרים, אבל מוצגות כתוכן ש"משתלב" עם מאמרים או פוסטים באותו באתר. לדוגמה, הן עשויות להופיע כסרטון המוטמע בפוסט בבלוג, או כ"מומלץ לקרוא" בתחתית הדף. מטרת הפרסום המקומי היא להנחות את המשתמשים ללחוץ על תוכן שייקח אותם ישירות אל האתר שלכם.


ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page