ליןבנייתאתריםתדמית.png

מהיום לא צריך לשלם הון על אתר!

בניית אתרים

*חנות אינטרנטית ב-2,500 ש"ח. לא כולל דומיין ואחסון אך נעזור לכם ברכישתם.

בניית אתר ב-1000 ש"ח בלבד

5 טריקים פסיכולוגיים לשיפור מכירות

כן, כולנו ייחודיים ואינדיבידואליים, אך אופן הפעולה של המוח שלנו דומה להפליא.

משווקים משתמשים בזה לטובתם בכל הנוגע למכירת מוצרים ולהגדלת אחוזי ההמרה מאז ומתמיד. לא צריך לעשות תואר ראשון כדי לעשות זאת בעצמך. הגדלת אחוזי ההמרה אמורה להיות אחד מסדרי העדיפויות הגבוהים ביותר שלך.


להלן חמישה טריקים פסיכולוגיים פשוטים מאוד שאתה יכול ליישם כדי להגדיל את שיעור ההמרות שלך ולהפוך מתעניינים ללקוחות.


01. גרמו ל- CTA שלכם (קריאה לפעולה) לצוץ עם מיקום וצבע

למרות כל העבודה שאתה משקיע בבניית אתר, המרכיב החשוב ביותר בו הוא הקריאה לפעולה שלך. מדובר בביטויים קצרים המניעים את הקהל שלך לפעול באופן מידי. אם המטרה שלך היא למכור מוצרים, לגרום ללקוחות פוטנציאליים להזמין את שיעור הפילאטיס שלך, או שאתה רוצה יותר מנויים לניוזלטר, וודא שניתן לראות בקלות את כפתור הקריאה לפעולה שלך כדי לאפשר יעדים אלה. אם מישהו מגולל את כל האתר שלך ואינו מצליח למצוא את ה-CTA שלך במבט חטוף, אתה עושה את זה לא נכון. מיקום הוא המפתח.


עוד דרך קלה יותר לטעון לאפשר ל- CTA שלך להתבלט היא באמצעות צבע. צבע זה לא חייב להיות בהיר בסופרנובה, אלא משהו שמנוגד היטב לסביבתו.

02. צרו בלוג

כך תוכל לתפוס אנשים בתחומך מבלי שהם יחפשו אותך ישירות. זה לא רק עוזר לקידום אורגני של האתר שלך, אלא שזה גם מגדיל את הסיכוי שמישהו ימצא את התוכן שלך בתוצאות החיפוש. גם אם הפוסט בבלוג שלך אינו מפרסם ישירות את המוצר או השירות שלך, אם הוא סיפק ערך לקורא, הוא יזכור את זה וכנראה יזכור גם את המותג שלך. ככל שתכתוב ותפרסם יותר פוסטים בבלוג, כך גדל הסיכוי שהמאמרים שלך יופיעו בתוצאות החיפוש כאשר מישהו יבצע מחקר על שירותים או מוצרים בתעשייה שלך.


בסופו של יום, מתן ידע רב ערך על התעשייה שלך בתוך הבלוג שלך יחזק את הקשר שלך עם הקוראים, מה שהופך אותך לאמין יותר כלפיהם. אם הם סומכים על המילה שלך, סביר להניח שהם יסמכו על המותג שלך.


03. שמור על חווית המשתמש פשוטה

חשוב מאוד לוודא שאתה לא מסבך דברים. יש להבטיח שחווית המשתמש נשמרת פשוטה. במונחים הפשוטים ביותר, UX עוסקת ביצירת חוויה מדויקת עבור משתמשי המוצר שלך. זה אומר לענות על הצרכים שלהם באמצעות המבנה, ההיררכיה והניווט של האפליקציה או האתר שלך.


טיפ בונוס: אם אתה מנסה לאסוף מידע ממבקרי האתר ולבקש מהם לענות על כמה שאלות, הקפד לעצור ולשאול את עצמך כיצד היית מרגיש כאשר אתה מוצג במצב דומה.


04. הוסף המלצות לאתר שלך

'התנהגות עדר' היא התנהגותם של אנשים בקבוצה הפועלים ביחד ללא כיוון ריכוזי.

אנשים מרגישים יותר בנוח לקבל החלטות אם הם מבינים שצרכנים שונים עם פרופילים דומים לשלהם בחרו מותג מסוים.


כאן הוספת המלצות לאתר שלך יכולה להקל על חלק זה בתהליך המחקר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלך. הצגת המלצות של לקוחות אמיתיים נותנת תובנה ודעות כנות לגבי המוצר שלך.


05. תנו להם הצעה טובה מכדי לוותר עליה

אם הגדרת הכל כמיטב יכולתך ועדיין מוצא שהעסק שלך לא פורץ את תקרת הזכוכית, אז הגיע הזמן להעלות את היתרון התחרותי שלך.


הוסף קצת wow-factor על ידי מתן עסקה ללקוחות שהם לא ימצאו בשום מקום אחר. למרות שאתה מסתכן בתואר "טוב מכדי להיות אמיתי", זה לא משנה כשאחרים יגלו שההצעה שלך לגיטימית וטובה מדי מכדי לוותר עליה.


ביבליוגרפיה: https://www.wix.com/blog/2019/03/psychology-tricks-increase-conversions/