top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

5 טיפים למיתוג עסקי מנצח

כשזה נוגע במיתוג העסקי של הבייבי שלך, אתה חייב לחשוב על הכל; החל מהלוגו, ועד לסגנון, לצבעים ולדרך שאתה מתבטא ברשתות החברתיות שלך. עליך לחשוב על שם מותג בלתי נשכח, על מסר חזק, ועל השארת סימן מסחרי נוצץ בכל מקום! אבל כיאה לאיש עסקים משגשג וממולח כמוך, אתה בטח יודע שזו רק ההתחלה של תהליך המיתוג שלך. כדי לעזור לך לבנות את המותג הכי מהמם בשוק, הכנו עבורך רשימה לוהטת של 5 טיפים שווים למיתוג עסקי מנצח.


1. גלה איך אנשים אחרים רואים אותך

"הדבר הכי מעניין במותג האישי שלך הוא לעולם לא מה שאתה מספר עליו, אלא מה שאחרים מספרים", כותב מייסד ויו"ר חברת השידוכים עטורת הפרסים פול בראנסון. "לכן, הדבר הראשון שעליך לעשות למען שגשוג וצמיחת המותג שלך הוא לדעת מה אנשים באמת חושבים עליך." פול מוסיף כי ישנם דרכים מגוונות אחרות לגלות כיצד אחרים באמת תופסים אותך: "חפש את עצמך בגוגל, היפגש עם קבוצת מיקוד (של חברים קרובים) וקבל את חוות דעתם, או בקש מקואצ'ר עסקי לערוך את ניתוח 360 הזה במקומך. "


2. בנה את הפלטפורמה המקוונת שלך

הבלוגר, הסופר, האסטרטג הדיגיטלי והדובר ג'ף בולאס ממליץ לך, "לבנות פלטפורמה מקוונת משלך כמו בלוג או אתר בבעלותך, להגביר את התוכן שלך ולעסוק בקהל שלך ברשתות חברתיות." בולאס מוסיף, "השתמש בלינקדאין, בפייסבוק, בטוויטר או אפילו בפינטרסט ובאינסטגרם. יש לך מגוון אפשרויות. מצא את הרשת החברתית שאיתה אתה הכי מסתדר. " "הסוד האמיתי" כותב בולאס, הוא: " לא לחכות להיות מושלם. פשוט להתחיל."

להלן מספר עצות שכדאי לזכור בעת יצירת המותג שלך:

  • שמור על אותנטיות

  • השמע קול שהוא ייחודי אך ורק לך

  • עצב את המותג שלך בצורה בלתי נשכחת

  • חשוב על סלוגן קולע ומנצח המבטא את יעודך

בנוסף, אל תשכח לשים את כל מאמציך בשיווק תוכן דרך בלוגים ורשתות חברתיות אחרות.


3. שלב את המותג שלך בכל מה שאתה עושה

מיתוג אישי צריך להיות חלק גדול מכל מה שאתה עושה. יש לקלוע אותו בחיים שלך, ממש כמו צמה. זה לא צריך להיות רק בבגדים שאתה לובש, אלא בכל פעולה שלך עם חברים ועמיתים עסקיים. המותג הפרונטלי שלך אמור ליישם את כל הדברים שאתה כותב עליו בבלוגים אונליין. למשל, על בעל מותג המסייע ליזמים להשתתף באירועי רשת ולהביא איתו את האדם שאחרים קראו עליו באופן מקוון. אף פעם אל תנסה להיות מישהו שאתה לא.


4. שמור על עקביות

בוא ננסה לרגע להיכנס לנעליו של לקוח ולחשוב על כל המותגים שהוא הכי נאמן להם. רוב הסיכויים שמותגים אלו הרוויחו את אמונתו רק בזכות האמינות שהם מביאים איתם. דוגמא מעולה תהיה דרופבוקס, שמצרפת את חתימת התיבה הכחולה שלה בכל הודעה שהיא שולחת. דוגמא זו מעידה על החשיבות של העקביות בעולם המיתוג העסקי! כפי שחנה פליישמן מציינת בהאבספוט, חברת פיתוח ושיווק אמריקאית, "כל נכסי התקשורת והשיווק שלך צריכים לספר את סיפור המותג שלך."


5. אל תנסה לרצות את כולם

הטיפ הכי חשוב מגיע מיונתן לונג, יו"ר חברת מרכז השליטה במדיה. לונג ביקש מעשרות בעלי עסקים, "אף פעם אל תנסו לרצות את כולם. זה לא ילך. פשוט תשאפו להיות המותג הטוב ביותר למספר ספציפי של משתמשים." במילים אחרות, בעל עסק הוא לא סופרמן. הוא לא באמת יכול לעשות הכל, ולרצות את כולם זו משימה בלתי אפשרית. המסר הכי חשוב כאן הוא אל תפחד להיות עצמך. אתה לא מעוניין בלרצות את כולם, אלא אך ורק את אלה שמעוניינים במוצר המסויים שאתה מציע. תישאר נאמן לעצמך וליכולות שלך. תמיד!


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page