top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

5 סימנים שהעסק שלך צריך אתר אינטרנט

אז סוף סוף הקמת עסק והגשמת את החלום שלך. למרות שידעת שבניית אתר אינטרנט זה שלב בסיסי בכברת הדרך שלך כעצמאי, אתה ממשיך לדחות את הקץ, ואומר לעצמך שאם העסק הצליח "סבבה" בלי אתר אינטרנט עד עכשיו - אתה לא באמת צריך את זה.


האם הדחיינות הזו פוגעת בך?

"אחרי החגים", "זה לא דחוף", "אולי בגל השני"- אלו כל הדברים שאתה אומר לעצמך כשבניית אתר אינטרנט לעסק עולה על הפרק. אם אתה עדיין על יושב על הגדר ומהרהר בשאלה האם בניית אתר שווה את הזמן והכסף, קרא את הסימנים הכי מובהקים לכך שהגיע הזמן לעשות את הצעד ולהתחיל:

1) העסק שלך קיים

אנחנו צוחקים, אבל רק קצת - ונסביר. בימינו, עצם קיומו של העסק שלך מצריך אתר אינטרנט. מחקר נרחב מצא כי 81% מהצרכנים מבצעים מחקר מקוון לפני שהם קונים משהו, ולא רק כשמדובר בפריטים שניתן לרכוש אונליין. האינטרנט הוא חלק עצום מהאופן בו אנשים מקבלים החלטות רכישה כיום. בין אם העסק שלך מציע מוצרים בחנות או נותן שירותים פיזיים, המקום הראשון בו רוב האנשים מחפשים את מה שאתה מוכר הוא האינטרנט. אז תחשוב על זה רגע, כמה לקוחות פוטנציאליים שחיפשו ברשת את הדברים שאתה מוכר פספסת בגלל שהעסק שלך לא עלה בתוצאות החיפוש? אוהו.

2) לקוח שואל איך אפשר למצוא את העסק שלך באינטרנט

בימינו, אתר אינטרנט הוא המכסה לסיר של העסק שלך. אנשים מצפים שלכל חברה ועסק תהיה נוכחות אינטרנטית. גם אם הם כבר יודעים על החברה שלך דבר או שניים, אתר אינטרנט זו הדרך הקלה ביותר לחפש את הכתובת שלך לפני שהם פיזית יוצאים מהבית, או לבדוק שוב את שעות הפעילות ולוודא שהם לא יוצאים לכיוונך לשווא. זכור - לצרכנים אין כוח להרים טלפון כדי לדעת מידע כל כך בסיסי וזעום. אתה אמנם יכול לרשום חלק מהמידע הרלוונטי באתרים כמו ילפּ או ברישום העסקי שלך בגוגל, אבל הלקוחות מאמינים יותר למידע שהם רואים באתר האינטרנטי של אותו עסק. אז אם כבר נשאלת על ידי לקוח אחד לפחות היכן הוא יכול למצוא אותך באינטרנט, הגיע הזמן להתחיל לעבוד על תשובה מספקת לשאלה זו ולבנות אתר לעסק שלך.

3) כל טקטיקות השיווק שאתה שומע עליהן מתבצעות באינטרנט

אם יוצא לך לקרוא מאמרים על יזמים ובעלי עסקים קטנים, בטח שמעת לא פעם את המושגים ״קידום אורגני״, ״שיווק במדיה חברתית״ או ״כתיבת תוכן שיווקית״. כל אלה הן טקטיקות שיווק שהמתחרים שלך כנראה כבר מרוויחים מהן, ואתה? אתה אפילו לא יכול לנסות את האסטרטגיות הקידומיות האלה אם אין לך אתר אינטרנט לקידום. הטקטיקות השיווקיות האלה הן יעילות ורווחיות יותר מאשר כל סוג אחר של פרסום, ואם אתה משקיע את כל הוצאות הפרסום שלך על שלטי חוצות ומודעות רדיו, המפץ הגדול יאחר מאוד לבוא.

4) הנכדים שלך חושבים שאין לך עסק בכלל

הילדים של ימינו. כל חייהם באינטרנט. מבחינתם, אם העסק שלך לא מקוון, הוא בכלל לא קיים. אם שמעת את הנכדים מרכלים על זה שאתה מרגל סמוי, והעסק שאתה טוען שיש לך הוא סיפור כיסוי - זה אומר שהם רואים יותר מדי סרטים, אבל זה גם בהחלט אומר שהגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט לעסק שלך. ילדים מכוונים אותנו אל העתיד. אם הדור הצעיר ביותר במשפחה שלך חושב שזה מוזר שלעסק שלך אין אתר, אתה צריך לצאת מנקודת הנחה שהם תמיד צודקים.

5) אתה מבין שאתה לא רוצה להתיישן

ככל "שתחזיק מעמד" זמן רב יותר ללא בניית אתר אינטרנט לעסק שלך, כך תמשיך להיות בלתי נראה ללקוחות פוטנציאליים. בימינו, בניית אתר אינטרנט היא חלק הכרחי בהקמת עסק, ואנשים לוקחים את זה כמובן מאליו. זה יכול להגיע למצב שאפילו לקוחות קיימים עשויים לתהות אם סגרת את העסק כי הם לא הצליחו למצוא אתר ברשת. הכל מסתכם בזה שאם אין לך אתר אינטרנט, אתה אוטומטית נתפס כפחות מקצועי מאחרים ואנשים לא יקחו אותך ברצינות.

ביננו? כבר ידעת שהגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט לעסק שלך עוד לפני הפוסט הזה. אז אם אתה באמת רוצה להצליח, התחייב לבנות אתר אינטרנט עוד השנה כדי שהעסק שלך יוכל לשמור על הלגיטימיות שלו ואולי אפילו להגדיל את הרווחים בשנים הבאות.

לין בניית אתרים מציעה בניית אתרים יוקרתיים ב- 1,000 ש"ח בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page