top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתר וורדפרס - מתי זה כדאי?

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות בניית האתרים הפופולריות בעולם, אך בדרך כלל בניית אתר שם תעלה אלפי שקלים רבים, וזה לא רק נגמר בדמי ההקמה - יש גם תחזוקת פלאגינים וביצוע שינויים עתידיים שעלולה להיות יקרה מאוד בחלוף השנים.

בשנים האחרונות פותחו בעולם בניית האתרים עוד ועוד פלטפורמות לבניית אתרים שמציעות בניית אתר בחינם ותחזוקה במחירים סמליים כמו למשל וויקס, סקווירספייס, שופיפיי ועוד.


אילו אתרים כדאי לבנות בוורדפרס?

1) אתר עם מאות עמודים – אתרים גדולים במיוחד, אתרים מורכבים עם מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, אינדקסים, משתמשים, אתרים עם מערכת ניהול נתונים מורכבת (דאטה בייס וצד שרת מורכבים בהתאמה אישית).


2) חנות אינטרנטית מורכבת במיוחד - אם אתם מעוניינים בפיצ'רים מותאמים אישית שלא כלולים במערכות מובנות כמו וויקס או שופיפיי, או אם אתם רוצים למכור ביותר ממטבע אחד (לדוגמה גם בשקלים וגם בדולרים).


3) אתרים שלמים רב-לשוניים עם שפות בעלות כיוונים שונים - אם אתם חייבים שכל האתר שלכם יהיה גם בעברית (מימין לשמאל) וגם באנגלית (משמאל לימין).


4) אתרים עם איזור משתמש - אם לאתר שלכם צריכה להיות הרשמה ואיזור משתמשים מותאם אישית ברמה אשר דורשת תכנות - כדאי לכם לבנות את האתר שלכם בוורדפרס.


1) אם אתם צריכים אתר תדמית אינפורמטיבי בשפה אחת (או בכמה שפות בעלות אותו כיוון) - הרוב המוחלט של העצמאיים ושל בעלי העסקים צריך אתר תדמית שישמש אותם כ"כרטיס ביקור" או כתיק עבודות (גלריה). אתרי תדמית מורכבים מטקסטים, תמונות וסרטונים בדרך כלל.


2) אם אתם צריכים אתר במהירות - החשיבות של וויקס באה לידי ביטוי בעקבות מגיפת הקורונה; המון בעלי עסקים מכל הסוגים הבינו שהם חייבים נוכחות באינטרנט, ואין מהירה מוויקס למשימה זו.

בעלי עסקים שצריכים אתר כדי לגייס לקוחות בטווח הקצר ובמהירות האפשרית, יוכלו לעשות זאת מהר משמעותית באמצעות וויקס. בוויקס ניתן לבנות אתרים במהירות ובקלות במערכת שמאוד מזכירה את ה-Powerpoint של Microsoft.

רוב העצמאיים ובעלי העסקים שפונים אלינו צריכים אתר תדמית לעסק המורכב מתמונות, סרטונים וטקסטים (מוזמנים להתרשם מאתרים שבנינו כאן: www.lin.co.il/websites)


3) חנויות אינטרנטיות וקטלוגים - אם אתם רוצים להציג את המוצרים שלכם או להציג אותם וגם לשלב סליקה באשראי באתר כדי שיוכלו לרכוש אותם - תוכלו לעשות זאת בוויקס במחיר שיגרום לכם לצחוק בקול רם.


(לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם בנושא).

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page