top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתר לעורכי דין

אפשר לומר שבניית אתר לעורכי דין תופסת תאוצה בשנה האחרונה. אנחנו עוברים תקופה של שינויים. נגיף הקורונה מכריח את כולנו לשנות הרגלים ולהתאים את חיינו למצב הנוכחי החדש. הלמידה והעבודה מרחוק לא פסחו על עולם עורכי הדין, ואלו החלו בבניית אתרים, קטנים או גדולים ככל שיהיו. אם אתה רק מתמחה, או עורך דין בעל רז׳ומה מרשים, סביר להניח שאתה שוקל אם ומדוע כדאי לך לבנות אתר למשרד שלך. במאמר זה נציג בפניך 5 סיבות משכנעות מספיק לבניית אתרים לעורכי דין. אבל נתן לך ספוילר קטן, אתר אינטרנט הוא מרכיב חובה בארסנל שלך.

1) בניית אתר לעורכי דין מקלה על הלקוחות במציאת המשרד

גם אם אנשים כבר מכירים את המשרד ומודעים למותג שלך, הם עשויים לחפש אותך באופן מקוון לפני שיתקשרו אליך. זה מובן, ובדרך כלל לאנשים אין זמן לשנן מספר טלפון מפרסומת ברדיו או מודעת חוצות. אם זה מספיק חשוב והם מעוניינים, הם יזכרו את שם המותג ופשוט יכתבו אותו בגוגל. ומי שלא שם? לא קיים. באתר אינטרנט למשרד שלך תוכל לשתף את כתובת הדוא״ל שלך, מספר הפלאפון, הכתובת, תחומי העיסוק וכל דבר אחר שרק תרצה.

2) בניית אתר לעורכי דין בונה איתה אמון

למרות שהאינטרנט קיים בחיינו כמה עשורים בלבד, הוא התפתח במהירות מפעימה ונרחבת. על פי סקירת החוק הלאומי, 74% מהצרכנים מבקרים באתר של משרד עורכי דין כדי לנקוט בפעולה. 74% זה כמעט שלושת רבעי מהאנשים. הנוכחות של אתר אינטרנט לעורכי דין היא בסיסית וכמעט מובנת מאליה, ובניית אתר אינטרנט לעורכי דין מסייעת ביצירת האמון של האנשים בעסק. במקרה שלמשרד עורכי דין אין אתר אינטרנט, סביר להניח שהוא מפסיד הרבה מאוד כסף. לכן, בניית אתרים לעורכי דין היא המקבילה המודרנית לקורות חיים - היא משדרת אמון.

3) בניית אתר לעורכי דין חיונית לקידום העסק

אם בכוונתך לבצע שיווק מקוון כלשהו, ​​אתר אינטרנט הוא מרכיב קריטי בזירת הקידום והמכירות. רוב סוגי הפרסום המקוון נכנסים לקטגוריית קידום ממומן. המשמעות היא שאתה משלם רק עבור מודעות שאנשים לוחצים עליהן. כאשר מישהו לוחץ על פרסומת מקוונת, זה מפנה אותו ישירות לאתר כלשהו. גם אם אתה מתכנן לפרסם באופן מקוון בעתיד וגם אם לא, כדאי לך להשאיר את האפשרות פתוחה ולבנות אתר אינטרנט למשרד שלך. בנוסף לבניית אתרים לעורכי דין, פלטפורמות מדיה חברתית, כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואחרות הן צורה פופולרית נוספת של קידום העסק. בניית אתר אינטרנט למשרד שלך עם חשבונות מדיה חברתית יבטיחו משיכת מבקרים, מעריצים ועוקבים מתכנים שאתה משתף גם למען קידום אורגני.

4) בניית אתר לעורכי דין היא במה לתחומי העיסוק של המשרד

בין אם אתה מתעסק בנושא יחיד או מתמקד בכמה תחומי עיסוק, האתר שלך יכול להעביר את זה בפירוט ללקוחות פוטנציאליים. תחומי העיסוק שלך הם הקריטיים ביותר עבור אנשים, בין אם הם שמעו על המשרד שלך ובין אם הם סתם מחפשים באינטרנט עורך דין. בניית אתרים לעורכי דין מאפשרת למבקרים לזהות במהירות אם אתה יכול לעזור להם בבעייתם הנוכחית. זה יכול להגדיל את הסיכויים לקבל דוא"ל או שיחת טלפון מלקוחות פוטנציאליים שאתה מחפש למשוך.

5) בניית אתרים לעורכי דין מאפשרת לך להיות איש מכירות 24/7

לכולנו יש חיים מחוץ לעבודה, למעט אתר האינטרנט שלך. בניית אתרים לעורכי דין מסייעת לעסק שלך לעבוד מסביב לשעון. הוא תמיד שם, מוכן להיפגש ולברך מבקרים חדשים או חוזרים שמחפשים אותך באינטרנט. לפי מחקר נרחב שהתבצע בארצות הברית, הביצועים הטובים ביותר באתרים לעורכי דין היו בשעות בערב, ואלו הניבו כ-29.2% מכל ההגשות בטופס יצירת הקשר. במילים אחרות, הגשות הטפסים המשמעותיות ביותר קורות לאחר שעות פעילות המשרד, כאשר איש אינו זמין לענות לטלפונים. לכן, בניית אתר לעורכי דין עוזרת בייצור לידים מתמידים סביב השעון.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page