top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים - 5 טיפים לשיפור האתר שלך במובייל

עולם בניית האתרים לא סובב רק סביב הגלישה מהמחשב השולחני. הסמארטפונים והטאבלטים השתלטו על העולם, והם השיטה המועדפת ביותר על הצרכנים לגלישה באינטרנט. למעשה, ללא ספירה של הביקורים מהטאבלטים, הסמארטפונים מהווים כ-52% מתעבורת הגלישה העולמית כבר ברבעון הראשון של 2020. זו אחת מהסיבות שאתרי המובייל חייבים להציע ביצועים טובים - הכי טובים.

עיצוב מגושם או פונקציונליות לקויה של אתרים מותאמים למובייל עלולים להוביל לתסכול לקוחות ובסופו של דבר לאובדן מכירות. במאמר זה נחלוק איתך 5 טיפים מהמומחים בתחום לשיפור האתר המותאם שלך למובייל.

1. ספק אפשרויות פעולה קלות באתר המותאם שלך למובייל

השאיפה האמיתית בעולם בניית האתרים, היא שחווית המשתמש תישמר באותה מידה במובייל כמו במחשב שולחני. לכן, באתר המותאם שלך למובייל, אתה חייב לספק אפשרויות פעולה קלות ככל האפשר למבקרים. לדוגמה, הוסף פיצ׳ר של "התקשרו עכשיו", וזה בעצם יקשר את הגולשים באופן ישיר מאתר המובייל למספר הטלפון שלך. בעזרת לחיצה פשוטה, המשתמשים יכולים להתקשר אליך ולהתעניין אודות העסק שלך. מומלץ להוסיף לאתר המובייל שלך גם סמלי כפתורים נוספים כמו לדוא"ל, לפלטפורמות מדיה חברתית, למפות ועוד.

2. הצע נגישות לכל המשתמשים

אתר טוב הוא אתר שמותאם לכולם ללא יוצא מן הכלל. בדיוק כמו שהאתר שלך לגולשים מהמחשב השולחני מותאם לכלל סוגי האוכלוסייה, דאג שכך יהיה גם האתר שלך במובייל. תכנון ממוקד של נגישות המשתמש הוא קריטי לחווית הגלישה הראשונית באתר המובייל שלך. כדי להיות נגיש לכולם וליצור לכלל המשתמשים אינטראקציה מוצלחת עם האתר שלך, הפוך את הלחצנים והגופנים לגדולים מספיק.

3. שים את המהירות והפשטות בראש סדר העדיפויות

בימינו, הסבלנות של האנשים פוקעת מהר. כשאנשים גולשים באתר לך, הם ממש לא בקטע של לקרוא פסקאות על גבי פסקאות. לכן, עליך לשים את המהירות והפשטות בראש סדר העדיפויות. וודא שהאתר שלך במובייל נטען במהירות ומציע חוויה מרתקת שקל לנווט בה. תן לקהל שלך תמונה ברורה ופשוטה של ​​הרעיון הכללי ושמור על מינימליות אינפורמטיבית. מה שיעזור ליעילות במיוחד, הוא השימוש בפריסות בהתאמה אישית המאפשרות למשתמשים למצוא במהירות את מה שהם מחפשים. אם אתה טרם יודע מה היא הפריסה הכי נכונה לאתר האינטרנט שלך, כנס לכאן דחוף.

4. כשאתה מתכנן את האתר שלך למובייל, התרכז אך ורק בו

במקום לאכול את הראש על איך תוכל לשפר את האתר שלך לגולשים מהמחשב השולחני, התרכז באיך תוכל לשפר את האתר שלך במובייל. כדי לעשות זאת, דמיין שהאינטראקציה העיקרית והיחידה שיש ללקוחות שלך עם העסק שלך היא אך ורק דרך האתר במובייל. לאחר שהצלחת לבנות חווית משתמש מדהימה למשתמשים בכאתר המובייל שלך, כנס אליו דרך הסמארטפון הפרטי שלך וחשוב שוב על הערכים שתוכל להוסיף על מנת ליצור את החוויה הכי טובה שיש.

5. בנה את האתר שלך בוויקס

אם הגעת עד לכאן, בטח הבנת כמה רבה החשיבות להתאמת אתר האינטרנט שלך למובייל. אם לאתר שלך אין גרסה מותאמת למובייל, הסיכויים שהוא יופיע בגוגל הם קלושים ואתה עלול לאבד מבקרים פוטנציאליים רבים. בניית אתר בוויקס מקנה לך גרסא מותאמת למובייל באופן אוטומטי. טכנולוגיית ההתאמה האישית המדהימה של וויקס מציעה את חוויית המשתמש הכי טובה תוך כדי שילוב של טאץ׳ אישי משלך. בעזרת הגרסא המותאמת למובייל של וויקס, אתה לא רק מציע למבקרים שלך חווית משתמש נהדרת, אתה גם תורם לקידום האורגני שלו.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page