top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים בגבעת שמואל - ובכל מקום בעצם

בניית אתרים. המושג הזה נמצא פשוט בכל מקום.

מגיפת הקורונה הגבירה את המודעות לבניית אתרים לעסקים בכל רחבי העולם.

בעלי חנויות ומשרדים שלא יכלו להגיע למקום העבודה (או שלא יכלו לקבל את קהל לקוחותיהם), היו חייבים למצוא אפיק אחר למכירה ובימים אלו שרובנו בבית - מה טוב יותר מבניית אתר לעסק.


לפני שנתחיל לדבר על יתרונות בניית אתר לעסק, אתם בוודאי תוהים מדוע כותרת המאמר היא בניית אתרים ברמת גן.


התשובה היא פשוטה; כפי שבעלי חנויות עברו למכור את המוצרים שלהם דרך האתר שלהם, גם בוני האתרים יכולים לתת שירותי בניית אתרים אונליין - ללא פגישה.

הקורונה האיצה את תהליך ה"אונליין" - ניתן כיום לבנות אתר אינטרנט מבלי להיפגש, לחסוך זמן יקר וכמובן לשמור על ההנחיות על מנת להביא לסיום מגיפת הקורונה.

בניית אתרים בגבעת שמואל, בניית אתרים בדרום, בניית אתרים בחדרה - ניתן לבנות אתר מכל מקום!


בניית אתרים - יתרונות

1) בניית אתרים מאפשרת לנו כבעלי עסקים למכור את המוצרים או את השירותים שלנו אונליין - מבלי לצאת מהבית ומבלי להיות תלויים במזג האוויר או במגיפות למיניהן.


2) בניית אתרים מאפשרת לכם לשמור את פרטי הרוכשים, ולהציע להם בעתיד לרכוש מוצרים נוספים באמצעות ניוזלטר, SMS וכו' - כשמוכרים בחנות פיזית, לא תמיד המידע הזה היה נשמר.


3) בניית אתרים משפרת את התדמית של העסק שלכם - בעולם הדיגיטלי של ימינו, גם כאשר אנשים מקבלים המלצה על העסק שלכם, הם ישר יחפשו אתכם בגוגל.

במידה שיחפשו את שם העסק שלכם וימצאו אתכם בתוצאה הראשונה - זה ישפר את התדמית שלכם משמעותית ויצור אצל הלקוחות הפוטנציאליים תחושת ביטחון.


4) בניית אתרים תאפשר לכם לגייס לקוחות חדשים - בין אם תקדמו את האתר באופן אורגני ובין אם באופן ממומן - ההזדמנויות הן אדירות. תהיה לכם האפשרות לגייס לקוחות חדשים דרך מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל ודרך הרשתות החברתיות הפופולריות.


בניית אתרים - סוגים פופלריים

1) בניית אתר תדמית - אתר תדמית הוא אתר שנועד לשמש את העסק כמעין "כרטיס ביקור". בהמשך לפסקה הקודמת, כשאנשים ירצו לקרוא עליכם, הם יחפשו את השם שלכם בגוגל במטרה למצוא את האתר של העסק שלכם. באתרי תדמית בדרך כלל תוכלו לקרוא על אודות העסק, על השירותים שהוא מציע, לעיתים לראות גלריית פרויקטים ובין היתר המלצות מלקוחות.


2) בניית חנות אינטרנטית - חנויות אינטרנטיות מיועדות לבעלי עסקים אשר מוכרים מוצרים פיזיים בעיקר כמו למשל חנויות בגדים, חנויות רהיטים, מוצרי חשמל, מזרונים ועוד ועוד...

באמצעות חנות אינטרנטית ניתן למכור אונליין באמצעות כרטיס אשראי, בכל יום ובכל שעה, ולהגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות בארץ ומחוצה לה.


מעוניינים בבניית אתר או בבניית חנות אינטרנטית? נשמח לעמוד לשירותכם.

מחיר בניית אתר - 1000 ש"ח כולל מע"מ

מחיר חנות אינטרנטית - 1500 ש"ח כולל מע"מ

המחירים לא כוללים דומיין ואחסון אך נעזור למי שצריך ברכישתם.

לין בניית אתרים עזרה ללמעלה מ-400 בעלי עסקים לחסוך למעלה מ-1,000,000 ש"ח בבניית אתרים.


הזמינו שיחת ייעוץ או התקשרו עכשיו 073-375-33-00


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page