top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים בוויקס | חיסכון של אלפי שקלים

בניית אתרים בוויקס. הגיע הזמן שתדעו במה מדובר. פלטפורמת וויקס לבניית אתרים היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר בעולם עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים במערכת.


לפני שנדבר על בניית אתרים בוויקס ועל היתרונות הרבים שבה, נתחיל בשיעור היסטוריה קצר:


כתובת האתר הרשמי של וויקס: WiX.com


לין בניית אתרים היא סוכנות וויקס הגדולה בישראל המציעה בניית אתר וויקס ב-1,500 ש"ח (לפני מע"מ).


מה זה וויקס?

וויקס היא פרי מוחם של 3 המייסדים הישראלים אבישי אברהמי, נדב אברהמי וגיורא קפלן. הרעיון נולד (על שפת הים) בזמן שהם הקימו אתר אינטרנט שיהיה בסיס לרעיון סטארט-אפ נוסף. השלישייה המתמצאת בטכנולוגיה גילתה מהר מאוד כי יצירת אתר משלהם הייתה קשה, מתסכלת ויקרה מאוד. החוויה המייסרת הייתה זו שהובילה אותם לבנות פלטפורמה שתאפשר לכל אחד בניית אתר לעסק שלו (או לכל מטרה אחרת) ללא שום כישורי קידוד או עיצוב.

וויקס נולדה בשנת 2006, ומאז החברה התפתחה למובילה בבניית אתרים. וויקס מחויבת לספק את התכונות והיכולות העדכניות ביותר המאפשרות לכל אחד בניית אתר יוקרתי.


אז מה אפשר לעשות בפלטפורמת וויקס לבניית אתרים?

בפלטפורמת וויקס לבניית אתרים אפשר לבנות אתרים לעסקים, לעמותות, לאמנים או לכל מטרה חוקית אחרת שתרצו - לגמרי בחינם. אם יש לכם ידע בחוויית משתמש ובעיצוב, תוכלו להשתמש בכלים אשר וויקס מציעה לבניית אתרים ולבנות את האתר שלכם לגמרי בעצמכם ללא ידע מטרים בתכנות.


אם זה בחינם, איך וויקס מרוויחה כסף? נקודה מצויינת. נכון, בניית אתרים בוויקס היא חינמית לחלוטין; אך אם תרצו שבאתר לא יופיעו פרסומות של וויקס, ואם תרצו שכתובת האתר (דומיין) תהיה כתובת מותאמת אישית לעסק שלכם, תצטרכו לשלם לוויקס פעם בחודש או פעם בשנה (המחירים משתנים בהתאם לסוג האתר ולמסלול שתבחרו בו).


אם אין לי את הידע בבניית אתרים, האם יש אנשים שעוסקים בבניית אתר וויקס? התשובה היא כן! וויקס עובדת בשיתוף פעולה עם מספר רב של שותפים ברחבי העולם (Wix Partners). לין בניית אתרים היא שותפת וויקס הגדולה ביותר בישראל כיום ומציעה בניית אתרים ב-1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם בנושא 073-375-3300).


אילו סוגי אתרים ניתן לבנות בוויקס?


1) בניית אתרי תדמית לעסקים, לעמותות, לאמנים ולכל מטרה חוקית אחרת

בין אם מדובר במשרד עורכי דין ובין אם במכון קוסמטיקה, בעידן החדש כל עסק פשוט חייב אתר תדמית לעסק. בניית אתר אינטרנט לעסק שלנו תשפר את התדמית שלנו משמעותית בקרב לקוחותינו הקיימים ולקוחות פוטנציאליים אשר יחפשו אותנו בגוגל. בוויקס תוכלו לבנות אתרי תדמית מדהימים בקלות ובמהירות.

2) בניית חנויות אינטרנטיות כולל סליקה מאובטחת באשראי

כאשר אנו פותחים חנות פיזית, אפשר לומר שאנחנו די מוגבלים במספר הלקוחות הפוטנציאליים שיכולים להיות לנו. עם ההתפתחות הטכנולוגית והשינויים בהרגלי הצריכה הודות לרשת האינטרנט, כל בעל עסק יכול לפתוח חנות אינטרנטית ולהתחיל למכור את המוצרים שלו אונליין!

3) בניית אתר בלוג

אוהבים לכתוב? רוצים לכתוב במקום משלכם? בניית אתר בלוג זה בדיוק מה שחלמתם עליו. בוויקס תוכלו לבנות אתר בלוג עם קטגוריות שיכול לשמש לכם כאתר מתכונים, טיפים בכל מיני נושאים ואפילו לגייס לידים ובסופו של דבר - לעשות מזה כסף!

4) בניית דפי נחיתה דף נחיתה כשמו כן הוא – דף שנוחתים בו. אם יש לכם מוצר או מבצע חדש שתרצו לפרסם, דף נחיתה זה בדיוק מה שאתם צריכים. בוויקס ניתן לבנות דפי נחיתה מדהימים בקלות ובמהירות, מותאמים גם למחשב וגם למובייל.

מי צריך לבנות אתר בוויקס? אם הגעת למסקנה שהאתר שאתה צריך נכנס לקריוטריונים של סוגי האתרים שציינו, אתה צריך לבנות אתר בוויקס. כל מי שמעוניין לבנות אתר חדשני ורענן ולחסוך אלפי שקלים בבניית האתר צריך לבנות אתר בוויקס.

אילו מאפיינים וכלים יש בוויקס?

בונה אתרים אינטואיטיבי – וויקס אדיטור (עורך האתרים של וויקס) הוא פשוט הכלי הכי מדהים שתפגשו לבניית אתרים. תוכלו להזיז שם אלמנטים בגרירת עכבר או באמצעות המקלדת, להשפיע על טקסט ותמונות ממש בקלות וליהנות ממערכת שלמה שתשרת אתכם נאמנה בבניית האתר לעסק שלכם.

  • מאות תבניות מעוצבות – אין לכם ידע בעיצוב? אין לכם מושג מה זה חווית משתמש? תוכלו לבחור בתבנית מוכנה של אתר מתוך מאות תבניות מדהימות ויוקרתיות שהמעצבים הטובים והמוכשרים בעולם בנו אך ורק עבורכם!

  • עיצובים בהתאמה אישית – תוכלו לשלב באתר שלכם את כל הצבעים, הפונטים והתמונות שרק תוכלו לחלום עליהם.

  • אחסון מאובטח ברמה הגבוהה ביותר – בניגוד לפטפורמות אחרות, בוויקס אין בעיות אבטחה. תוכלו לישון בראש שקט ולדעת שהאתר שלכם מאוחסן בשרתים המאובטחים ביותר.

  • תצוגה אופטימלית לנייד – כיום 82% מהגולשים גולשים דרך הטלפון הנייד. אין דבר חשוב יותר מבניית אתרים מותאמים למובייל; ובוויקס תוכלו לעשות זאת בקלות.

  • עורך תמונות – ממש כמו פוטושופ אונליין תוכלו לערוך תמונות קיימות או שהעליתם בתוך העורך של וויקס (תוכלו להעלים רקע לבן מתמונה, לחתוך תמונות, לשים שכבות של צבע ועוד ועוד)

  • הטמעת קוד HTML – תוכלו להטמיע באתר קודי HTML ללא בעיה.

  • בלוג – תוכלו להוסיף מערכת של בלוג לאתר שלכם, להעלות מאמרים על בסיס קבוע ולהתקדם קידום אורגני בגוגל.

  • חנות אינטרנטית – בוויקס תוכלו לבנות חנות אינטרטית לעסק שלכם ולמכור אונליין! כל המערכת כבר מוכנה, כל מה שצריך לעשות זה רק לעצב את האתר ולהעלות את המוצרים.

  • שיווק בדוא"ל – קמפיינים במיילים ללקוחות שלכם זה משהו חשוב לשמירה על קשר עמם. בוויקס יש מערכת שיווק במייל כולל מעקב וסטטיסטיקות.

  • צ'אט חי – תוכלו לשלב באתר שלכם צ'אט אונליין ולקבל הודעות ממבקרים באתר בזמן אמת.

  • תיבת דואר מותאמת אישית לדומיין שלכם – על G SUITE כבר שמעתם? היום קוראים לזה Google Workspace אז וויקס וגוגל עובדות בשיתוף פעולה כדי להנגיש לקוחות וויקס את המייל הכי טוב בעולם – GMAIL. רוצים מייל עם הסיומת של הדומיין שלכם? בוויקס תוכלו להגדיר זאת תוך מספר דקות ובמחיר אטרקטיבי לכל כיס!

האם אפשר לקשר את הדומיין שלכם לאתר וויקס? התשובה היא חד משמעית - כן! ניתן לקשר כל דומיין לאתר הוויקס שלכם ולהסיר את הפרסומות של וויקס מהאתר. יש לשלם לוויקס פעם בשנה (או כל חודש אבל זה יוצא קצת יותר יקר) על מנת לקשר את הדומיין שלכם לאתר וויקס ולבטל את הפרסומות של וויקס באתר.

ביבליוגרפיה:

לין בניית אתרים היא סוכנות וויקס הגדולה ביותר בישראל. נשמח לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים בבניית האתר שלכם או בעיצוב האתר שלכם מחדש.

התקשרו עכשיו 073-375-3300

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page