top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים בחינם - מדריך קצר למתחילים

אז יש לכם עסק חדש ואתם מחפשים שירות של בניית אתרים? יש לעסק שלכם אתר שכבר לא נראה טוב ואתם מעוניינים לבנות חדש? המאמר הזה בשבילכם.

בניית אתרים באופן כללי הולכת וצוברת תאוצה עם ההתקדמות הטכנולוגית והמעבר לדיגיטל. ניתן לומר שכל עסק פשוט חייב נוכחות ברשת האינטרנט בין אם זה ברשתות החברתיות ובין אם במנוע החיפוש הפופולרי של גוגל. במשך שנים רבות, אנשים שילמו אלפי ועשרות אלפי שקלים על בניית אתרים. הודות להתפתחות הטכנולוגית הכבירה, יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בפלטפורמה לבניית אתרים בחינם כגון בניית אתרים בוויקס (www.wix.com). לפני שנציג בפניכם את היתרונות שבשימוש בפלטפורמה חינמית לבניית אתרים, נסקור בקצרה את כל מה שחשוב לדעת לפני שתיגשו בעצמכם לפלטפורמה לבניית אתרים:


1) אפיון של אתר אינטרנט – אפיון מלשון מאפיינים; יש לאפיין את האתר בטרם בנייתו. איך מתחילים לאפיין אתר? אפשר לעשות זאת גם באמצעות דף ועט. תחילה כתבו את שמות העמודים שתרצו באתר שלכם ואז חלקו אותם; אילו עמודים יהיו בתפריט הראשי של האתר ואילו עמודים יהיו פנימיים / מוסתרים / יופיעו כתתי עמודים.

אם אין לכם ידע מקצועי באפיון אתר אינטרנט, אנו ממליצים לכם לקחת השראה מאתרים של בעלי עסקים אחרים מאותו התחום שלכם וכך ליצור את האפיון המושלם.


2) יצירת חווית משתמש – פשוטו כמשמעו; יש ליצור באתר חוויה לגולשים שתאפשר להם בין היתר להתמצא באתר בקלות, להרגיש ביטחון (בעיקר כשמדובר בחנות) ושתביא את המותג שלכם לידי ביטוי. ניתן לומר שחווית משתמש באתר מושפעת הרבה מהעיצוב של האתר ועל זה נרחיב בסעיף הבא. אם אין לכם ידע מקצועי ביצירת חווית משתמש, אנו ממליצים לכם לקחת השראה מאתרים שאהבתם (לאו דווקא של בעלי עסקים מאותו התחום).


3) עיצוב – האתגר הגדול ביותר בבניית אתרים הוא עיצוב נכון ואטרקטיבי של האתר שלכם. כשמדברים על עיצוב, מדברים על בחירת הצבעים, פונטים (צורת הטקסט), תמונות, סרטונים ואייקונים.

· איך בוחרים צבעים לאתר? – לפני הכל זה על טעם ועל ריח, אין (בגדול) צבעים שהם נכונים או לא נכונים. זה תלוי מה אתם רוצים לשדר (כמה דוגמאות: שחור-לבן-זהב או שחור-לבן-כסף יכול לשדר יוקרה ואמידות, כחול על גווניו יכול לשדר רוגע ואדום יכול לשדר שמחה מצד אחד ומצד שני גם אזהרה). כשאתם בוחרים צבע לרקע של האתר או לחלק ממנו, חשוב לבחור צבע מנוגד לו לטקסט של האתר. למשל אם הרקע כחול כהה, כדאי לבחור בצבע בהיר לטקסט כמו לבן. דוגמה נוספת – אם הרקע לבן, כדאי לבחור בטקסט שהוא כהה יחסית כמו לדוגמה כחול כהה, בורדו, שחור וכד' – תלוי באילו מערכת צבעים ושילובים בחרתם).

· איך בוחרים פונטים לאתר? – גם כאן התשובה היא עניין של טעם (בגדול!). זה תלוי מה תרצו לשדר ומה המותג שלכם אמור לשדר. אם תרצו לשדר משהו יוקרתי, עדיף לבחור בפונט דק וארוך יחסית ולא בפונט עבה וצפוף. חשוב לבחור בפונט שיתכתב עם הפונט של הלוגו שלכם כדי ליצור שפה עיצובית משותפת.

· איך בוחרים תמונות לאתר? – התשובה לשאלה הזאת היא קלה. יש לבחור בתמונות שקשורות לעסק שלכם. אם יש לכם תמונות מקוריות שלכם באיכות גבוהה מה טוב; אבל גם אם זה לא המצב, יש היום הרבה תמונות חינמיות לשימוש מסחרי ברחבי האינטרנט.

כעת, נסקור את היתרונות שבשימוש בפלטפורמה לבניית אתרים:

ניקח למשל את וויקס; הפלטפורמה העיצובית לבניית אתרים הפופולרית בעולם. למה לוויקס יש יותר מ-150 מיליון משתמשים ברחבי העולם? בגלל שאין צורך להיות תלוי במי שבנה לכם את האתר כל הזמן. בניגוד לוורדפרס ופלטפורמות אחרות בקוד פתוח, בוויקס אתם יכולים לבנות את האתר בעצמכם ללא ידע בתכנות או לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם, ולאחר מכן תוכלו לנהל את האתר לגמרי בעצמכם ומבלי לשלם / להיות תלויים באף אחד! תוכלו להשפיע על עיצוב האתר – באפשרותכם ליהנות מגישה מלאה לעיצוב האתר מבלי כל ידע בתכנות. באפשרותכם יהיה להוסיף דפים חדשים, לערוך את התוכן באתר וכמובן לעדכן תוכן על בסיס קבוע.

בוויקס יש את הפונטים הכי חדשניים, מאגרי תמונות לשימוש חופשי באתר, ומערכת שיווקית שלמה כגון ניוזלטרים במייל, חנות ועוד ועוד.

בנוסף, בפלטפורמה החינמית לבניית אתרים וויקס, אין בעיות אבטחה! בניגוד לאתרי וורדפרס שנפרצים על בסיס קבוע, בוויקס לא מתעסקים עם ענייני אבטחה. אם יהיה לכם אתר וורדפרס ויפרצו אליו, אף אחד לא ייקח אחריות (וגם אם מישהו כן ייקח אחריות, תצטרכו לשלם לו אלפי שקלים עבור שחזור האתר ותיקון הנזק).

גם אם אין לכם ידע באפיון אתר אינטרנט, יצירת חווית משתמש ועיצוב, תוכלו למצוא בונה אתרים בוויקס שיעצב עבורכם את האתר במחיר חד פעמי, ולאחר מכן תתנהלו מול וויקס בעצמכם ותיהנו משקט נפשי ואפס דאגות.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page