top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים ליועצי משכנתאות - כל מה שצריך לדעת

ייעוץ משכנתאות ללא ספק הולך ונהיה פופולרי יותר ויותר בימינו.

עד שהמקצוע הזה הגיע לקדמת הבמה, אנשים מצאו את עצמם נלחמים בבנקים על קבלת משכנתא ועל תנאיה - מבלי להבין שיועץ המשכנתאות של הבנק מייצג את האינטרסים של הבנק!

כיום, אנשים אשר מגיעים לבנק בליווי יועץ משכנתאות באופן פרטי, עשויים לחסוך עשרות עד מאות אלפי שקלים בהחזר המשכנתא הכולל שלהם - וזה מדהים.


במאמר זה נדבר על בניית אתרים ליועצי משכנתאות; האם זה חיוני? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים? וכיצד ניתן לגייס לקוחות חדשים באמצעות אתר אינטרנט.


גם בעולם של פה לאוזן תמיד יחפשו אתכם בגוגל. ישמעו את השם שלכם איפשהו, מחבר או ממשפחה, וירוצו לחפש את השם שלכם כדי לקרוא על אודותיכם ולהתרשם מהשירותים שאתם מציעים בתור יועצי משכנתאות.


מה צריך להכין לפני שמתחילים לבנות אתר?


1) לוגו - לוגו הוא הבסיס לעיצוב של האתר. פנו למעצב/ת גרפי/ת מקצועי/ת שיעצבו לכם את הלוגו המושלם בשבילכם. (אם אינכם מכירים מעצב/ת גרפי/ת נשמח לעזור לכם בנושא)

תוכלו לשלב בלוגו אלמנט כמו מפתח, דלת, בניין או כל דבר שקשור לעולם ייעוץ המשכנתאות - אבל בכל אופן, הכי חשוב שתתחברו אליו ושתרגישו שהוא באמת מייצג אתכם.


2) אודות - כתבו על אודותיכם. דאגו לפרט את הנסיון התעסוקתי שלכם והציגו את היתרונות שלכם. חשוב לכתוב גם את איזורי מתן השירות שלכם במידה שהדבר רלוונטי.


3) השירותים שלכם - כתבו בהרחבה על השירותים שאתם מציעים. יועצי משכנתאות רבים מתמחים גם במשכנתא הפוכה, במחזור משכנתא והלוואות באופן כללי ועוד.


4) תמונה מקצועית - כשמדובר באתר של יועץ משכנתאות, אנו ממליצים לשים תמונה באיכות גבוהה שלכם, על מנת לתת תחושת ביטחון ללקוחות הפוטנציאליים.


למה יועץ משכנתאות צריך אתר?


1) שימוש באתר ככרטיס ביקור - האתר שלכם יציג אתכם ואת השירותים שאתם מציעים וממש ישמש עבורכם ככרטיס ביקור לכל דבר ועניין. תוכלו לשלוח את האתר ללקוחות פוטנציאליים ולפרסם אותו ברשתות החברתיות.


2) לשפר את התדמית והנוכחות בגוגל - במידה שיהיה לכם אתר, תוכלו לרשום אותו ל-Google Search Console ולהופיע במנוע החיפוש של גוגל כשיחפשו את השם שלכם.


3) כדי לגייס לקוחות - אתר אינטרנט יאפשר לכם לגייס לקוחות שמתעניינים בייעוץ משכנתאות באופן ממומן ו/או באופן אורגני


לסיכום, ניתן לומר שהחשיבות של בניית אתרים ליועצי משכנתאות היא כבירה!


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page