top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

הדומיין Cola.co.il מוצע למכירה ב-1,000,000₪

שוק הדומיינים רותח. עם זאת, דומיין פרימיום ישראלי שמוצע למכירה במיליון ש"ח זה לא דבר שרואים כל יום. למעשה דומיינים פרימיום נמכרו בהון עתק גם לפני תקופת הקורונה, כשהבינלאומיים שבהם נמכרו גם במעל למיליון דולר.


מה זה דומיין בכלל?

דומיין הוא הכתובת שאנשים מקלידים בדפדפן כדי להגיע לאתר. בדומה לטביעת אצבע, כל דומיין ייחודי לאתר ספציפי ואינו ניתן לשיתוף או לשכפול עם אתרי אינטרנט אחרים. אם תסתכלו בחלק העליון של דף זה, תראו שהדומיין הוא www.lin.co.il.


דומיינים נוצרו כדרך ידידותית לאדם לגשת לפרוטוקול האינטרנט (IP), המייצג אתר אינטרנט. כתובת IP היא מחרוזת מספרים המוקצית לכל מחשב, המורכבת מארבעה מספרים עשרוניים הנעים בין 0 ל-255 המופרדים בנקודות. למרות שסדרות המספרים האקראיות האלה לכאורה נהדרות למחשבים, הרבה יותר קל לבני אדם להשתמש במילים שהם זוכרים.


כל רישומי שמות הדומיינים מפוקחים על ידי תאגיד האינטרנט לשמות ושמות מוקצים (ICANN), המקצה כתובות IP, מפעיל מערכות הסמכה לרשמי דומיינים ושומר מסד נתונים מרכזי של כל שמות הדומיינים וכתובות ה- IP שלהם.


מה זה בעצם דומיין פרימיום? דומיין פרימיום הוא בדרך כלל דומיין קצר (3-4 אותיות) בעל סיומת פופולרית כמו .com .net (או co.il בישראל)


למה הדומיין Cola.co.il שווה כל כך הרבה כסף?

שיפור עצום בתדמית העסק והענקת תחושת ביטחון ללקוחות הפוטנציאליים - כאשר רואים דומיין קליט וקצר, שנראה מוכר, באופן אוטומטי תעלה לנו תחושת הביטחון בתור צרכנים. מילה מוכרת לכל אחת ואחד - אפשר לומר שאין ילדים, נערים מתבגרים או מבוגרים שלא מכירים את המילה "קולה" - לכן עסק שייפתח עם דומיין פרימיום שכזה, יוכל ליהנות מנקודת פתיחה מצוינת.


העידן הדיגיטלי חזק מתמיד - המשמעות והחשיבות של דומיין מתעצמת בימים אלו שבהם רובנו גולשים באינטרנט (ואף רוכשים באינטרנט) על בסיס יומי.


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page