top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

הקשר בין בניית אתרים לכתיבת תוכן

מה? יש קשר בין בניית אתרים לכתיבת תוכן? כותבי תוכן - המאמר הזה בשבילכם. להבנה מעמיקה יותר, נתחיל עם הגדרות. מה הוא תוכן בעצם? על פי מילוג, תוכן הוא ״כלל הרעיונות, הנושאים, המחשבות והעניינים המצויים בטקסט או ביצירה כלשהי." תוכן כולל את כל התכנים במדיה החברתית (תמונות וסרטונים), ואת המאמרים שמתפרסמים בבלוג של עסק מסוים. בקיצור, תוכן הוא פחות או יותר כל מה שהעסק שלך ״משחרר״ אל הרשת. אסטרטגיות תוכן חכמות הן הדבר החם ביותר לשנת 2020, ואלו מסייעות בשימור הלקוחות ובמשיכת נוספים רבים. אם אתה רוצה שהבאז באמת יתרחש, מה שיעשה את ההבדל זו התחשבות זהירה בסגנון הכתיבה של הקמפיין שאתה מקדם, תוך כדי מיקוד של כתיבת התוכן לקהל היעד שלך. לעיתים רבות, אנשי שיווק מכניסים את כל המידע שהם רוצים להעביר בווידיאו אחד במטרה לקדם את העסק שלהם. זוהי טעות, שהרי אין הם משתמשים בכוח של תוכן חכם המורכב ממילים אינפורמטיביות וענייניות על העסק שלהם. כתיבת תוכן מבריקה מושכת אנשים לאתר או לחשבונות המדיה החברתית שלך, ויכולה לגרום להם לחזור להתעניין במותג שלך שוב ושוב. במאמר זה נציג בפנייך 5 עובדות מעניינות על הכוח וההשפעה של כתיבת תוכן חכמה על הצלחה ושגשוג של בעלי עסקים דרך אתרי האינטרנט שלהם.

1. כתיבת תוכן מסייעת בבניית מודעות המותג שלך

שיווק מוצרים או רעיונות עסקיים יכול לקחת זמן. על מנת לקדם ולשווק את העסק שלך בצורה היעילה ביותר, עליך להשיג תעבורת מבקרים גדולה באתר שלך, או בשמם השני - לקוחות פוטנציאליים. כתיבה ופרסום של תוכן בערוצים השונים במדיה החברתית יעזרו לך לעשות זאת בתדירות גבוהה ובאפקטיביות יתרה. תוכן שוטף בחשבונות המדיה החברתית, בדפי האתר שלך, ובבלוג יבנו את מודעות המותג שלך ויחזקו את הנוכחות המקוונת שלך.

2. כתיבת תוכן עוזרת לקידום אתר האינטרנט שלך

מי כמוך יודע כמה קידום אתרים חשוב לשגשוג העסק. קידום אתרים טוב, בין היתר, מורכב מכתיבת תוכן שיווקי טוב שיוסיף לדירוג שלך ב-SEO. למשל, אם תעלה סרטון שמצורף לו תוכן כתוב עם מילות מפתח, הוא ידורג גבוה יותר באופן אוטומטי מאשר סרטון שhכיל רק כותרת ותו לא. לידע נרחב יותר בנושא קידום אורגני לאתרים וכתיבת תוכן, קרא את ״כתיבת תוכן - 10 טיפים ורעיונות לכתיבה שיווקית״ אצלנו בלין.

3. כתיבת תוכן מבליטה את ייחודיות העסק שלך

כתיבת תוכן ופרסומה השוטף מאפשרות למבקרים באתר שלך לדעת אודות העסק שלך. התכנים באתר שלך מספרים על ייחודיות המותג שלך, ועל התועלת שניתן להפיק מהשירות שאתה מציע. התוכן שאתה כותב צריך להיות מכוון את לאלו שעשויים לרצות לקנות את מה שאתה מוכר. אם כל הפלטפורמות הכי גדולות מעדכנות באופן קבוע פוסטים בבלוג שלהן, יוצרות עניין ומושכות מבקרים נוספים לאתר שלהן - גם אתה יכול.

4. כתיבת תוכן חכם מרוויחה שיתופים באתרים אחרים

אם אתר האינטרנט שלך מתעדכן באופן שוטף עם תוכן רלוונטי על המוצר שלך, אתה יכול להיות בטוח שאנשים יתחילו להזכיר, לקשר, ולשתף את התוכן הזה בקרב מכריהם במדיה החברתית. התוכן הטוב ביותר תמיד ישותף, וזו עובדה. כשאתה מחבר את התוכן שלך, הקפד לשלב מילות מפתח בעלות תדירות חיפוש גבוהה וכותרות שמושכות את העין. זכור: המטרה שלך היא לגרום לאנשים ללחוץ על התוכן שאתה מפרסם. בכותרות שלך, שלב מספרים, שאלות, וכל מה שיכול לסקרן את קהל היעד שלך. לא משנה אם מדובר בפוסט במדיה חברתית או פוסט בבלוג, אם זה מעניין מספיק - זה יניב שיתופים רבים.

5. כתיבת תוכן טוב נותנת יד בשימור לקוחות

כתיבת תוכן היא אסטרטגיה מנצחת בשימור לקוחות. אם כבר הצלחת לבסס את העסק שלך ולצבור לקוחות רבים ומרוצים, סביר להניח שתחפש לשמור עליהם הכי קרוב שאפשר. נסה לחשוב על המותג האהוב עליך. מה עשה אותו לכזה? רוב הסיכויים שהאסטרטגיה הדיגיטלית שאותו מותג מריצה היא זו שעזרה לך בבחירה. כתיבת תוכן חכם מטפחת מערכת יחסים עם קהל היעד שלך, ושומרת על הלקוחות הקיימים שלך.

לסיכום, לעולם אל תזלזל בכוחן של מילים ותוכן כתוב, ולעולם אל תפחד להסתגל ולשנות אסטרטגיה. העסק שלך כבר יודה לך על כך :)

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page