top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

וויקס משיקה כלי חדש לעיצוב לוגו - וויקס לוגו

וויקס כמו שאתם בטח יודעים היא הפלטפורמה הפופולרית בעולם לבניית אתרים. לוויקס יש מעל 150 מיליון משתמשים ברחבי העולם! מעבר לבניית אתרים לעסקים, עמותות, אמנים ולכל מטרה אחרת, וויקס משיקה כלי חדש לעיצוב לוגו!

קטן ככל שיהיה, ללוגו שלך תפקיד מכריע במיתוג העסקי שלך. כשאתה רוצה לפרסם את עצמך, הלוגו תמיד נראה ונמצא בכל מקום - גם באופן מקוון וגם באופן לא מקוון. הלוגו משמש כסימן ההתייחסות החזותי הראשוני עבור המותג שלך, והוא משקף את המסר של העסק ללקוחות הנוכחים והפוטנציאליים כאחד. לכן, לוגו טוב הוא אחד הדברים הראשונים שעליך לתכנן בעת ​​הפעלת העסק. אבל אנחנו כבר יודעים מה הבעיה: המיומנויות והכשרונות הרבים שלך לא כוללים יכולת עיצוב. אבל, היי! מה אם היית יכול לעצב לוגו מקצועי משלך, ללא עזרה של מעצב? נשמע כמו חלום? זאת מציאות!


וויקס מציעה כלי מהפכני ואינטואיטיבי לעיצוב לוגו, כזה שמותאם לכל רמה של מומחיות מחשבים ובסופו של דבר גם חוסך לך עלויות! בעזרת הכלי החדש של וויקס לעיצוב ויצירת לוגואים, תוכל לחסוך זמן יקר ולהתמקד בפריחת העסק שלך. אתה המעצב הבלעדי של הלוגו שלך!


ברור לנו שאתה מעוניין בבניית אתר לעסק שלך (ואולי אפילו בניית אתר וויקס). אבל לפני אתר חדש, מה יכול להיות יותר מרענן מלוגו חדש? כלי אינטואיטיבי ונוח לשימוש שמביא איתו גם תוצאות מרשימות - זה מה שאתה צריך לעיצוב הלוגו שלך. הכלי החדש שוויקס משיקה הוא פיתרון מתוחכם וסופר אפקטיבי. בהתחלה, הכלי המהפכני ישאל אותך כמה שאלות. בהתבסס על התשובות שלך, האלגוריתם החזק יפיק באופן אוטומטי מבחר וריאציות של איך ייראה הלוגו העתידי שלך. כל שעליך לעשות זה לבחור את הלוגו המועדף עליך ולהתאים אותו אישית. מהגופנים ועד לאייקון, תוכל להחליף הכל ולהפוך את הלוגו הקטן שנבחר לך למותאם למותג שלך.


אז איך ליצור לוגו עם הכלי החדש של וויקס?

זהו למעשה אחד התהליכים המהירים והקלים ביותר שתחווה באינטרנט. להלן הצעדים הפשוטים שתצטרך לנקוט כדי לקבל לוגו מרשים בו תוכל להשתמש מייד בכל צעדייך העסקיים:


1) פתח את הכלי החדש לעיצוב לוגואים של וויקס. הזן את שם העסק שלך - זה כמובן יהיה המותג שמופיע בלוגו שלך. הכלי של וויקס נותן לך גם את האפשרות לצרף הודעה נוספת שתרצה להעביר לקהל שלך.


2) מלא את הפרטים אודות העסק שלך. בחר את שמות התואר המתארים בצורה הטובה ביותר את המותג שלך. זה יעזור לאלגוריתם החזק להבין מה הווייבים שאתה מנסה לשדר דרך הלוגו שלך.


3) כשוויקס מציעה לך לוגואים לבחירה, בחר בכמה אפשרויות לוגו שעשויות להתאים לסגנון שלך. סמן את האפשרות המועדפת עליך מבין האפשרויות שנוצרות אוטומטית על ידי האלגוריתם.


4) התאם אישית את עיצוב הלוגו שלך כך שהוא ייראה בדיוק כמו שחזית אותו.

5) הורד את הלוגו החינמי שלך והתכונן להשוויץ בו! כשתהיה מוכן להפוך אותו לרשמי, פשוט רכוש את העיצוב שלך והורד את הקבצים ברזולוציה גבוהה - שישמשו לכל צורך, בכל פלטפורמה ובכל עת.

לוגו מנצח – קווים לדמותו

מה עכשיו? ננסה להבין יחד מה הוא לוגו שנחשב ״מוצלח״. למזלך, יש לנו את המדריך האולטימטיבי - שלב אחר שלב - לעיצוב לוגו מדהים לעסק שלך. קח את הזמן לקרוא אותו, מכיוון שהוא יסייע לך באופן משמעותי ליצור סימן חזותי בולט ובלתי נשכח. בגלל שזה ברור שאתה עסוק עד מעל הראש, ריכזנו עבורך כמה טיפים לעיצוב לוגו כדי לגרום לדברים להתגלגל. בהגדרה, לוגו מנצח הוא:

פשוט: הביטוי "כל המוסיף גורע" מעולם לא התאים יותר. בנוסף לשיפור הרבגוניות שלו (ראה נקודה הבאה), ככל שהלוגו שלך פחות מסובך, כך יהיה קל יותר לשנן אותו.


רבגוני: תרצה לוגו שנראה טוב - לא משנה איפה הוא ממוקם. אם הלוגו שלך נראה נהדר על גבי מסכים גדולים, אבל אי אפשר לקרוא אותו על דף נייר קטן, כנראה שפספסת את הנקודה.


נצחי: המטרה שלך צריכה להיות ״אני מעצב לוגו כאילו הוא האחרון שאעצב!״ לפני שאתה מעצב את הלוגו, שאל את עצמך: "האם זה ייראה טוב גם בעוד 10 שנים?"


מתאים לקהל: הלוגו שלך צריך לפנות לקהל היעד שלך. לכן, עליך להבין מיהו אותו קהל (עשה מחקר קטן) - ומידע רב ערך זה יבטיח שהלוגו שלך "ידבר" לאנשים הנכונים.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page