top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

טרנדים בעיצוב לוגו לעסקים

עם כל העומס החזותי שאנחנו חווים על בסיס יומיומי, מעצבים רבים בוחנים כיצד עיצוב יכול ליצור סביבה רגועה יותר. קשה שלא להבחין בשילוב תרגילי מדיטציה שנכנסים לחיינו, כמו גם ברצון הזה לוויזואליות נקייה ומרגיעה דרך עיצוב אתרים, אופנה ואפילו עיצוב לוגו. שינוי זה יכול להסביר גם את הדגש ההולך וגובר על טיפוגרפיה בכל תחומי העיצוב הגרפי. באופן כללי, ניתן לראות גל לעבר עיצובים גרפיים פשוטים יותר. עיצובים פשוטים עובדים כמעט בכל הקשר, משלטי חוצות ועד לכרטיסי ביקור. הלוגו של העסק שלך הוא נכס קטן אך חיוני באסטרטגיית השיווק הכוללת שלך, ועיצוב הלוגו שלך הוא בעל השפעה חזקה על האופן בו נתפס המותג שלך. הלוגו שלך מספר על העסק שלך, ולכן חשיבות העיצוב שלו היא רבה בהחלט. אם אתה מחפש ליצור לוגו משלך או פשוט לתת את הלוגו הקיים שלך לשפצור קל, להלן הטרנדים המובילים ביותר בעיצוב לוגו לשנת 2020:

  1. תווים מיוחדים

  2. סמלים עכשוויים

  3. כתב יד כפרי

  4. צורות אדריכליות

  5. צורות גיאומטריות תלת מימדיות

01. תווים מיוחדים

באופן טבעי, עם כל הטיפוגרפיה הנדושה שקיימת בעולם עיצוב הלוגו כיום, מעצבים מחפשים סמלים נוספים שיכנסו למשחק. תווים מיוחדים הם פשוט סמלים שאינם אותיות. שילוב דמויות אלטרנטיביות בלוגו שלך הוא דרך מתוחכמת להוספה של שובבות. במקום ללכת על אייקון או תמונה מצוירים ביד, תווים שונים יכולים לשנות באופן מיידי את האופן בו נתפס הלוגו שלך. למשל, שימוש בשטרודל (@) במקום האות a הוא, יכול להוסיף קריצה קומית ושווה ללוגו שלך. גם שילוב הכוכבית (*) יכול להיות מגניב תוך כדי שידור מקצועיות וגיוון.

02. סמלים עכשוויים

סמלים בעיצוב הלוגו בדרך כלל נראים כמו תג או סמל, ולעתים קרובות הם בעלי מראה מסורתי יותר. עם זאת, בין הטרנדים בעיצוב לוגו לשנת 2020, ניתן לראות גרסאות עכשוויות רבות הכוללות איורים באמצעות קווים נקיים וגופנים פשוטים. מה שהופך אותם לדמויי סמל הוא צורתם העגולה המאכלסת את שם המותג, יחד עם תמונה ואולי גם סיסמא קליטה. אם אתה הולך על סגנון זה, שקול ליצור גרסה נוספת של הלוגו שלך עם פחות פרטים, כך שהוא יעבוד טוב גם בקנה מידה קטן יותר.

03. כתב יד כפרי

טרנד כתב היד הכפרי בולט בעיקר בין כל הסמלים המינימליסטיים והנקיים. לוגו בכתב יד כפרי יכול להשפיע בצורה עוצמתית ולשדר אינטימיות והיכרות, שהרי נדמה כי כף יד אנושית עומדת מאחורי עיצוב הלוגו. כתב יד כפרי יכול לתת לך את החופש לבטא את אישיות המותג שלך תוך כדי שמירה על סדר וארגון בעיצוב הלוגו. התנסה בסגנונות שונים ומצא את הנקודה הנכונה לך. לא משנה מה תחליט, וודא שהלוגו שלך קריא וברור, אפילו בממדים קטנים.

04. צורות אדריכליות

טרנד הלוגו של צורות אדריכליות קיבל את השראתו מעולם האדריכלות והבנייה. הצורות הבסיסיות מקבלות מראה שמזכיר ציורים ארכיטקטוניים. מראה דמוי מבנה זה מושג על ידי שכבת צורות גיאומטריות זו על גבי זו. אם אתה הולך על סגנון זה במיתוג שלך, דאג לשמור עליו נקי ופשוט, בעזרת צורות גיאומטריות. יותר מדי קווים חופפים יכולים בסופו של דבר להיראות לא מאורגנים. אתה יכול לנסות בעובי קווים שונה כדי להוסיף היררכיה ודגש, כמו גם לשלב את שם העסק שלך בצורה חלקה בעיצוב.

05. צורות גיאומטריות תלת מימדיות

בטרנד זה של עיצוב לוגו, נושא האדריכלות והבנייה נלקח צעד אחד קדימה. הצורות הגיאומטריות עומדות בצורה מיוחדת והתוצאה היא לכאורה תלת מימדית. בניגוד לטרנדים הדו-ממדיים האחרים בעיצוב לוגו, טרנד זה נותן לך את ההזדמנות לשדר פרספקטיבה ואשליות אופטיות, ומזמין לקוחות פוטנציאליים להתעכב על הלוגו ההיסטרי שעיצבת. ניתן להשתמש בסגנון זה באות הראשונה בשם המותג, למשל, או לעיצוב לוגו מופשט יותר המשקף את אישיות המותג והמסר שלו. השימוש בקו מתאר בולט יכול לגרום לסמל למראה ליניארי נקי. מצד שני, תוכל גם להתנסות בצבע כדי למלא את המבנה ולהשיג אסתטיקה שובבה יותר.


לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page