top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

כתיבת תוכן לאתר - כל מה שצריך לדעת

כתיבת תוכן לאתר היא משימה לא פשוטה. כמה פעמים יצא לך לשאול את עצמך: איך אני יכול לכתוב את התוכן המושלם לאתר האינטרנט שלי? התשובה לשאלה עשויה להשתנות מאדם לאדם, אך אם תשאל כאלה שבאמת מבינים, הם יגידו שהאתר המושלם מורכב מ:

  • עיצוב מרשים

  • חווית משתמש מעולה

  • תוכן חכם

כתיבת תוכן לאתר לוקחת חלק משמעותי בקידום אתרי אינטרנט ובאיכות שלהם. במאמר זה הכנו עבורך את כל מה שתצטרך לדעת על כתיבת תוכן לאתרים. למשל, מה הם פריטי התוכן העיקריים שצריכים להיות באתר שלך, ואיך תוודא שאתה מעביר את כל מה שאתה רוצה להעביר בצורה האפקטיבית ביותר. Ready?

כתיבת תוכן לאתר שלך - פריטי התוכן החשובים ביותר:

  • דף הבית

  • אודותינו

  • דף מוצר

  • דף יצירת קשר

  • כותרת תחתונה

  • קריאה לפעולה


דף הבית

בכתיבת התוכן לדף הבית שלך, שמור על הדברים נקיים ומסבירי פנים. דף הבית הוא "שטיח הכניסה" של כל אתר אינטרנט. התוכן שתבחר לשים בדף הבית מכריע עבור הרושם הראשוני שאתה יוצר על מבקרייך, ואסור לאכזב אותם! התוכן בדף הבית צריך להיות בקנה אחד עם הטון הייחודי של המותג שלך. בעיקרון, על תוכן דף הבית לכסות שלושה דברים עיקריים: שם העסק שלך, השירות שאתה מספק ללקוחותייך, ומה היא התועלת משירות זה. אתה יכול לשלב מידע נוסף על המוצרים שלך או על מה שמייחד את העסק שלך, אבל הדגש העיקרי הוא על מרכיבי המידע הבסיסיים שהזכרנו. רוצה להוסיף עוד תוכן? אל דאגה. את התוכן הנלווה תוכל להוסיף לדפים אחרים באתר שלך.

אודותינו

תחשוב על זה שנייה: כשאתה נוחת באתר של מותג מסויים ולוחץ על "אודותינו", מה אתה באמת מצפה למצוא שם? רוב האנשים ישמחו לקטע תוכן אינפורמטיבי המפרט על מי עומד מאחורי העסק, ולאיזו מטרה האתר של אותו העסק משמש. בעת כתיבת תוכן לחלק החשוב "אודותינו", עליך לספק למבקרי האתר מספיק מידע, אך למצוא את האיזון הנכון. אל תחפור, תהיה ענייני ויעיל. שמור על התוכן ב"אודותינו" קצר תוך כדי הקפדה לכלול מידע חשוב שהופך את העסק שלך למיוחד. באופן כזה, אתה יכול להיות בטוח שאנשים באמת יקראו את כל מה שאתה כותב.

דף מוצר

כתיבת התוכן ב"דף מוצר" נועדה לשפר את המוניטין של העסק שלך. כאן, אתה צריך להוסיף את החלקים החשובים ביותר על השירות שאתה מציע. אם יש לך חנות מקוונת למשל, היא תהיה התוכן המרכזי של דף זה. בכתיבת תוכן של הדף מוצר, שלב תיאורים על כל אחד מהדברים שאתה מציע. תפרט, תרחיב, ותגרום למבקרים להבין אילו מוצרים העסק המדהים שלך מציע. תזכור שזה הדף שבאמצעותו אתה צריך לגרום לאנשים שלך לקנות! לכן, השקעת זמן נוסף בכתיבת תוכן עבור הדף מוצר שלך היא כדאית. בתיאורים שלך, תיכנס ככל האפשר לפרטים הכי קטנים. הקפד לתת מידות ברורות, ותאר בדיוק מה הופך את המוצר הספציפי הזה למיוחד ושווה מכל האחרים.


דף יצירת קשר

חדשות טובות: אם אנשים מסתכלים על דף יצירת הקשר שלך, סיכויים טובים שהם מעוניינים ליצור איתך קשר. לכן, כתיבת תוכן בדף זה היא הקריטית ביותר. התוכן שאתה כותב בדף יצירת קשר חייב להיות מזמין ונכון. למבקרים שמגיעים לחלק זה באתר שלך יש מטרה מסויימת - אז אל תבזבז את זמנם בפסקאות טרחניות וחסרות משמעות! העקרון המוביל של דף זה מסתכם במילה אחת: תמציתיות. שמור על הטקסט מינימלי וקליל.

כותרת תחתונה

בעלי אתרים רבים אינם נותנים לכותרת התחתונה של האתר שלהם את תשומת הלב הראויה לה, וזאת בהחלט טעות. בהתאם לצרכי האתר שלך, הוסף אלמנטים שונים לכותרת התחתונה, כמו אייקונים חברתיים, פרטי הקשר שלך ועוד. אם בכתיבת תוכן עסקינן, האלמנט הכי שווה והכי אהוב עלינו הוא הוספת ציטוט המתיישב בול על ערכי המותג שלך. סגור את האתר בסטייל!


קריאה לפעולה

לחצני קריאה לפעולה הם בעצם הגיבורים שנמצאים מאחורי הקלעים של אתרי האינטרנט הטובים ביותר. בעוד שסוגים שונים של אתרים עשויים להיות בעלי מטרות שונות, לכולם יש יעד אחד משותף: לגרום לאנשים לבצע פעולה. הפעולה הזו יכולה להיות שונה, אך הדרך היעילה ביותר לגרום למבקרים באתר שלך להקליק ולבצע את השלבים האלה היא באמצעות לחצנים שלא רק מצביעים באופן ברור על פעולה, אלא גם מפתים אותם. כשמדובר על פיתוי מבקרים דרך לחצני קריאה לפעולה, כתיבת התוכן נכנסת חזק והיא זו שבסופו של יום תגרום להם ללחוץ ולפעול.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page