top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

מגיפת הקורונה העלתה את הביקוש לבניית אתרים בוויקס

קורונה. למילה הזאת כבר מזמן אין קונוטציה של הבירה המקסיקנית הטובה בעולם. יותר בכיוון של מגיפה עולמית אשר שינתה את אורח חיינו מקצה לקצה תוך זמן קצר, וגרמה לבעלי העסקים להבין את החשיבות של בניית אתרים בוויקס. במהלך תקופת הקורונה, הביקוש לבניית אתרים בוויקס עלה בצורה משמעותית. בעלי עסקים הבינו שזו הדרך היחידה שלהם למכור את המוצרים ו/או את השירותים שלהם – באמצעות האינטרנט. לפני שנספר לכם איך המניה של וויקס בבורסה הושפעה עקב המגיפה העולמית, נדבר על למה דווקא וויקס ולא וורדפרס:


למה דווקא וויקס ולא וורדפרס?


1. בניית אתרים בוויקס מהירה במיוחד

בניית אתרים בוויקס יכולה להתבצע תוך כמה שעות או תוך מספר ימים. התהליך מאוד מהיר וזה היה הרצון של בעלי העסקים בתקופת הקורונה – להקים אתר במהירות האפשרית. זאת בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו וורדפרס, בהן בניית אתר יכולה לקחת שבועות ארוכים ואפילו חודשים.


2. בניית אתרים בוויקס זולה במיוחד

בפלטפורמת וויקס ניתן למצוא בוני אתרים במחירים הכי טובים בשוק היום. זמן טוב לציין שאנחנו בלין בניית אתרים מציעים בניית אתר בוויקס ב-1,000 ₪ בלבד (אתרים שבוורדפרס יעלו לכם כ-7,000 ₪ כן כן, קראתם נכון).


3. בניית אתרים בוויקסחיסכון של אלפי שקלים לטווח הארוך

בניית אתרים בוויקס תאפשר לכם לבצע שינויים עתידיים באתר בחינם וכך תחסכו אלפי שקלים בטווח הארוך. אם תבנו אתר בוורדפרס, תמיד תהיו תלויים בבונה האתרים שלכם ותצטרכו לשלם אלפי שקלים במצטבר על שינויים עתידיים באתר שלכם.


4. בניית אתרים בוויקס אבטחה ברמה הגבוהה ביותר

שמעתם על המתקפה האיראנית על אתרים ישראליים? אז נחשו מה – אף אתר של וויקס לא נפגע. כל האתרים שנפגעו היו בוורדפרס. קראו במאמר זה על סטנדרט האבטחה הגבוה של וויקס.

איך העלייה בביקוש השפיעה על המניה של וויקס בבורסה?

חברת וויקס עקפה את כל הציפיות והתחזיות שהיו לה. רק בחודש אפריל נרשמו לוויקס מעל ל-3 מיליון משתמשים חדשים! המניה של וויקס נמצאת בשיא של כל הזמנים והחברה נסחרת בשווי של מעל 8 מיליארד דולר בנאסד"ק.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page