top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

מיתוסים בהקמת עסק מצליח - וניפוצם 💥

הכלכלה העולמית עוברת משבר כבד בעקבות הקורונה, ורבים מהאנשים שוקלים לפתוח עסק חדש ומבטיח שיעזור להם לסגור את החודש כראוי. אבל הפחד. הוא משתק. כל כך הרבה אנשים חולמים לפתוח עסק פרטי ולהיות עצמאיים, ופשוט לא יכולים להביא את עצמם לעשות את זה.

נכון, בעת הקמת עסק חדש, ישנם דברים רבים שעלולים לעמוד בדרך שלך ולמנוע ממך את ההרצה שלו - אבל זה לא אומר שהם בהכרח צריכים. במאמר זה ניפצנו עבורך מספר מיתוסים בדרך לפתיחת עסק מצליח שבעיקר יוכיחו לך שגם אתה יכול.


מיתוס מספר 1: הקמת עסק חדש דורשת מאמץ רב מידי

בימינו, הקמת עסק חדש אינה מחייבת לקנות שטח עצום, לפתוח חנות ממשית, לגייס המון כסף או להעסיק עובדים. כיום, ובמיוחד בצל הקורונה, בניית אתר שווה ערך להקמת עסק חדש, והעלות של בניית אתר לעסק היא נמוכה במיוחד מבעבר. כפי שדיוויד דידס, פרופסור ליזמות באוניברסיטת סנט תומאס אמר:

"עלות בניית אתרים והגעה לקהלי יעד ירדה דרמטית. אם תחזרו 15 שנה בזמן, תבינו כמה יקרה הייתה רק המחשבה על בניית אתר לעסק שלכם.״

אתה אולי לא המייסד של אפל או נייקי, אבל זה לא אומר שהעסק שלך אינו עסק. הפיכת התחביב שלך לעסק היא יותר פשוטה מאימון כוח בחדר כושר, ולין בניית אתרים הוקמה במיוחד למטרה זו. אצלנו בלין, אנחנו עוזרים לבעלי עסקים לחסוך אלפי שקלים בבניית אתרים. הסיבה שבגללה התחלנו במהפכה בעולם בניית האתרים, היא המחירים הלא הגיוניים שבוני אתרים אחרים גובים בשוק. אם תערכו סקר שוק קצר, תגלו הצעות מופקעות של 3,500-7,500 ש"ח רק בעבור הקמת האתר (לא כולל דמי אחזקה לאורך השנה). אצלנו בלין בניית אתרים תוכלו להנות מאתר מדהים ורק ב1,000₪. ניפצנו את המיתוס?

מיתוס מספר 2: הקמת עסק חדש ללא כיוון היא בלתי אפשרית

כשהיית בסגר עלה לך רעיון נדיר לראש. אתה מרגיש שאתה חייב לרוץ עם זה קדימה ולפתוח עסק אבל, אוף, אין לך אפילו כיוון? זה ממש לא הופך את הסיפור לבלתי אפשרי. הדרך הטובה ביותר ליצור כיוון היא לכתוב תוכנית עסקית. זה לא צריך להיות רשמי, ואתה יכול להתחיל לעבוד באופן פעיל על קווי המתאר של התוכנית העסקית. ברגע שאתה יודע מה אתה צריך לשם פתיחת העסק החדש, אתה יכול להתחיל להבין מאיפה להשיג את זה.

כשאתה מחפש כיוון ומתחיל לכתוב תוכנית עסקית, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • מה הוא הסכום ההתחלתי והבסיסי שאני צריך לפתיחת העסק? (הסכום בתכלס)

  • מי הוא קהל היעד שאני מכוון אליו, והיכן ארצה לשווק את השירות או המוצרים שלי? (אתר אינטרנט עם חנות מקוונת למשל)

  • האם אני זקוק למישהו שיעזור להקמת העסק שלי (למשל, חברה לבניית אתרים), או שאני יכול להסתדר בכוחות עצמי?


מיתוס מספר 3: הקמת עסק חדש ברוב המקרים נועדה לכישלון

הפחד הכי גדול בהקמת עסק חדש בסקר שנערך על 1,000 אמריקאים הוא כישלון אישי. כישלון אישי עבורם כולל הפסד כספי, אבטלה ואפילו דיכאון. עבור אנשים רבים הפחד מהווה מחסום ענק לעבר פתיחת עסק חדש, ואם אתה אחד מאנשים אלו - אתה ממש לא לבד. יוצא שאנחנו חוששים לעתים קרובות יותר מדברים שטרם הגדרנו. פתיחת עסק נשמעת לך כמו ענן אפור וגדול כרגע, אבל כשאתה מתמודד עם דבר אחד בכל פעם, אתה מבין במהירות שרוב המשימות ניתנות לניהול ואין ממה לפחד באמת. יזמים רבים עובדים על הפחד מכישלון. זו עבודה שצריכה להתבצע באופן פעיל ומודע. כדי להתמודד עם הפחד, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

  • ממה אני באמת חושש? (סביר להניח שמספר דברים, לכן כדאי לכתוב אותם ברשימה.)

  • למה אני חושש מזה? (תהיה כנה עם עצמך. זה בסדר אם התשובה היא "מעולם לא עשיתי את זה לפני.")

  • איך אני יכול לעשות את זה פחות מפחיד או מרתיע? (חשוב על פתרונות, פשוטים ככל שיהיו.)

הפחד מכישלון הוא טבעי. מחקרים מצאו שברגע שאתה יודע בדיוק ממה אתה מפחד, הפחד יעלם בכמעט 89%. אם למשהו יש "פנים", והוא לא נמצא רק בתיאוריה - הרבה יותר קל להתגבר עליו. בנוסף לרשימת הפחדים, קרא ספרים מעוררי השראה על יזמים ואנשי עסקים מצליחים וגלה איך הם התגברו על הפחד מכישלון.


מיתוס מספר 4: הקמת עסק מצליח מותנית בניסיון ארגוני וניהולי מוכח

מעולם לא היית מנהל בעבר, וזה מפחיד אותך. עסק הוא חיה מורכבת הדורשת ממך לחדד מערך מיומנויות חדש לחלוטין בכדי להצליח. אחד הכישורים הבולטים ביותר הוא ללא ספק ארגון. ננפץ את המיתוס הזה ונאמר שאתה ממש לא חייב להיות מנהל בכיר על מנת להקים עסק. כל שעליך לעשות הוא לצייר לך תרשים ארגון. תתחיל ברשימה פשוטה של ​​כל החלקים שמצריכים ניהול בעסק שלך. למשל:

  • ניהול הוצאות העסק

  • ניהול ומעקב אחר מאמצי שיווק העסק

  • הגשת מיסים רבעונית (ובזמן)

  • ניהול הכנסות העסק

באמצעות רשימה כתובה, אתה יכול לקבוע מה דורש טיפול, מתי, ועל ידי מי. תרגיל ארגוני פשוט זה יכול לגרום לעסק שלך לנסוק עוד כבר מההתחלה.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page