top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

ניהול עסקי – כל מה שצריך לדעת

בין אם חיפשתם בגוגל את צמד המילים ניהול עסקי במטרה למצוא מישהו שיעזור לכם לנהל את העסק שלכם ובין אם עניין אתכם לדעת מה המשמעויות של ניהול עסקי, המאמר הזה בשבילכם.


הצלחה בעסקים כיום תלויה בהרבה יותר מאשר רק ביכולת לייצר או למכור מוצרים. אדם אשר עוסק בניהול עסקי חייב להיות בקיא גם בניהול כספים, משאבים עסקיים, חשבונות, משאבי אנוש, רכישה, שיווק, בקרת מניות, ארגון ובקרת משרדים, מחשוב, תקשורת ועוד ועוד.


מה זה בכלל ניהול עסקי? ניהול עסקי הוא תפקיד בחברה אשר מי שממלא אותו חייב להיות בעל ידע בכל הקשור לניהול תקציבים, חשבונאות ושיווק. בכל הקשור לבעלי עסקים עצמאיים, ניתן לומר שכל אחד מאלה מנהל את העסק של עצמו. על מנהל עסקי מוטלת האחריות העיקרית של ניהול המשימות בעסק: ניהול תכנית השיווק, הצבת מטרות ויעדים לעסק, ביצוע ניתוח תקציבי על מנת לגלות דרכים בהן החברה יכולה לקצץ בעלויות, הנהלת חשבונות ועוד.


מהי ההכשרה של אדם אשר עוסק בניהול עסקי? מי שעוסק בניהול עסקי כנראה למד מנהל עסקים, חשבונאות או שיווק (ויש גם כאלה שלומדים לנהל עסק גם באוניברסיטה של החיים...)

ניהול עסק עצמאי זו עבודה קשה. אנחנו אחראיים על כל הפרטים; איך ייראה הלוגו שלנו, הצבת המטרות והיעדים שלנו, גיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים ולעיתים גם הנהלת חשבונות. קל להרגיש המום כשאנחנו עוקבים אחר מיליון פרטים שונים. החדשות הטובות הן שיש דרכים לפשט ולהקל על הניהול העסקי:


1) בצעו אוטומציה על הפעולות של העסק שלכם: זמן הוא כסף. זה נכון במיוחד כשאתה מנהל עסק קטן ויש לך זמן מוגבל להתמודד עם כל הפעולות היומיומיות. אתה יכול לנצל את האוטומציה כדי להגדיל את היעילות שלך. אתה יכול להשתמש באפליקציות ותוכניות כדי לנהל ולעקוב אחר המלאי שלך, לנהל את הכסף שלך, את המשלוחים שלך ועוד. ישנן טונות של אפליקציות ותוכניות שתוכננו תוך התחשבות בניהול עסקים (בייחוד עסקים קטנים), כך שתוכלו לבחור את אלה שמתאימות לניהול העסקי שלכם. מעקב אחר כל המידע הגורם לעסק שלך לנהל יד לוקח לנצח, אך אוטומציה הופכת ניהול של עסק למהיר וקל יותר ומשחררת את זמננו למשימות שהצריכו העסקת עובדים בעבר. חלק מהאוטומציות עולה כסף; כך שתצטרך לשקלל את העלות כנגד משך הזמן שאתה מצפה לחסוך בתור.

2) השתמשו בטכנולוגיה שלקוחותיכם מצפים לה: בימינו לקוחות מצפים מכל העסקים לאמץ את הטכנולוגיה העכשווית כדי להפוך את חווית הצרכנים שלהם לטובה, מהירה יותר וזולה יותר. כולנו נושאים סמארטפונים ואנחנו מצפים שנוכל להתחבר לעסקים שאנחנו אוהבים ברשת ובאפליקציות.

חלק מניהול עסקי, הוא לוודא שהמותג שלך פונה ללקוחות שלך. זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות בניית אתרים איכותית לעסק שלכם, תחזוקה של דף פייסבוק או אינסטגרם ועוד. לדוגמה, נניח שאתם מנהלים מכון קוסמטיקה. נסו למצוא דרך ולהעניק ללקוחות שלכם פתרון כזה שבו הם יוכלו לקבוע תורים אונליין ללא ליצור עמכם קשר כלל.

תצטרך גם לעקוב אחר ההתפתחויות הטכנולוגיות בענף שלך. האם יש פיתוחים חדשים שיעזרו לך לטפל טוב יותר בלקוחות שלך? אם אתה מנהל סטודיו ליוגה, למשל, ייתכן שתרצה להציע ללקוחות שלך צגים עם פעימות לב בזמן שהם מתאמנים כך שהם יוכלו לעקוב יותר אחר הכושר שלהם.

3) ניהול עסקי של עובדים: ניהול עסקי אינו קשור רק לך ולעסק - אלא גם לצוות העובדים של העסק שלך. לפעמים אנו עלולים להרגיש לא טוב עם האצלת סמכויות לעובדים שלנו, אך להפתעתנו הרבה זה עשוי לחסוך לנו זמן וכאבי ראש. אם יש לך עובדים קבועים, אתה יכול להכשיר אותם לעשות דברים בדרך שלך עד שהם יעשו זאת לשביעות רצונך. אם לא, יכול להיות שכדאי לשכור פרילנסר או עובד קבלן לפרויקטים שדורשים זמן, עבודה או מומחיות שאין לך. בניית אתרים, אגב, היא דוגמא נהדרת - יתכן שיהיה קל יותר להעסיק מישהו שיבצע את בניית האתר עבורך מאשר לנסות ולעשות זאת בעצמך.

4) לעולם אל תשכח מהתקציב שלך: תקציב הוא כלי הכרחי. הכנה לאותם ימי גשם בלתי נמנעים (כגון תקופת הקורונה), ושימור על מעקב אחר הבריאות הכלכלית. התקציב שלך הוא דינאמי ומשתנה; כאשר הצרכים שלך צומחים ומשתנים, תרצה להעריך מחדש את התקציב והעלויות שלך ולבצע את ההתאמות הנדרשות. מומחים ממליצים על סקירה חודשית של כל העלויות כדי להישאר על המסלול.

5) ניהול המלאי: כשאתה מוכר מוצר, חלק מהניהול העסקי שלך יהיה ניהול המלאי. כדאי למצוא מערכת טובה לניהול מלאי, למעקב אחר המוכרים ובמידת הצורך לעקוב אחר המשלוח שלך. זהו מקום אחד בו תוכלו לנהל אוטומציה בכדי לעקוב אחר שימושי וצרכי ​​המלאי שלכם.

6) קביעת יעדים: חלק ניכר מהניהול העסקי מתמקד בכאן ועכשיו, במשימות היומיומיות - וידוי שיש לנו את המלאי הנכון, דאגה ללקוחות חדשים, שימור לקוחות מאושרים, ניהול כספים שוטף ועוד. עם זאת, חשוב להקפיד לא לתת להתעסקות היומיומית להאפיל על היעדים שלנו לטווח הארוך. עם כל הלחץ של היומיום אין לנו זמן ולעיתים גם כוח לחשוב על להתפתח ולחשוב על הטווח הרחוק. הדרך הטובה ביותר לפקוח עין על התמונה הגדולה היא להציב יעדים קונקרטיים, שניתן לכמת ולבדוק באופן קבוע כדי לוודא שאתה מתקדם בכיוון הנכון. היעדים שלך עשויים לשקף מספר מסוים של לקוחות שהוגשו, מספר מסוים של מוצרים שנמכרו או מידה אחרת של הצלחה. רשמו את היעדים שלכם ובקרו אותם באופן קבוע בכדי לשמור על העסק שלכם בכיוון הנכון.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

ביבליוגרפיה:

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page