top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

פלטפורמה לבניית אתרים - הדרך המהירה לבניית אתר

פלטפורמה לבניית אתרים עשויה להיות חסכונית ומהירה עבור בעלי עסקים אשר צריכים בניית אתר אינטרנט לעסק שלהם. פלטפורמות רבות לבניית אתרים הוכיחו את עצמן כיעילות עבור מספר רב של בעלי עסקים כגון עורכי דין, רופאים, מסעדות, צלמים, חברות גדולות, בעלי חנויות רבים ועוד ועוד. עם זאת, חשוב לציין כי לא כל הפלטפורמות לבניית אתרים הקיימות יעילות ונוחות לשימוש; לכן, במאמר זה נציג בפניכם את חמש הפלטפורמות המובילות לבניית אתרים בעידן החדש.


1. וויקס – הפלטפורמה הגדולה בעולם לבניית אתרים למרות שמועות רעות שבוני אתרים אחרים מפיצים על וויקס, המספרים מדברים בעד עצמם; וויקס היא הפלטפורמה לבניית אתרים הפופולרית והמבוססת ביותר בשוק בניית האתרים, אשר מונה למעלה מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם. קיימות סיבות רבות ומגוונות לשימוש נרחב זה: לוויקס יש את הספריות הגדולות ביותר של תבניות האתרים, כאשר למשתמש קיימות מעל 500 אפשרויות בחירה. בניית אתרים בוויקס מתבצעת בקלות רבה יחסית, על פלטפורמה שמזכירה במידה רבה את ה-PowerPoint של Microsoft מבחינת אופן השימוש. כחלק מהפלטפורמה תקבלו את העיצובים הכי יפים; תמונות וסרטונים באיכות גבוהה, פונטים (סוגי טקסטים מעוצבים) חדישים ומרשימים, אייקונים ועוד ועוד. כמובן שתוכלו להעלות תמונות, סרטונים, פונטים ואלמנטים נוספים משלכם על מנת ליצור שפה עיצובית אשר תואמת את אופי העסק שלכם. בוויקס תוכלו להתאים את האתר שלכם למובייל וזה מאוד חשוב בעידן זה שבו המון אנשים גולשים באמצעות הטלפון הנייד שלהם. בוויקס יש מערכות שלמות מעבר לבניית האתרים הקשורות לשיווק האתר ביניהן חיבור האתר ל-Google Search Console, חיבור כלי שיווק מרשתות חברתיות ואפליקציות שונות כגון Facebook Pixel, אפשרות ליצור סרטוני תדמית לעסק שלכם, לוגואים, שליחת ניוזלטרים במייל ללקוחותיכם ועוד מאפיינים נוספים רבים אשר כלולים במערכת! דבר נוסף וחשוב המהווה יתרון משמעותי לוויקס הוא צוות התמיכה שעומד לרשותכם כאשר אתם מבצעים בניית אתר וויקס בעצמכם או דרך בונה אתרים בוויקס.


2. קונסטנט קונטקט

בחברת קונסטנט קונטקט ישנן אופציות רבות ומגוונות למען בניית האתר שלך באופן יעיל ונוח למשתמש. ראשית, אין באתר מגבלות לרוחב הפס או לאחסון המירבי. ניתן לסנכרן את האתר יחד עם דף הפייסבוק, ותוך דקות הוא ימשוך אוטומטית תמונות ופוסטים מהדף שלך לאתר שלך. צוותי התמיכה הייעודים זמינים עבור הלקוחות בטלפון צ'אט, בדואר האלקטרוני במשך כל שעות היממה. התשובות מתקבלות באופן מהיר למדי על ידי צוות התמיכה, וקיימת שירותיות רבה עבור הלקוחות. זמני הטעינה של אתרים מפלטפורמה זו מאופיינים כמהירים מהרגיל עבור כל מחשב ומכשיר סלולרי.


3. סייט123 כבר עם הצטרפותך לחברת סייט123, תוכל לבחון את כלי בניית האתרים ללא כל תוספת תשלום, ובכך להציג ללקוח את התמונה המלאה בפלטפורמה זו טרם הצטרפותו. בפלטפורמה זו מצויים ברשותינו למעלה מ-250 תבניות לעיצוב האתר הנתונות לבחירתנו האישית. התבניות נעימות לקורא מבחינה ויזואלית, וניתן לעצב אותן באופן מהיר ונוח בעת בניית האתר, וכן לסדר את מיקומי דפי האתר בתור דקות. יש לציין כי שימוש בפלטפורמה זו עבור אתרים גדולים יותר מייקרת את עלויות האתר רבות.

4. ג'ימדו

ג'ימדו החברה אשר הוקמה בשנת 2007, מאפשרת גם היא לבנות את אתר האינטרנט באופן נוח מאוד למשתמש. ג'ימדו הינה מאופיינת באינטואיטיביות הרבה והנוחות הבלתי מתפשרת למשתמש בעת בניית האתר. ניתן לחסוך זמן רב בעת ביצוע העבודות בפלטפורמה זו. בדומה ליתר הפלטפורמות, גם שם ניתן לקבל דומיין בחינם במהלך קניית אתר לשנה. ניתן להוסיף מוצרים ללא הגבלה בתוכנית המסחר האלקטרונית של אתר זה, נוסף לאופן השימוש הנוח והברור לגולש באתר. יש לציין כי קיימות לרשות המשתמש מספר נמוך מאוד של תבניות עיצוב לבחירה, כ-16 בלבד.


5. וורדפרס

וורדפרס התחילה כפלטפורמה לכותבי תוכן (בעלי בלוג), וכיום משמשת לבניית אתרים.

וורדפרס כפלטפורמה לבניית אתרים, מתאימה לבניית מערכות מורכבות יותר ופחות מתאימה לאתרי תדמית וחנויות אינטרנטיות פשוטות. לדאבוננו, תחזוקת אתר וורדפרס עלולה להגיע לאלפי שקלים בטווח הארוך (עבור עדכון פלאגינים ובעיות אבטחה).

על פי הגישה שלנו, אין סיבה לבנות אתר בוורדפרס כל עוד צריכים אתר תדמית או חנות אינטרנטית פשוטה יחסית. לא ניתן לבנות אתר בוורדפרס ללא ידע קודם.

ההמלצה שלנו היא פשוטה – אם אתם רוצים לבנות אתר בעצמכם, נסו את הפלטפורמות ותראו מה הכי מתאים לכם! אם אתם שוכרים שירות של חברה לבניית אתרים, הדרך הכי טובה לדעת מה מתאים לכם היא פשוט לבקש דוגמאות של אתרים שהם בנו בפלטפורמה שהם מציעים לכם. אם העיצוב יהיה לטעמכם כמובן בשילוב עם המחיר שהם מציעים והשירות באופן כללי, לכו על זה!

אם אין לכם מושג איזה אתר אתם צריכים ובאיזו פלטפורמה, אתם יכולים להזמין שיחת ייעוץ ללא עלות מאיתנו (או להתקשר 073-375-33-00) 😊

לין בניית אתרים מציעה בניית אתרי אינטרנט לעסקים בסטנדרט גבוה ובמחיר של 1,000 ₪ בלבד (לא כולל דומיין ואחסון אך נשמח לעזור לכם ברכישתם)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page