top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

מדוע בעלי עסקים ממהרים לבנות אתר לעסק?

זה לא חארטה. תעשיות רבות בישראל ובעולם הצטלקו עמוקות מנזקי הקורונה. התפשטות הנגיף ממשיכה להשאיר חותמה ולשנות את כל מה שהכרנו עד כה ולתמיד. המגיפה הביאה ישראלים רבים להבנה שעולם העסקים עבר כולו לזירה המקוונת, ואלו ממהרים להתאים את עצמם, להישאר רלוונטיים ולהביא כסף הביתה. מדוע בניית אתרים לעסקים ישראלים זה הדבר הכי מתבקש במיוחד עכשיו? הכל במאמר.

בניית אתר תדמיתי מסייעת במציאת עבודה

הסיבה הראשונה מתייחסת לכל אותם האנשים שנמצאים במעגל האבטלה - כל 1 מתוך 4 ישראלים. במשבר הכלכלה הגדול ביותר שידעה המדינה, בניית אתר תדמיתי משמשת לקורות החיים הכי אפקטיביים שיש לאדם להציע. באתר האישי שאתה בונה - כרצונך - על עצמך, תוכל לכלול את כל הפרטים הכי אטרקטיביים שצברת - הדברים שימשכו כל מגייס נחוש ומפוקס. קורות החיים הדיגיטליים שאתה מחבר בדמות של אתר תדמיתי יאיצו את התפתחות הקריירה שלך וידחפו אותך אל עבר המטרה התעסוקתית שלך. מחקרים כבר הוכיחו כי 85% מהמגייסים מחפשים מידע בגוגל אודות המועמדים לתפקיד.

לאתר תדמיתי אין גבולות גאוגרפיים

סיבה זו תתייחס לאנשים העצמאיים שמשתוקקים לפריחת העסק הקיים שלהם. בניית אתר תדמיתי עוזרת לטפח נוכחות בינלאומית ומאפשרת לעסק שלך ללכוד לקוחות מכל העולם. כשאתה בונה אתר תדמיתי לעסק, אתה משדר מקצועיות ומנצל את הפוטנציאל להגדיל את מספר הלקוחות שלך. השירות שאתה מספק ללקוחות ברחבי הארץ והעולם לא יאחר מלהקפיץ את הצלחת העסק שלך באופן דרסטי.

הגישה לאתר היא 24\7

היתרון המשמעותי ביותר בבניית אתר תדמיתי לעסק היא הזמינות התמידית שלו ברשת. בעזרת בניית אתר תדמיתי, לקוחות פוטנציאליים וקיימים יכולים למצוא אותך באופן מקוון בכל שנייה נתונה. היות שאנחנו רוצים גם להצליח וגם להישאר שפויים, אתר אינטרנט הוא הפתרון האולטימטיבי להצלחת העסק גם מחוץ לשעות העבודה. נאמר שאתה שואף להפסיק לעבוד בשעה 17:00. אם יש ברשותך אתר, תרוויח את המבקר שיכנס בשעה 18:00 וישאיר לך את פרטיו. על זה נאמר:

Like a BOSS

בניית אתר תדמיתי מקדמת תקשורת מיידית

ברגע שבנית אתר אינטרנט לעסק שלך, אתה מציע גמישות תקשורתית ושיח מיידי עם הלקוחות במהירות הבזק. למשל, חנות מקוונת, מציעה את כל מוצריה לצד המחירים ובכך רכישות מתבצעות באופן מיידי. האתר ממשיך להתעדכן עם הסחורות הכי חדשות על מנת ליידע את המבקרים במידע הכי רלוונטי. עוד נושא הכרחי שמסייע לתקשורת המיידית הוא כתיבת תוכן ושילוב רשתות מדיה חברתית. המבקרים מתקשרים איתך אפילו כשאתה לא בסביבה, וזה אדיר.

בניית אתר תדמיתי חוסכת בעלויות

סיבה זו תשבור לך סטיגמה קטנה. בטח התעניינת בעבר בבניית אתר אינטרנט למותג שלך, וגילית שזה עסק יקר עם מחירים מופקעים ולא הגיוניים (יכול להגיע עד לאלפי שקלים). מאז, הדברים קצת השתנו, ולין בניית אתרים הוקמה בדיוק עבור המטרה הזו. אצלנו בלין אנחנו בונים אתרים תדמיתיים במחיר הקמה חד פעמי של 1,000₪ בלבד. שמעת נכון. מה שבאמת חוסך את העלות, זו הגישה לבצע שינויים עתידיים - בחינם. אצלנו לא תהיה תלוי באף אחד כשתרצה לעדכן את התוכן באתר שלך - אתה לגמרי אדון לעצמך. בנוסף, בניית אתר אינטרנט תדמיתי בהשוואה לטכניקות פרסום חלופיות הוא זול למדי. אתר אינטרנט הוא ממש כלי מכירות, וההחזר על ההוצאות מגיע במהירות וביעילות אדירות.

למזלך ולמזלנו, בניית אתר תדמיתי מעולם לא הייתה קלה יותר בזכות מערכות ניהול תוכן שונות (CMS). וויקס היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר, מה שלא מפתיע לאור קלות השימוש בה. אם תהית איפה תוכל לקרוא את המדריך המלא בבניית אתרים תדמיתיים - We've got it all covered. כנס לכאן

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)


בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page