top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

קידום בפייסבוק וקידום באינסטגרם

קידום אתרים ברשתות החברתיות משחק תפקיד חיוני בכל עסק. לא רק מודעות המותג שלך עולה באמצעות קידום ברשתות החברתיות, אלא גם שיעורי ההמרות מכפילים את עצמם, התנועה לאתר המדהים שלך מוגברת וחווית הלקוח שלך משתדרגת. עם יותר מ- 2.8 מיליארד גולשים באינטרנט ברחבי העולם, השאלה היא לא האם עליך לבצע קידום אתרים ברשתות חברתיות, אלא איך בדיוק אתה מתכוון לעשות את זה.


בעולם אידיאלי, היית בעל עמוד תוסס בכל פלטפורמה פופולרית אפשרית, ובכל עמוד היית מציע תוכן מקורי ומותאם שסוחף אחריו אינספור אוהדים. אך בחיים האמיתיים, יש לך מיליון משימות אחרות על הראש, המשאבים שלך דיי מוגבלים (בדומה לרוב בעלי העסקים) והלו״ז שלך עמוס עד אפס מקום. משמעות המגבלות הללו היא כזו: כשאתה מתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלך בקידום אתרים במדיה החברתית, עליך לבחור את הקרבות שלך בחוכמה.


כשמדובר ברשתות חברתיות, אתה חייב להיות עם היד על הדופק. כל פלטפורמה משתנה ומתעדכנת במהירות האור, ומה שהיה טרנדי אתמול לאו דווקא יהיה רלוונטי היום. רק כי אנחנו שרופים עליך, הכנו עבורך סקירה מקיפה בנושא קידום אתרים ברשתות החברתיות הכי מובילות: פייסבוק ואינסטגרם. בחן את עצמך, האם אתה יודע הכל?


קידום בפייסבוק

  • מה זה בכלל?

פייסבוק היא המייקל ג'ורדן של הרשתות החברתיות. מאז שנפתחה לקהל הרחב בשנת 2006, ואפשרה למיליארדי משתמשיה לחיות יחד בהרמוניה באותו ציר זמן תוסס, פייסבוק הפכה לכוח המוביל ביותר בשוק. אנשים ברחבי העולם פשוט מתחברים, משתפים, מעדכנים, מעלים תמונות וסרטונים, משחקים משחקים, קוראים חדשות, ובעיקר מפחיתים את התפוקה שלהם במשרד. קידום אתרים בפייסבוק נמצא כאחד הכלים הכי אפקטיביים בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים.

  • מי שם?

טוב, אז השנה פייסבוק חגגה שני מיליארד משתמשים פעילים. זה אומר שההורים שלך, מכרים שלך מהטירונות, איציק מהמכולת השכונתית והאוגר של רויטל השכנה - שם. יש לך תחושה שלא כולם פעילים? אז תדע ש-1.32 מיליארד משתמשים מבלים בפלטפורמה החברתית הזו מדי יום.

  • עובדה משעשעת

כפתור הלייק נלחץ 1.13 טריליון פעם עד היום.

  • למה כדאי להשתמש בזה?

פייסבוק היא רשת המדיה החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם. להיות שם, ולטפח קידום בפייסבוק בין היתר, יהיו חיוניים ביותר לנוכחות המקוונת שלך. פייסבוק מכילה מאות פיצ'רים שונים עם תכונות חדשות שיוצאות כמעט בכל יום - אלו יאפשרו לך להתנסות בטכניקות קידום חדשות ולהרים את העסק שלך גבוה.

  • שורה תחתונה

מי שלא שם לא קיים.



קידום באינסטגרם

  • מה זה בכלל?

יכולנו להתחיל עם המשפט "תמונה שווה אלף מילים", אבל אנחנו יותר טובים מזה. בעיקרון, אינסטגרם היא רשת חברתית שמיועדת לשיתוף תמונות וסרטונים. עיקר הפרסום שלה נמצא ביכולות הפילטרים שלה לגרום למקושקשת שהכנת להיראות כאילו אתה בביסטרו שווה בפריז והחיים שלך בטוב. לאחר ההצלחה הגלובלית של סנאפצ׳אט, אינסטגרם השיקה ב-2016 את פיצ׳ר הסטורי, שמאפשר למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות.

  • עובדה משעשעת

עשית סלפי וקשה לך להחליט מה יהיה הפילטר הכי מתאים? Clarendon, Juno ו-Gingham הם הפילטרים הפופולריים ביותר.

  • מי שם?

בשתי מילים - ים אנשים. אם אתה רוצה את המספרים המדויקים, אז 700 מיליון. יותר משני שליש מהמשתמשים הן נשים, רובם בני 18 עד 29 ו-80% הם מחוץ לארה"ב.

  • למה כדאי להשתמש בזה?

כי אתה יכול לבנות ולשלוט בקלות בשפה הוויזואלית של המותג שלך. קידום אתרים ומותגים באינסטגרם חזק פי 10 מהקידום שלהם בפייסבוק. בנוסף, תוכל להרחיב את הזהות החזותית שלך ולהשתמש בפילטרים מסוימים להעברת המסר שלך. השימוש ב- #hashtags הוא דרך נהדרת להגיע לקהל רחב יותר ולטבוע את החותמת העסקית שלך בטרנדים הכי חמים (#tbt).

  • שורה התחתונה

אינסטגרם היא יותר מסתם אפליקציית Foodporn. אינסטגרם היא דרך המלך לקידום העסק שלך.



ביבליוגרפיה:


לין בניית אתרים מציעה בניית אתרי תדמית ב-1,000 ש"ח בלבד! (לא כולל דומיין ואחסון)

מעוניינים לקדם את העסק שלכם בגוגל או ברשתות החברתיות? נשמח לעזור!

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page