חשבתם שכתיבה שיווקית היא רק "אקסטרה"? תחשבו שוב.
כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי הוא אלמנט חשוב מאוד ביכולת של עסק למשוך תשומת לב ובסופו של דבר - לגייס לקוחות חדשים.
בין אם בבניית אתרים, בפרסום בפייסבוק או באינסטגרם, או אפילו בהכנת פליירים - כדאי שתעבדו טוב טוב על הקופירייטינג שלכם.
ריכזנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם להבין כתיבה שיווקית, ובסופו של דבר להוציא אותה לפועל באופן עצמאי או בעזרת כותב תוכן מקצועי.
1. הגדר את קהל היעד שלך
ראשית, החלט מי הקהל היעד הספציפי שלך. אם הלקוחות הפוטנציאליים שלך מנהלים את סולם המשתתפים, בחר תת-קטע כדי למקד לקהל ספציפי יותר. סטודנטים במכללות יגיבו באופן שונה לכתיבה שיווקית מאשר אנשים בגיל 50+.
2. בחר מטרה
מה אתה רוצה שהכתיבה השיווקית תיאלץ מישהו לעשות? האם אתה רוצה שהם יכנסו לאתר שלך ויבצעו רכישה אונליין? האם אתה רוצה שישאירו אצלך פרטים? או שיבואו פיזית למקום שלך? החליטו מה תרצו שהכתיבה השיווקית תשיג עבורכם לפני שאתם מתחילים לכתוב.
3. צור דחיפות
טקטיקה קלה של כתיבה שיווקית היא הגברת הדחיפות. כמו למשל "אל תחמיץ!" או "הזמן עכשיו" אם אתם יוצרים מבצע עד סוף היום או עד סוף השבוע - הקפידו לציין זאת ושאף אחד לא יפספס!
4. גבה את זה עם נתונים
נתונים. אולי אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לשלב בכתיבה שיווקית.
תאמינו או לא - אנשים אוהבים לדעת הכל.
5. מינוף ביקורות של לקוחות
ביקורות (חיוביות כמובן) של לקוחות הן טכניקה מצוינת לכתיבה שיווקית. זהו אחד המהלכים שנדרש עבורם מאמץ יחסית קטן - כל מה שצריך לעשות זה להשתמש בביקורות של לקוחות קיימים שלך.
6. שמור על זה פשוט
אנחנו כל הזמן חוטפים טונות של מידע בכל עת - פסקה גדולה אינה מסבירת פנים לעין.
כתיבה שיווקית טובה היא קצרה ועניינית.
7. התמקדו בלקוחות שלכם
כל עסק יכול לספר כמה הוא ו/או השירות שלו טוב. בזמן שאתה יכול להתפאר בעסק שלך, טקטיקה אחרת היא להתמקד בלקוח שלך כשאתה כותב עותק משכנע. כתיבה שיווקית טובה תכיל בתוכה את הפתרון שאתם מציעים ללקוחות שלכם.
8. תפסו תשומת לב
ישנן המון דרכים שונות לתפוס תשומת לב באמצעות עיצוב, אך ניתן גם לעצור אנשים במסלולם באמצעות כתיבה שיווקית המושכת את העין.
לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.
צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)