top of page

חדש! הזמנת אתר אונליין

מעוניינים בבניית אתר לעסק שלכם? אנחנו כאן

שירותים לעסקים בלין

התרשמו ממגוון רחב של שירותים דיגיטליים לעסקים

צריכים תוכן לאתר או לעסק?

לין מציעה כתיבת תוכן לעסקים במחירים משתלמים

בניית אתרים יוקרתיים - כל מה שצריך לדעת

בעידן המקוון בו אנו חיים, בניית אתרים יוקרתיים היא הכרח מוחלט בקריירה ובמיזמים עסקיים. אתר נהדר יכול לפעול בו זמנית ככלי שיווקי, חנות, תצוגה של עבודות ומיומנויות, ערוץ תקשורת, ומנוע למיתוג. אם אתה רוצה אתר שיכול לבצע את ריבוי כל משימות אלו, Wix הוא בדיוק המקום בשבילך.

במאמר זה נספק מדריך שלב-אחר-שלב המסביר כיצד לבנות אתר יוקרתי. בנוסף לטכניקות נתמקד גם בסוגיות מפתח במיתוג ושיווק כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה יעיל בדיוק כמו שהוא יפה.

להלן הצעדים לבניית אתר יוקרתי:

1. מתג את עצמך אסטרטגית

2. התייחס לעיצוב

3. שים בעדיפות עליונה את חווית המשתמש

4. התאם את האתר למובייל

5. צור עניין בקרב המבקרים שלך

1. מתג את עצמך אסטרטגית

המשימה הראשונה שלך היא לתכנן אסטרטגיית מיתוג מפורטת. אל תתחיל בבניית אתר יוקרתי לפני שווידאת כי הדברים הבאים מספיק ברורים:


זהה את קהל היעד שלך: מי הוא? לאילו קבוצות דמוגרפיות הוא משתייך? מה הוא אוהב לעשות? איך קהל היעד שלך רואה את עצמו? כיצד העסק או האתר היוקרתי שלך ישפיעו על חייו?


חקור את המתחרים שלך: בצע מחקרי שוק כדי להרגיש מה התחרות עושה ומהן נקודות החוזק והחולשה של מתחרייך.

הגדר את זהות המותג שלך: אם היית צריך לתאר את המותג שלך בשלוש מילים, באילו מילים היית משתמש? מה החזון שמניע את המותג שלך? חשוב על אישיות המותג ובטא אותה דרך צבעים, אוצר מילים וסגנון.

2. התייחס לעיצוב

החל מבחירת ערכת הצבעים המתאימה ביותר, ועד לעיצוב התבניות המתאימות ביותר לאתר היוקרתי שלך, ישנם כמה היבטים שיש לקחת בחשבון כשמדובר בבניית אתרים יוקרתיים


התאם אישית את התבנית שלך: אם אתה בונה בפלטפורמה כמו וויקס, אתה יכול לבחור תבנית לבניית אתרים יוקרתיים, ולהתאים אותה אישית לעסק שלך. הוסף את כל התוכן שלך, כולל טקסט, תמונות, קטעי וידאו, קישורים ואודיו. בשלב הבא שחק עם ערכות צבע, סדר עמודים, צורות, בחירת גופן ועוד.


שפר הופעתך: בניית אתרים יוקרתיים היא הרבה מעבר לבחירת הגופנים, התמונות והצבעים הטובים ביותר. ניתן לשלב מגוון של תכונות מדיה כדי לשפר את האסתטיקה הכוללת של האתר היוקרתי שלך. נסה להוסיף סרטוני רקע או אנימציה לעיצוב האתר שלך לצורך תנועה נוספת, או גלילת פראלקס כדי ליצור תחושת עומק.

3. שים בעדיפות עליונה את חווית המשתמש

אתר האינטרנט שלך צריך לתפוס את עיניו של כל לקוח פוטנציאלי; וכדי להבטיח את המשכיות גלישת המבקרים, עליך לספק חווית משתמש חיובית. אתר יפה שאינו מתפקד כמו שצריך, לא יביא אותך רחוק. כשאתה יוצר את האתר המקצועי שלך, שים לב לנקודות החשובות הבאות:


זרימת ניווט: לניווט אופטימלי באתר, וודא שמבנה האתר ברור ואינטואיטיבי. מבקרים אמורים להיות מסוגלים לנווט בקלות בין דפים באמצעות התפריט הראשי או הקישורים הפנימיים.


היררכיית תוכן: היררכיה היא אחד משבע עקרונות העיצוב, וזו הסיבה שכדאי לשים לב לכך במיוחד. כשאתה מתכנן את פריסת האתר שלך, וודא שההיבטים החשובים ביותר הם הבולטים ביותר. לדוגמה, אם אתה רוצה שאנשים ירשמו לשירות שלך, וודא שכפתור ה'הרשמה' הוא הבולט בעמוד.


תוכן קריא: מה הטעם באתר אינטרנט אם התוכן בו לא קריא? הקריאה היא עיקרון בסיסי בטיפוגרפיה. הקפד להשתמש בגופנים ברורים ובגדלי גופן נוחים, ושים לב כי צבעי הטקסט שלך מנוגדים היטב לצבעי הרקע.


כותרת תחתונה: החלק התחתון של האתר שלך מכונה "כותרת תחתונה". כותרות תחתונות אינן גלויות באופן מידי למבקרים באתר, אך ניתן להשתמש בהן במספר דרכים לשיפור חווית המשתמש.

4. התאם את האתר למובייל

בניית אתר מותאם למובייל היא קריטית בימינו. למעשה, נתונים סטטיסטיים של שימוש בנייד מצביעים על כך שמכשירים ניידים מהווים 52% מהצפיות בדפי האינטרנט ברחבי העולם.

אם אתה בונה את האתר שלך באמצעות פלטפורמת וויקס למשל, עורך הנייד ממיר את עיצוב שולחן העבודה שלך לאתר ידידותי למובייל באופן אוטומטי. לאחר מכן באפשרותך להתאים את הפריסה והעיצוב כך שיתאימו למכשירים ניידים, תוך תשומת לב מיוחדת לקריאות, גודל טקסט וניווט.

5. צור עניין בקרב המבקרים שלך

ברגע שהאתר שלך יהיה "באוויר", האתגר העיקרי שנשאר הוא משיכת המבקרים אליו. אתה יכול להתכונן למשימה זו על ידי הוספת תכונות שמושכות באופן פעיל את המבקרים אל התוכן המקוון שלך:


בלוג: ישנן סיבות רבות לכך שפתיחת בלוג שווה את הזמן והמאמץ שלך. מלבד העובדה שאתה יכול לפעול למונטיזציה של הבלוג שלך, הקמת בלוג יכולה להשפיע לטובה על התנועה באתר שלך.


עדכונים ברשתות החברתיות: פעיל במדיה החברתית? עודד את המבקרים באתר שלך להתחבר אליך בפלטפורמות אחרות. הוסיפו לאתר שלכם סרגל קישורים לרשתות חברתיות פופולריות; הדף העסקי שלכם בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו'.


המאמר תורגם מ-Wix Blog.

לין בניית אתרים עזרה לעצמאיים ולבעלי עסקים לחסוך למעלה ממיליון שקלים בבניית אתרים.

צריכים עזרה? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתנו קשר :)

בניית אתרים ועוד דברים מעניינים בבלוג של לין

הצהרה

כל הכתוב אינו מהווה ייעוץ כזה או אחר. 
אין בדברים האמורים בכדי להחליף מידע הניתן על ידי גורם מוסמך כזה או אחר, ועל הקורא לפנות ולהתייעץ עם גורם מו
סמך בטרם נקיטת כל פעולה כזו או אחרת. 
כל המסתמך על האמור לעיל בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו בלבד והאחריות לכל תוצאה ישירה או עקיפה, בשל הסתמכות על האמור, תחול על המשתמש
 בלבד. חלק מהתוכן המופיע בבלוג זה נכתב על ידי צדדים שלישיים ועל ידי בינה מלאכותית (AI), וללין בניית אתרים אין אחריות כלשהי על תוכן זה.
לין בניית אתרים לא תהיה אחראית לכל נזק או פגיעה כלשהם, מכל סוג או צורה, שייגרמו למשתמש ו/או ליישות כזו או אחרת כתוצאה מהסתמכות ו/או שימוש בתוכן.
על כן, למשתמש או למי מטעמו לא תהיה כל טענה לגבי התוכן המפורסם באתר זה.

bottom of page